LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij hoeven het nog net eens criminelen te zijn volgens Nederlandse begrippen.
Het boeit niet waarom....je moet geen excuus gaan zoeken.Dit doe je gewoonweg niet.Altijd maar dat excuus voor die zogenaamd zielige allochtoontjes.Kap daar eens mee.Het is verkeerd.
Er is een duidelijk genetischverschil ik heb het tijdschrift met het artikel hier ergens rond slingeren als je het wil weten zoek ik et je morgen op.Maar waarom wordt er altijd alleen gelet op het aspect van criminaliteit? Imo vertonen allochtonen in het algemeen alle symptomen die voor iedere groep met een lage SES gelden. Hogere kindersterfte, arbeidsongeschiktheid, meer uitkeringen, criminaliteit, psychische aandoeningen, ik verwacht dat obesitas er ook bij hoort, zoals gewoonlijk.
Beetje makkelijk om dan te zeggen dat het aan de mensen ligt omdat 'zij' nu eenmaal zo zijn. Tenzij iemand me aan kan wijzen dat het echt genetisch bepaald is. (lijkt me stug) Verder is de invloed van religie imo navenant groter. En we weten ook dat seculier onderwijs daar een behoorlijk goed middel voor is (zo niet het enige). Kent Hovind waarschuwt er in zijn creationistische rommel zelfs voor. Spiermans gaf al aan dat zijn hoog opgeleide familieleden minder fanatiek zijn als ik het me goed herinner.
Ik ben ook benieuwd naar een vergelijking tussen allochtonen met een hoge SES en allochtonen met een lage SES. Mocht daarbij blijken dat BEIDE de symptomen vertonen die normaal bij een lage SES horen, dan zal ik moeten inbinden lijkt me zo.
Spiermans, jouw familie is flink hoog opgeleid (naar je eigen zeggen): vertel eens: hoeveel hebben er in de bak gezeten en hoeveel hebben er een fatsoenlijke opleiding?
Goede opmerking, idd ook Zwitsers hebben daar ook wel "problemen" mee, en kunnen er ook wat van buitenlander hatelijk te zijn, gelukkig ik niet
want ben hier zelf een buitenlander, en ga me zelf toch niet haten
![]()
Maar in iedergeval nog lang geen vergelijk met bijv. Amsterdam/Amstelveen, daar nemen die vooral marokkaanse "knokploegies" wel erg de overhand, die mogen van mij idd ook hardstikke opt**fen of opgesloten worden.
Er is een duidelijk genetischverschil ik heb het tijdschrift met het artikel hier ergens rond slingeren als je het wil weten zoek ik et je morgen op.
Ik wacht in spanning...![]()
Licht alvast een tip van de sluier joh! Wat hebben ze onderzocht? En hoe? (lijkt me toch dat een dergelijk evident iets onderdeel is van de algemene kennis van skidheads)
Vaak wordt het later zo afgedaan ja wanneer de uitslag van een onderzoek niet politiek correct blijkt te zijn en wordt iemand die vroeger als professor stond aangeschreven ineens een leugenaar.Onafhankelijk onderzoek zegt me weinig, dat claimen er wel meer terwijl het meestal gaat om sterk bevooroordeelde personen.
Onafhankelijk oderzoek slimmerd je denkt toch niet dat al wat ik weet afkomsti is uit NS literatuur?
Ik verdiep mij ten miste ook in de andere kant va het verhaal iets dat ik van jou niet kan zeggen met je oogkleppen.
Vaak wordt het later zo afgedaan ja wanneer de uitslag van een onderzoek niet politiek correct blijkt te zijn en wordt iemand die vroeger als professor stond aangeschreven ineens een leugenaar.
Vaak wordt het later zo afgedaan ja wanneer de uitslag van een onderzoek niet politiek correct blijkt te zijn en wordt iemand die vroeger als professor stond aangeschreven ineens een leugenaar.
Darwin's theorie is nog verre van definitief bewezen er zit nog altijd een verschil van naar ik meen 5% in de genen van mensen en apen welke niet geplaatst kunnen worden.Wat een onzin. Als een theorie onhoudbaar goed is MOET de wetenschap er wel aan. Remember Darwin of Galileo? Zo onaanvaardbaar als de pest, maar 't liep uiteindelijk storm (al duurde het voor de laatste volgens mij iets langer.). Quantum Mechanica? Einstein was een verbeten tegenstander. Konden ze er uiteindelijk omheen? Nope.
Nee jongen, dat is slap gelul: SQUEEEECCCKKK, THEY'RE REJECTING US, SQUUUEEEEE!!! Heb het idee dat ik naar een creationist zit te luisteren, die lopen ook van die complotten te verzinnen.
Maar nogmaals: Wat was nu de strekking van het onderzoek? Want door al het gelul eromheen is me dat nog niet duidelijk.
Ach tuurlijk zal er wel een genetisch verschil zijn, dat was al aangetoond door een zekere nobelprijswinnaar. Is natuurlijk geen reden om die mensen automatisch te discrimineren, maar moet je wel doen overwegen de immigratiestroom kritisch te bekijken, bijv. niet steeds dezelfde nationaliteiten laten binnenkomen (TEveel is nooit goed) maar gewoon alle landen waar migranten vandaan komen een gelijke kans te geven. Voor Marokko en Turkije mag nu de kraan voor 100 jaar dicht (en dan bedoel ik ook echt dicht geen lekkende kraan zoals nu het geval is) en laat maar eens wat andere nationaliteiten als Polen komen, harde werkers meestal en geen gezeik met religieuze eisen.
Ach tuurlijk zal er wel een genetisch verschil zijn, dat was al aangetoond door een zekere nobelprijswinnaar. Is natuurlijk geen reden om die mensen automatisch te discrimineren, maar moet je wel doen overwegen de immigratiestroom kritisch te bekijken, bijv. niet steeds dezelfde nationaliteiten laten binnenkomen (TEveel is nooit goed) maar gewoon alle landen waar migranten vandaan komen een gelijke kans te geven. Voor Marokko en Turkije mag nu de kraan voor 100 jaar dicht (en dan bedoel ik ook echt dicht geen lekkende kraan zoals nu het geval is) en laat maar eens wat andere nationaliteiten als Polen komen, harde werkers meestal en geen gezeik met religieuze eisen.
vergeet niet dat bijvoorbeeld de eerste turken hier ook kwamen om hard te werken en daar is nu ook gezeik over.Ach tuurlijk zal er wel een genetisch verschil zijn, dat was al aangetoond door een zekere nobelprijswinnaar. Is natuurlijk geen reden om die mensen automatisch te discrimineren, maar moet je wel doen overwegen de immigratiestroom kritisch te bekijken, bijv. niet steeds dezelfde nationaliteiten laten binnenkomen (TEveel is nooit goed) maar gewoon alle landen waar migranten vandaan komen een gelijke kans te geven. Voor Marokko en Turkije mag nu de kraan voor 100 jaar dicht (en dan bedoel ik ook echt dicht geen lekkende kraan zoals nu het geval is) en laat maar eens wat andere nationaliteiten als Polen komen, harde werkers meestal en geen gezeik met religieuze eisen.
OK. Maar wat ik altijd zo raar vind is dat iedereen zonder probleem aanneemt dat bepaalde volkeren slimmer zijn, denk aan Oost-Aziatische landen, maar als je durft te stellen dat bepaalde volkeren dan ook dommer kunnen zijn dan is dat plots niet meer politiek correct, racistisch en discriminerend. Toch opvallend dat China er wel in slaagt om economisch zo sterk te groeien terwijl het in Afrika maar niet lijkt te lukken. Ook Noord-Afrikanen lijken zelfs in landen waar er genoeg kansen zijn niet echt door te breken/die kansen te benutten. Ik wil natuurlijk niet veralgemenen, ik zie alleen wel een trend in de wereld: namelijk dat er duidelijke genetische verschillen vast te stellen zijn en als een genen-kenner nu ook met zulke theorie komt dan moet er toch wel iets van waar zijn.Niet aangetoond maar aangenomen. Dat de man nobelprijswinnaar is geweest wil nog niet zeggen dat zijn aannames juist zijn. Watson heeft zeer weinig tot geen wetenschap toegepast om tot zijn uitspraken te komen.
Zelf denk ik dat het wel zal meevallen, klagers heb je altijd natuurlijk. De racisten zullen op elke immigratie wel kritiek hebben, zelfs als vormen ze een goede bijdrage voor het land.Tot ze lastig gaan worden en dan kunnen er weer wat 28.9038.909 (ergens in 2048) topics geopend worden voor deze doelgroep en kunnen we weer hopen op de komst van hardwerkende Lichtensteinders die toch niet veel gezeik met zich mee brengen.. (het zijn er ook niet zoveel dus al zou het hele land komen zouden ze niet echt tot grootschalige overlast kunnen zorgen)