MuscleMeat

Cut gaat lekker. Controle voedingsschema.

Ik heb de aanname gedaan dat olijfolie veel beter mixt met magere kwark dan het doet met water of melk ;)

Verzadigde vetten heb ik nog te weinig aandacht aan besteed. Eet al tijden volle kwark, maar moet daar maar serieus eens naar kijken.

Ik heb de aanname gedaan dat olijfolie veel beter mixt met magere kwark dan het doet met water of melk ;)

Verzadigde vetten heb ik nog te weinig aandacht aan besteed. Eet al tijden volle kwark, maar moet daar maar serieus eens naar kijken.

ik laat de olie effe trekken in het eiwitpoeder dan mengt het ook goed.

Anders beetje ranzig als er zo een laag olie vanboven drijft :)

• Topic Starter Topic Starter
Zal wel goed zijn. op die 7 gr zal het wel niet aankomen. Maar als je wat zwaarder wordt moet je het wel aanpassen.

Noten kan ook. Ben ik meer voorstander van dan pindakaas.

Hoezo noten meer voorstander van dan pindakaas? Meer voordelen door?

En wat zijn normale hoeveelheden pindakaas? Smeer die 40g nu uit over 2 rijst wafels en vind het niet echt super veel ofzo...

En volle kwark is ook gewoon goed voor de kast ja? Anders kan ik daar eens een kijkje naar nemen:)

Wederom thnx voor de reacties alles!

Hoezo noten meer voorstander van dan pindakaas? Meer voordelen door?

En wat zijn normale hoeveelheden pindakaas? Smeer die 40g nu uit over 2 rijst wafels en vind het niet echt super veel ofzo...

En volle kwark is ook gewoon goed voor de kast ja? Anders kan ik daar eens een kijkje naar nemen:)

Wederom thnx voor de reacties alles!

Noten zijn onverwerkt. En mijn voorkeur gaat dan uit naar onbewerkt voedsel. Pindakaas kunnen ze vanalles indraaien.

Noten zijn onverwerkt. En mijn voorkeur gaat dan uit naar onbewerkt voedsel. Pindakaas kunnen ze vanalles indraaien.

Je hebt ook prima pindakaas van alleen pinda's, zelfs zonder toegevoegd zout. Ik vind die van Smaakt (zowel fijn als crunchy) echt een dikke aanrader eat dat betreft.

• Topic Starter Topic Starter
Zal komende 2/3 maanden weer strak bijhouden hoe het gaat na het opschroeven van de vetten.

Wel nog een een vraag...

Stel je moet kiezen tussen niet eten of een maaltijd die wat minder briljant is. Waar gaat de voorkeur naar uit?

Stond vandaag op de woonboulevard met de vrouw en dacht dat ik wel op tijd thuis zou zijn om te eten maar niks bleek minder waar. Dus uiteindelijk maar een 15cm sub gepakt met kip erop..

IIFYM!

Zal komende 2/3 maanden weer strak bijhouden hoe het gaat na het opschroeven van de vetten.

Wel nog een een vraag...

Stel je moet kiezen tussen niet eten of een maaltijd die wat minder briljant is. Waar gaat de voorkeur naar uit?

Stond vandaag op de woonboulevard met de vrouw en dacht dat ik wel op tijd thuis zou zijn om te eten maar niks bleek minder waar. Dus uiteindelijk maar een 15cm sub gepakt met kip erop..

Beter iets dan niets,zolang het je kcals niet teveel beinvloed. Zeker in een cut.

En als je de keuze hebt beter iets gezond natuurlijk.

Terug
Naar boven