XXL Nutrition

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
..

ik ben het er mee eens als er meerdere incidenten zijn. iedereen kan wel eens betrokken zijn bij iets maar als er meerdere malen vernieling is gepleegd of gejat of iets dergelijks dan hoeven ze voor mijn part hier niet meer te zijn. slechte allochtonen eruit knikkeren zo simpel is dat. je mag hier zijn mits je je gedraagd!

diegenen die dit land opbouwen en echt iets voorstellen in de groei van de Westerse beschaving zijn vaak wel hoogopgeleiden en universitairen die in het verleden wel die (s)linkse boomknuffelaars zijn waar jij het over hebt :roflol:
Knap dat jij dat zo uit je hoofd weet, alsof ze allemaal zo met hun politieke mening te koop lopen. Toch vreemd dat alvorens de grote immigratiestroom van de laatste 50j het allemaal zo goed ging en nu plots de ene ellende na de andere is met die immigranten he. Mislukt integratiebeleid iemand?

Schelden kan je wel, maar argumenten ho maar. Trieste linkse mannetjes die duidelijk niets te vertellen hebben maar gewoon hun eigen soort proberen te verdedigen. Is het je nog niet opgevallen dat telkens iemand het met je eens is die persoon meestal zelf een allochtoon is? Soort bij soort zullen we maar denken. Maar jullie zitten allemaal wel graag in allochtonenknuffellanden als Nederland en Belgie als het er op aankomt. Omdat je in je eigen land wellicht compleet kansloos of misschien al dood was. Autochtonen afzeiken want ze zijn allemaal racist en dom (Nederland bij de hoogste IQ in de wereld in tegenstelling tot Arabische landen en Afrika) maar het is dankzij die autochtonen dat het hier zo goed is. Want waar zit de meeste werkloosheid en criminaliteit? En dan heb je nog van die linkse hippie autochtonen, veel zijn het er niet want groen-links en Groen! in Belgie zijn zo marginaal als wat , maar ze voelen zich wel arrogant genoeg om te lullen over Wilders en rechts. Tief toch op man, als er iemand achterlijk loopt te doen ben jij het wel. Voor de rest de poll zegt genoeg :wave:

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet..

Zeer goed mogelijk gezien het privaatrechterlijke karakter van de Sharia, alleen zul je wel een aan aantal grondbeginselen moeten overtreden/schrappen. Maar als je criminele allochtonen het land uitstuurt dan doe je dat zowieso al, dus erg ver kan die stap niet zijn denk ik. En nee, het bots inderdaad met het democratisch karakter van het land, maar dat zal dan alleen gelden voor de gelovigen

Knul je hebt ook al geen kaas gegeten van rechtsgeleerdheid huh? :roflol:

Schelden kan je wel, maar argumenten ho maar. Trieste linkse mannetjes die duidelijk niets te vertellen hebben maar gewoon hun eigen soort proberen te verdedigen. Is het je nog niet opgevallen dat telkens iemand het met je eens is die persoon meestal zelf een allochtoon is? Soort bij soort zullen we maar denken. Maar jullie zitten allemaal wel graag in allochtonenknuffellanden als Nederland en Belgie als het er op aankomt. Omdat je in je eigen land wellicht compleet kansloos of misschien al dood was. Autochtonen afzeiken want ze zijn allemaal racist en dom (Nederland bij de hoogste IQ in de wereld in tegenstelling tot Arabische landen en Afrika) maar het is dankzij die autochtonen dat het hier zo goed is. Want waar zit de meeste werkloosheid en criminaliteit? En dan heb je nog van die linkse hippie autochtonen, veel zijn het er niet want groen-links en Groen! in Belgie zijn zo marginaal als wat , maar ze voelen zich wel arrogant genoeg om te lullen over Wilders en rechts. Tief toch op man, als er iemand achterlijk loopt te doen ben jij het wel. Voor de rest de poll zegt genoeg :wave:

Het "jullie zijn" en "jullie willen" gelul van je gaat nergens over.
We zijn niet een grote groep die homogeen is vriend, we zijn allemaal anders.

Trieste linkse mannetjes die duidelijk niets te vertellen hebben maar gewoon hun eigen soort proberen te verdedigen.
Je doet trouwens precies hetzelfde, rechts mannetje.

Dit soort debatten op DBB zijn al jaren hetzelfde.

de meesten die hier niet geboren zijn hebben toch hun hele jeugd hier doorgebracht, gaat leuk zijn als een land iemand moet gaan straffen die zowel zijn misdaad als zijn opvoeding (wat ook de indirecte oorzaak van zijn misdaad was) ergens anders heeft ondergaan.

Dus als ik op m'n 8ste was verhuisd naar schotland, was ik plots een schot ???

edit; dubbel

Rare poll. Ik heb op geen mening moeten stemmen. Iemand die een keer een appel pikt of een keer iets sloopt omdat ie bezopen is hoeft van mij echt niet gelijk het land uit.

Tuig dat echter regelmatig in de fout gaat met zwaardere delicten mogen ze van mij idd uitzetten of gevangenisstraf laten uitzitten in het land van herkomst.

buiten gooien , korte metten mee maken. dat ze hun eigen land gaan verkloten

Hoe kom je erbij dat ik links ben? Je wilt me maar al te graag in een hokje plaatsen. Ik zeik niet alle autochtonen af, sterker nog met ik kan heel goed opschieten met de meeste autochtonen. Mijn post was gericht op mensen als jij.

Dat mensen in Nederland en Belgie zo'n hoog IQ hebben daar draag jij niks aan bij, ik aan de andere kant wel als student op een universiteit ;).

De poll zegt trouwens alleen wat over de meerderheid op dit forum en niet over Nederland of Belgie, anders had Wilders hier wel een meerderheid. Wat betrefd je zwaai icoontje: denk maar goed na over welke allochtonen dit land zullen verlaten door mensen als jij. Het zullen vooral goed opgeleide allochtonen zijn zoals ik en de straatjongeren waar de arme Wildersstemmers zo'n last van hebben gaan nergens heen, neem dat maar van mij aan.

Ik zeg: in geval van verdenking: liquideren!

En vervolgens midden in de stad op hangen aan de hoogste landtaarnpaal als voorbeeld voor de rest.

En dat moeilijk doen over paspoorten en waar geboren is ook niet nodig. Gewoon even bij de verfwinkel zo'n bruintinten kaart halen en als iemands huidskleur boven een bepaalde vastgestelde tint is (afhankelijk van of het zomer of winter is natuurlijk want we willen niet in de zomer onschuldigen het land uit zetten), dan is het allochtoon. Lijkt me een waterdicht systeem.

En dat moeilijk doen over paspoorten en waar geboren is ook niet nodig. Gewoon even bij de verfwinkel zo'n bruintinten kaart halen en als iemands huidskleur boven een bepaalde vastgestelde tint is (afhankelijk van of het zomer of winter is natuurlijk want we willen niet in de zomer onschuldigen het land uit zetten), dan is het allochtoon. Lijkt me een waterdicht systeem.

Ah eindelijk fl*kkeren ze dat zonnebanktuig er ook uit!!:D

Terug
Naar boven