- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schelden kan je wel, maar argumenten ho maar. Trieste linkse mannetjes die duidelijk niets te vertellen hebben maar gewoon hun eigen soort proberen te verdedigen.
Jahaaa, want we weten allemaal dat 'rechts gelukkiger is dan links'En dat moeilijk doen over paspoorten en waar geboren is ook niet nodig. Gewoon even bij de verfwinkel zo'n bruintinten kaart halen en als iemands huidskleur boven een bepaalde vastgestelde tint is (afhankelijk van of het zomer of winter is natuurlijk want we willen niet in de zomer onschuldigen het land uit zetten), dan is het allochtoon. Lijkt me een waterdicht systeem.
Ah eindelijk fl*kkeren ze dat zonnebanktuig er ook uit!!![]()
Precies Eric, 2 vliegen in 1 klap. Het is sowieso al crimineel om met zo'n kop in de winter rond te lopen dus ja...

Zoiets noemen we gewoon xenofobie of eigenlijk nog beter racisme. Ben je nou zover doorgeslagen dat je buitenlanders gewoonweg haat of komt het gewoon verrot over in hetgene wat je net hebt neergezet?
Schelden kan je wel, maar argumenten ho maar. Trieste linkse mannetjes die duidelijk niets te vertellen hebben maar gewoon hun eigen soort proberen te verdedigen. Is het je nog niet opgevallen dat telkens iemand het met je eens is die persoon meestal zelf een allochtoon is? Soort bij soort zullen we maar denken. Maar jullie zitten allemaal wel graag in allochtonenknuffellanden als Nederland en Belgie als het er op aankomt. Omdat je in je eigen land wellicht compleet kansloos of misschien al dood was. Autochtonen afzeiken want ze zijn allemaal racist en dom (Nederland bij de hoogste IQ in de wereld in tegenstelling tot Arabische landen en Afrika) maar het is dankzij die autochtonen dat het hier zo goed is. Want waar zit de meeste werkloosheid en criminaliteit? En dan heb je nog van die linkse hippie autochtonen, veel zijn het er niet want groen-links en Groen! in Belgie zijn zo marginaal als wat , maar ze voelen zich wel arrogant genoeg om te lullen over Wilders en rechts. Tief toch op man, als er iemand achterlijk loopt te doen ben jij het wel. Voor de rest de poll zegt genoeg![]()
en je woonde daar nu nog en werkte er, en droeg bij aan de samenleving?
ja.

Karma vriend,en corazon ? kijk eens naar de poll ? zijn dat niet allemaal zielige figuren als ze het niet met jullie eens zijn.
Mensen die alle allochtonen het land uitwillen die zijn inderdaad zielig en mensen die denken een probleem op te lossen door criminele allochtonen het land uit te sturen zijn net zo zielig.Karma vriend,en corazon ? kijk eens naar de poll ? zijn dat niet allemaal zielige figuren als ze het niet met jullie eens zijn.
Hmm Blackadder is een philosofie student...wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?Whahahahaha dat jij iemand voor dom uit durft te maken![]()
Mensen die alle allochtonen het land uitwillen die zijn inderdaad zielig en mensen die denken een probleem op te lossen door criminele allochtonen het land uit te sturen zijn net zo zielig.
Hmm Blackadder is een philosofie student...wat doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?

Waarom zijn de mensen die ze het land uit willen hebben zielig? Omdat ze een andere mening hebben dan jou?![]()

geen uitzetting maar wel een strafTuurlijk, maar daar ben ik het ook mee eens. Ik ben echt niet iemand die zegt dat allochtonen zich niet hoeven te gedragen.Om eerlijk te zijn zegt me dat niet veel
Ik heb verder niks tegen "buitenlanders" maar ik vind wel dat ze zich gewoon moeten gedragen. Als jij bij je buren op visite gaat hou jij je toch ook aan de regels daar? ga je toch niet meteen met je voeten op tafel etc etc
En ja er zijn ook echte nederlanders die crimineel worden maargoed die hebben dan gewoon geluk dat ze in NL zijn geborengeen uitzetting maar wel een straf
Mensen die alle allochtonen het land uitwillen die zijn inderdaad zielig en mensen die denken een probleem op te lossen door criminele allochtonen het land uit te sturen zijn net zo zielig.

Jongens, ik wil jullie even hartelijk bedanken.Door jullie ben ik op een hele andere manier gaan denken.Moslims zijn goede mensen en we moeten er zo veel mogelijk van binnenhalen zodat het een en al moslim is op straat over een tijd.Als er een moslims is die een misdaad pleegt moeten we absoluut niet haatuh,een betere oplossing is zorgen dat ze wat te doen hebben en zich niet vervelen.Koop een ps3 voor ze ofzo.Of leg een voetbalveldje aan en koop een voetbal voor ze.of stop ze wat geld toe zodat ze wat kunnen kopen.Maar let op ! dit geldt alleen voor de buitenlanders.Als een nederlander een misdaad pleegt omdat hij zich verveelt moet dit keihard aangepakt worden.Ook vind ik dat ze meer moskee's moeten bouwen zodat ze daar wat kunnen ondernemen.Ik denk dat dit beter is.Word ook vooral niet boos op de moslims want dan word je voor zielig uitgemaakt.Wat spiertje zegt lijkt me ook een goed plan.Die Sharia lijkt me wel wat voor in nederland.Eigenlijk vind ik dat 2 miljoen buitenlanders nogal wat aan de lage kant zit.Waarom sturen we niet gewoon vliegtuigen naar andere landen om ze daar op te pikken?We moeten ons landje gewoon laten verkrachten door dat tuig want daar krijgen jullie zeker een stijve pik van ofniet stelletje landverraders.![]()
Jongens, ik wil jullie even hartelijk bedanken.Door jullie ben ik op een hele andere manier gaan denken.Moslims zijn goede mensen en we moeten er zo veel mogelijk van binnenhalen zodat het een en al moslim is op straat over een tijd.Als er een moslims is die een misdaad pleegt moeten we absoluut niet haatuh,een betere oplossing is zorgen dat ze wat te doen hebben en zich niet vervelen.Koop een ps3 voor ze ofzo.Of leg een voetbalveldje aan en koop een voetbal voor ze.of stop ze wat geld toe zodat ze wat kunnen kopen.Maar let op ! dit geldt alleen voor de buitenlanders.Als een nederlander een misdaad pleegt omdat hij zich verveelt moet dit keihard aangepakt worden.Ook vind ik dat ze meer moskee's moeten bouwen zodat ze daar wat kunnen ondernemen.Ik denk dat dit beter is.Word ook vooral niet boos op de moslims want dan word je voor zielig uitgemaakt.Wat spiertje zegt lijkt me ook een goed plan.Die Sharia lijkt me wel wat voor in nederland.Eigenlijk vind ik dat 2 miljoen buitenlanders nogal wat aan de lage kant zit.Waarom sturen we niet gewoon vliegtuigen naar andere landen om ze daar op te pikken?We moeten ons landje gewoon laten verkrachten door dat tuig want daar krijgen jullie zeker een stijve pik van ofniet stelletje landverraders.![]()