Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sprak ook uit eigen ervaring en dat is voor mij al genoeg.
Zal het topic eens opzoeken.
idd schrikbarend
@Arnoldfan hoe zit het met die mooie lekkere allochtone vrouwen ? die mogen dan tenminste toch wel blijven of niet? hehehe
?fok jou ik ben misschien nog maar 21 maar ik werk al zowat heel mijn leven ja en dat je 37 bent nou goed van je, maar je hebt niet door hoeveel jaar van je leven je werkt voor de overheid of sta je er niet bij stil volgens mij is jou stembiljet standaard het hokje van wouter bos ingedrukt/ingevuld
maar ik ben het niet van plan en ik kom voor mezelf op als nederlander bovendien heb ik 10jaar in de omgeving van utrecht gewoond en riep iemand ivoren toren Pietje1983 hahaha slaat nergens op want ik ben geen meeloper ik zeg teminste wat ik denk en niet zoals zoutzak builderb ericr die altijd elkaars kontje likken en een goed lapje tekst alleen een scheldwoordje of een typfoutje zien zelf geen eigen mening hebben en denken dat in het verleden behaalde resultaten garantie bieden voor de toekomst. ik ga poepen en daarna trainen

Even zonder het hele topic te lezen: Ik vind dat immigranten de eerste 10 jaar dat ze hier wonen hun goede wil moeten tonen. Als ze in die periode een misdaad plegen waar meer dan 1 jaar cel op staat hebben ze het wat mij betreft verprutst.

Definieer crimineel, definieer allochtoon. Je kan namelijk niet zomaar iemand met de Nederlandse nationaliteit het land uitgooien maar die persoon kan wel een allochtoon zijn. Tevens wat is criminaliteit? Een diefstal? Een vernieling? Een moord? Bij de eerste twee zeg ik nee, bij de laatste zeg ik ja zolang de persoon geen aanspraak maakt op een definitieve verblijfstitel. Maar dat laatste gebeurt al bij personen die hier een VTV hebben en door hun criminele gedrag hun verlenging op het spel zetten.
als je in dit land komt als allochtoon en je krijgt alles en je gaat dan jatten of vernielen, dan ben je dit land gewoon niet waard. uitzetten dus, ga maar jatten in je eigen land (waar ze waarschijnlijk flink harder gestraft worden dan hier).
waarom denk jij eigenlijk dat mensen stelen, cutler? oprechte vraag.
1. gierigheid, 2.om te overleven.waarom denk jij eigenlijk dat mensen stelen, cutler? oprechte vraag.
Omdat de straffen lachwekkend zijn.waarom denk jij eigenlijk dat mensen stelen, cutler? oprechte vraag.
daarom zet ik zo de pc uit tanden poetsen slapen want morgen gaat die wekker al om 4.30!! voor werk p.s. rukken is al gebeurdHet is een minder arbeidsintensieve manier om aan je schit te komen. Gemakzucht en het onvermogen om het op een fatsoenlijke manier te krijgen lijkt me belangrijk. Noodzaak zal ergens onder aan het rijtje staan.