Fitness Seller

Cut log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb amper een buik is gewoon plat maar je ziet geen abs :P misschien skinnyfat??

naja zo schouders + abs we zien wel.. en nog 2 weken cut en dan kijken hoe het is geworden anders keto

Heb amper een buik is gewoon plat maar je ziet geen abs :P misschien skinnyfat??

naja zo schouders + abs we zien wel.. en nog 2 weken cut en dan kijken hoe het is geworden anders keto

Amper buik ftw :(! Langs mijn hipbone (1cm erboven, dno hoe het heet), heb ik amper vet, schuif ik 3 cm naar links op ...

Erg raar :(!

misschien door te weinig spiermassa? naja nog even door gaan en ga ik lekker clean bulken + cardio

Heb amper vet op armen/rug/benen/schouders :p. Het zit echt zo op de mannelijke probleemgebieden, en gaat gewoon niet weg --'

Ik heb ze overal bro.. niet op een plek.

Heb net gezondigd :mad::mad::mad::mad: 1 plak chocola gegeten (4 kleine stukjes) aldi cocola, mn ma had macaroni gemengd met groente en het smaakte vies en kon voor de 1e keer in mijn leven chocola niet meer weerstaan en nam een hap :p.

Wel rond de 200 g macaroni binnen, is echt bulkvoer dat rond de 700 kcal en 160 g KH's in een maaltijd :roflol: nog rijst en kwark zit ik vandaag rond de 300 kh's en morgen rond de 100 - .

Ik heb ze overal bro.. niet op een plek.

Heb net gezondigd :mad::mad::mad::mad: 1 plak chocola gegeten (4 kleine stukjes) aldi cocola, mn ma had macaroni gemengd met groente en het smaakte vies en kon voor de 1e keer in mijn leven chocola niet meer weerstaan en nam een hap :p.

Wel rond de 200 g macaroni binnen, is echt bulkvoer dat rond de 700 kcal en 160 g KH's in een maaltijd :roflol: nog rijst en kwark zit ik vandaag rond de 300 kh's en morgen rond de 100 - .

Morgen zit ik rond de 10gr carbs :(. Vandaag enkel clean voedsel binnen!

Straks rug, pff :(!

Heb amper vet op armen/rug/benen/schouders :p. Het zit echt zo op de mannelijke probleemgebieden, en gaat gewoon niet weg --'

Na cardio buik op high reps trainen. Maatje van me die komt zo goed droog en wetenschap wijst toch uit dat het werkt als je tenminste niet een extreem vette pens hebt natuurlijk

volgende week ga ik ketose doen ;)

wat dan

Schema aangepast

3 eieren
-1 visolie tablet
Cal 246 Ei 21 KH 0 Vet 18

-Whey Isolaat 28,5
- 200g hamburger
-1 visolie tablet
kcal 586 Eiwit 47 KH 15 Vet 32

4. -Rijst 75g
-Tonijn in blik
kcal 419,5 Eiwit 25,4 KH 61.3 Vet 7

(trainen) cafeine tab en 4 bcaa tabs

5. - Whey Isolaat 28,5
kcal 109 Eiwit 25,4 KH 1,3 Vet 0

6. 3 eieren
2 lepel olijfolie
Cal 349 ei 21 KH 0 Vet 27

7 - 200 g kipfilet
- 2 lepel olijfolie
-1 visolie tablet
cal 508 Ei 59 KH 0 Vet 30

9 -250 g kwark
Halve scoop whey
kcal 180 Eiwit 36 KH 10 Vet 0,5

Kcal : 2,397,5
EI 235
KH 88
VET 115

Volgens mij heb ik gewoon losse vel of hoe je het ook noemt, weet iemand waarom? ben niet echt dik geweest ???

Schema aangepast

3 eieren
-1 visolie tablet
Cal 246 Ei 21 KH 0 Vet 18

-Whey Isolaat 28,5
- 200g hamburger
-1 visolie tablet
kcal 586 Eiwit 47 KH 15 Vet 32

4. -Rijst 75g
-Tonijn in blik
kcal 419,5 Eiwit 25,4 KH 61.3 Vet 7

(trainen) cafeine tab en 4 bcaa tabs

5. - Whey Isolaat 28,5
kcal 109 Eiwit 25,4 KH 1,3 Vet 0

6. 3 eieren
2 lepel olijfolie
Cal 349 ei 21 KH 0 Vet 27

7 - 200 g kipfilet
- 2 lepel olijfolie
-1 visolie tablet
cal 508 Ei 59 KH 0 Vet 30

9 -250 g kwark
Halve scoop whey
kcal 180 Eiwit 36 KH 10 Vet 0,5

Kcal : 2,397,5
EI 235
KH 88
VET 115

Volgens mij heb ik gewoon losse vel of hoe je het ook noemt, weet iemand waarom? ben niet echt dik geweest ???
Omdat je te snel (voor je huid) afvalt misschien? idk :D

Omdat je te snel (voor je huid) afvalt misschien? idk :D
Trekt het later weer bij?

Ben volgens mij ook - 400 kcal.. Ik eet toch om de 1,5 uur hoop op geen tot min spierverlies , neem ook begin KT bcaa's daarna begin cardio bcaa's en na cardio gelijk whey.

Even serieus he als ik de 10%/12% zit ga ik echt strict alles volgen, ga gewoon als een monnik leven

Ben volgens mij ook - 400 kcal.. Ik eet toch om de 1,5 uur hoop op geen tot min spierverlies , neem ook begin KT bcaa's daarna begin cardio bcaa's en na cardio gelijk whey.

Even serieus he als ik de 10%/12% zit ga ik echt strict alles volgen, ga gewoon als een monnik leven

Trekt wel weer bij ja.

Niet zo zeiken om spier verlies man, ook al neem je geen whey shakes + bcaa's en toestanden zul je alsnog weinig spier verlies gaan merken. Gewoon genoeg eiwitten eten;) Btw waarom pindakaas op een high carb/refeed dag? En over die platte buik van je, tegen alle onderzoeken in is een vriend van me de afgelopen tijd 6x pw buik gaan trainen, enorm verschil. Ik zeg dit niet dat je dit nu ook moet gaan doen maar geef het in ieder geval meer aandacht ;)

Niet zo zeiken om spier verlies man, ook al neem je geen whey shakes + bcaa's en toestanden zul je alsnog weinig spier verlies gaan merken. Gewoon genoeg eiwitten eten;) Btw waarom pindakaas op een high carb/refeed dag? En over die platte buik van je, tegen alle onderzoeken in is een vriend van me de afgelopen tijd 6x pw buik gaan trainen, enorm verschil. Ik zeg dit niet dat je dit nu ook moet gaan doen maar geef het in ieder geval meer aandacht ;)

ow oke , schema met wat je me gaf kan ik op zondag buik+ cardio doen

thx btw voor je schema

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven