quifix
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm volgende keer knal ik er hard tegenaan dan! Denk zelf dat ik skinny fat dus heb ben zelf slank, heb geen grote buik maar wel een laag vet.
Jay als ik goed refeed is er toch niks aan de hand waarom zou ik niet onder de 100 gaan volgens jouw?
Ow dan heb ik een foutje in mn voedingsschema danDie van aldi: 150gr / blik, 27gram eiwitten dacht ik, dus 41gr eiwitten per blikje... Net eentje op![]()

Hmm, snap eigenlijk niet wanneer er spierverlies optreed, ik eet om de 1,5 uur veel eiwitten en vet nu, 60 min voor training heb ik 80 gram rijst op + tonijn voor training 2 bcaa's, voor cardio 2 bcaa's en na cardio whey.Dan blijven je spieren lekker vol staan. Ik heb het idee dat als je glycogeen lager wordt je ook sneller spiermassa zal verliezen.
Doordat je glycogeen lager staat lijkt het vooral alsof je spier verliest. Is imo echt nihil als jet mij vraagt. Als je 2 weken na je cut weer cleanbulkt dan oog je normaal alweer mooi voller.
) dus maar benen en kuiten gedaan.
(kg's weet ik niet, maar had het heel moeilijk ermee, brandde als de fock.
(kg's staan niet op machine maar deed het heel langzaam en strict)
Ik ga nog een sample proberen maar met 1 dosering, anders koop ik gewoon beta aline en wat anders samen met caffeineGoeie squats brah!
Jammer dat je niet zo goed op die NoxiPro niet goed reageerde... Mijn beentraining ging echt ****ing lekker. Mijn squat +10kg (1rep) tegenover vorige training

Ik ga nog een sample proberen maar met 1 dosering, anders koop ik gewoon beta aline en wat anders samen met caffeine
squats konden imo meer maar was bang dat er iets zou kunnen gebeuren want denk zelf dat ik cut ik minder kracht heb.
Hoop toch dat ik snel wat af krijg, als ik zo kijk lijkt niks af te zijn gegaan maar kan het fout hebben terwijl iedereen die ik ken zeg dat ik dunner ben geworden![]()
Om het kort te houden, dat het helpt met vet verlies en dat stoffen beter worden opgenomen, maar volgens mij is het maar minimum resultaat.
Om het kort te houden, dat het helpt met vet verlies en dat stoffen beter worden opgenomen, maar volgens mij is het maar minimum resultaat.
Heb echt zin in pindakaas zou dat morgen kunnen bij high carb day? of is het niet bepaald ''clean''
.snap je niet brah