XXL Nutrition

Cut log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die van aldi: 150gr / blik, 27gram eiwitten dacht ik, dus 41gr eiwitten per blikje... Net eentje op :D

hmm volgende keer knal ik er hard tegenaan dan! Denk zelf dat ik skinny fat dus heb ben zelf slank, heb geen grote buik maar wel een laag vet.

Jay als ik goed refeed is er toch niks aan de hand waarom zou ik niet onder de 100 gaan volgens jouw?

Dan blijven je spieren lekker vol staan. Ik heb het idee dat als je glycogeen lager wordt je ook sneller spiermassa zal verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
Die van aldi: 150gr / blik, 27gram eiwitten dacht ik, dus 41gr eiwitten per blikje... Net eentje op :D
Ow dan heb ik een foutje in mn voedingsschema dan :P
Dan blijven je spieren lekker vol staan. Ik heb het idee dat als je glycogeen lager wordt je ook sneller spiermassa zal verliezen.
Hmm, snap eigenlijk niet wanneer er spierverlies optreed, ik eet om de 1,5 uur veel eiwitten en vet nu, 60 min voor training heb ik 80 gram rijst op + tonijn voor training 2 bcaa's, voor cardio 2 bcaa's en na cardio whey.

Doordat je glycogeen lager staat lijkt het vooral alsof je spier verliest. Is imo echt nihil als jet mij vraagt. Als je 2 weken na je cut weer cleanbulkt dan oog je normaal alweer mooi voller.

Daar zal je vast gelijk in hebben ja

Doordat je glycogeen lager staat lijkt het vooral alsof je spier verliest. Is imo echt nihil als jet mij vraagt. Als je 2 weken na je cut weer cleanbulkt dan oog je normaal alweer mooi voller.

thx brah, zal rond de 28ste of einde van maand pic's proberen te maken, denk dan dat mn abs dan zichtbaar moeten zijn en dan zal ik nadenken of ik tot de 10% zal gaan.

Lees nu wat leuks over cacao, het nemen waard?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hi, zal vanaf het begin beginnen.

Ik word wakker vandaag, kon niet opstaan en was erg moe en hongerig.
Ben niet naar school gegaan omdat ik 30 min moet fietsen en ik had het al moeilijk om naar de keuken te lopen.

Vandaag zou ik dus Triceps en borst pakken maar kreeg opeens een steek bij m'n rechterschouder door het flexen (:P) dus maar benen en kuiten gedaan.

Benen
Squat
1x10x60kg
1x10x80kg
1x8x100kg
1x8x90kg
1x10x60kg

(strict + heel diep gegaan, alleen bij 100kg ging het wat moeilijk, zal vast stijgen als ik ga clean bulken)

leg press 4x10x stand ??? (kg's weet ik niet, maar had het heel moeilijk ermee, brandde als de fock.
Seated leg curl 4x10x stand ??? (kg's staan niet op machine maar deed het heel langzaam en strict)
Leg curl 4x8

Kuiten
Calf press
4x 8
1x20
Lever standing calf raise
4x8
1x20

daarna Bcaa's na krachttraining en dan cardio gedaan, in 45 min = 500 cal verbrand.

morgen borst+ triceps en zaterdag rust :D

Goeie squats brah!

Jammer dat je niet zo goed op die NoxiPro niet goed reageerde... Mijn beentraining ging echt ****ing lekker :D. Mijn squat +10kg (1rep) tegenover vorige training

Goeie squats brah!

Jammer dat je niet zo goed op die NoxiPro niet goed reageerde... Mijn beentraining ging echt ****ing lekker :D. Mijn squat +10kg (1rep) tegenover vorige training
Ik ga nog een sample proberen maar met 1 dosering, anders koop ik gewoon beta aline en wat anders samen met caffeine ;)

squats konden imo meer maar was bang dat er iets zou kunnen gebeuren want denk zelf dat ik cut ik minder kracht heb.

Ik ga nog een sample proberen maar met 1 dosering, anders koop ik gewoon beta aline en wat anders samen met caffeine ;)

squats konden imo meer maar was bang dat er iets zou kunnen gebeuren want denk zelf dat ik cut ik minder kracht heb.

Ik ben zelf fragiler in de cut ... Zo heb ik me knieen naar de zak gedaan en zo heel niet benen trainen (althans toch niet zwaar).

Hoop toch dat ik snel wat af krijg, als ik zo kijk lijkt niks af te zijn gegaan maar kan het fout hebben terwijl iedereen die ik ken zeg dat ik dunner ben geworden :P

Hoop toch dat ik snel wat af krijg, als ik zo kijk lijkt niks af te zijn gegaan maar kan het fout hebben terwijl iedereen die ik ken zeg dat ik dunner ben geworden :P

Komt gewoon omdat je elke dag in de spiegel kijkt, is doodnormaal brah! Je moet gewoon excel bestandje maken en daar je progressie in zetten :thumbs: Heb ik nu ook gedaan en geeft een enorm verschil in stand van zaken EN motivatie!

Wat las je over die caucau ?

Wat las je over die caucau ?
Om het kort te houden, dat het helpt met vet verlies en dat stoffen beter worden opgenomen, maar volgens mij is het maar minimum resultaat.

Heb echt zin in pindakaas zou dat morgen kunnen bij high carb day? of is het niet bepaald ''clean''

Om het kort te houden, dat het helpt met vet verlies en dat stoffen beter worden opgenomen, maar volgens mij is het maar minimum resultaat.

Heb echt zin in pindakaas zou dat morgen kunnen bij high carb day? of is het niet bepaald ''clean''

Cacao = NO +

Natuurlijk pindakaas = heel clean :).

Dit word mn schema morgen does als high carb day

3 eieren
-1 visolie tablet
-3 schep pindakaas
kcal??

-Whey Isolaat 28,5
- 200g hamburger
-1 visolie tablet
- 2 sneeen brood
kcal??

4. -Rijst 120g
-Tonijn in blik
kcal??

(trainen) cafeine tab en 4 bcaa tabs

5. - Whey Isolaat 28,5
kcal 109 Eiwit 25,4 KH 1,3 Vet 0

6. 3 eieren
100g macaroni
kcal??

7 - 200 g kipfilet
- 200g macaroni
-250g broccoli
-1 visolie tablet
kcal??

9 -250 g kwark
Halve scoop whey
kcal 180 Eiwit 36 KH 10 Vet 0,5

kcal etc moet ik nog uitreken

Maaltijd = pre cardio of zo?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven