XXL Nutrition

Crotchfit's trainingslog

Jij bent van origine chemicus he, ik ben bezig met een cursus van MITX, met een portie biochem. Echt fascinerend spul zeg!! Hoe uit die simpele bindingsregels bepaalde proteines vormen die als sluisje in een celmembraam enz kunnen functioneren. Mind is sufficiently blown. Echt prachtig!

Leuk dat je het leuk vindt! :thumbup: Het is inderdaad wonderlijk hoe aan elkaar geregen aminozuren zo'n minimachientje als een sluis kunnen vormen. Neem andere aminozuren en/of in een andere volgorde en het eiwit doet iets heel anders. En daar drijven er dan biljoenen van rond in een zak water en dat noemen we een mens... ongelofelijk!

Pffff weer eens een wiet-theetje gezet... Typen kost moeie haha (lezn ook trouwens. Th3e3win@

Edit kan iemand me evertellen wat dar staat

Wietthee? THC lost niet op in water.... doe je er boter bij of zo?

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat je het leuk vindt! :thumbup: Het is inderdaad wonderlijk hoe aan elkaar geregen aminozuren zo'n minimachientje als een sluis kunnen vormen. Neem andere aminozuren en/of in een andere volgorde en het eiwit doet iets heel anders. En daar drijven er dan biljoenen van rond in een zak water en dat noemen we een mens... ongelofelijk
Wietthee? THC lost niet op in water.... doe je er boter bij of zo?
Was even in slaap gevallen... inderdaad water wiet en een beetje boter er bij in een.steelpannetje even laten pruttelen en met het water thee zitten. Werkt goed.... pffff

100 km gefietst op opoetempo

Helaas geen 75x5x5, wel assortiment pomps

Laatst bewerkt:
#Bench press
20 x 20
40 x 12
50 x 8
60 x 6
70 x 5
75 x 5 x 2
75 x 3 Pakte de halter verkeerd uit. Early abort en nog even gepompt
60 x 13 2 a 3 reps over

#db row
30 x 6 x 6

#Incline db press
20 x 8 x 3
22 x 8 x 2

#Pendlay
50 x 8 x 5

#Lat pulley, chin-up grip
50 x 8
55 x 8 x 2
60 x 8 x 2

Opzich een prima training, voelde me met benchen alleen niet zo stabiel. Erg lekker geslapen afgelopen dagen, allemaal positief.
Na het eten nog 50km Liss door de polder.

Edit: 47 km, 30 gemiddeld. Geen liss, maar ook niet mega zwaar. Alleen een stukje gassen door dordt, 33+ gemiddeld over 15 minuten. Morgen wel liss.

Laatst bewerkt:
#Deadlift
60 x 8
90 x 6
110 x 4
130 x 3 x 8

Moet wel een vpr zijn. Ging allemaal prima. qua kracht enzo.

#Single leg leg press
50 x 6 x 4

40 minuten liss, 123 bpm gemiddeld.

Hela, da's opeens een keurige reeks deadlifts!

Mwah, vorige week 125x3x8, week ervoor 120x3x8, vrijdag daarvoor 160x1... Volgende week 132.5x3x8 enz.. in tegenstelling tot squat blijft dit wel goed gaan..

O dan heb ik niet op zitten letten. Recht zo die gaat!

Effe 2x 15km fietsen op de stadsfiets, naar de slaappolie... valt best tegen met haast. Een zo goed als ongebruikte CPAP terugbrengen. Wat me wel opvalt is dat al die mensen die daar ronddwarrelen bijna allemaal fors overgewicht, met name rond het middel, hebben. Terwijl het team artsen geen dietist bevat en er ook niet echt advies wordt gegeven over gewichtsverlies...

Wat me wel opvalt is dat al die mensen die daar ronddwarrelen bijna allemaal fors overgewicht, met name rond het middel, hebben.

Je voelt je daar dus helemaal thuis :thumbup:

Kip of ei dingetje: slapen ze slecht omdat ze dik zijn, of zijn ze dik omdat ze slecht slapen?

165.8 km gefietst. 28.4 gemiddeld. Aardig kapot.

#Deadlift
60 x 8
90 x 4
120 x 4
132.5 x 3 x 8

#db row
32 x 4 x 4
26 x 10 x 2

#ez curl
22.5 x 6
25 x 6
27.5 x 6
30 x 4 x 3
22.5 x 9

Straks nog 50-60km liss.

Paar dagen niet lekker geweest en naast werk alleen maar een beetje in de tuin gehangen. Net even wezen fietsen en merkte al dat het nog steeds niet helemaal uit mn lijf is. Mn hartslag was te hoog voor deze rit. Gelukkig straks bier drinken in Dordt.

50 km, 29 gemiddeld.

Laatst bewerkt:
Gisteren uiteindelijk erg rustig aan gedaan, dus net maar even wezen fietsen.
50km, 26 kmh.
Al best veel mensen op de been zo vroeg in de morgen. Rare jongens.

49km gefietst, 29.9 gemiddeld. Conditie begint wel wat beter te worden merk ik. Herstel veel beter dan een half jaar geleden.

Zomerrooster sinds vorige week: pas om 17 uur open, daar word ik echt autistisch van merk ik. Het hok stroomt gelijk vol met mensen die het bankje nodig hebben.
Dacht dat dat op dinsdag wel mee zou vallen.... Gelukkig was ik de eerste :)

Blijkbaar al anderhalve week geen bench gedaan?! Vaag...

#Bench press
20 x 20
40 x 15
50 x 8
60 x 5
70 x 5 x 3
60 x 12
60 x 10

#Incline db press
24 x 6
22 x 6 x 2
18 x 10 x 2

zwaar...

#Pec-machine
25 x 10 x 5

In 50 minuten afgewerkt, lekker gezweet en het was nog best druk eigenlijk.

Maar even in de ochtend er tussenuit gepiept.

#Deadlift
60 x 5 x 2
90 x 3
120 x 3
135 x 3 x 7
135 x 2

Uur over gedaan. Lange pauzes, 's ochtends is niet echt mijn ding. Volgende keer wel verhogen.

#Dbrow
30 x 6 x 5
30 x 8

#ez curl
25 x 6 x 6

#Decline crunch
BW x 6 x 3

Moet veel meer core doen. Ook voor het fietsen. Toch nog aardig goed getraind. Straks de zon in en daarna nog even +/- 80km rustig fietsen.

Werd 60km fietsen. Terug flink tegenwind, maar juist terug aardig doorgetrapt. 29.5 gemiddeld.

Laatst bewerkt:
Hoe lang doe jij over de Ventoux, bolle? :D

Haha, volgend jaar eerst maar even oefenen met Alpe d'Huzes! Hoewel de alpe d'huez niet veel onder zal doen voor mont ventoux hehe

Hoi, weer even tussen de bedrijven door een korte training: +/- 45 minuten.

#Bench press
20 x 20
40 x 12
50 x 6
60 x 5
72.5 x 5 x 3
60 x 10 x 2

#Incline db press
22 x 6 x 5
22 x 9

#Pec-machine
25 x 10 x 4