Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik 7 dagen per week cardio kunnen doen of is het goed om 2 dagen rust te nemen?
low carb 100 ongeveer
high carb 500
bij jouw gewicht dan
cardio 7 dagen?
gek man
doe eerst 2 a'3 en kijk hoe je lichaam reageert.
tuurlijk
koolhydraten ben je gewoon nodig
je moet de balans zien te vinden
---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------
doe je veel supersets/dropsets?
ik doe 5/7 nu en het gaat goed wel zijn mijn spieren ''zachter'' geen idee waarom, denk door te weinig kh's
Spierpijn boeit niet. Ik had een beetje spierpijn van de herstel training van gister, maar heb toch 10 kilo op mijn squat erbij gemaakt vandaag
Ik zou de carbs niet onder 100 gram per dag doen man, dan blijven ze wel vol. Bij mij althans.
530 cal verbrand met cardio, wou buikspieren trainen maar had al spierpijn bij mn abs.
morgen nog low carb en vrijdag high carb day
. Best raar dat ik het al na 1 dag heb ...Vandaag mss 5gram carbs, puffy muscles. Best raar dat ik het al na 1 dag heb ...
530 cal verbrand met cardio, wou buikspieren trainen maar had al spierpijn bij mn abs.
morgen nog low carb en vrijdag high carb day
Ga echt dood van de honger, vanwege geen carbs, zo me tonijn met wat rode pepers en pestoHeb gelezen dat je glycogeenvoorraad op raakt van je spieren na 1 uur intensief sporten.
Zou zelf rond de 15 carbs houden, had een filmpje gezien van een chinese bb-er die echt 0 carbs ging en later is die overleden
, is alweer laatste maaltijd van vandaag 
Schema aangepast
4. -Rijst 75g
-Tonijn in blik
kcal 419,5 Eiwit 25,4 KH 61.3 Vet 7
Volgens mij heb ik gewoon losse vel of hoe je het ook noemt, weet iemand waarom? ben niet echt dik geweest![]()
tonijn in blik is toch 23gram eiwit per 100? hoe kom je op zn laag getal
Zijn die nieuw? Je had altijd die van 190gram (uitlek 150)
koop het wel heel lang, zijn lekkerder dan die van ah (princess) en grotere blikkoop het wel heel lang, zijn lekkerder dan die van ah (princess) en grotere blik

net gekeken is idd 195 gram en uitlekgewicht 150 maar achterin staat 1 portie 75 gHmmm ik kocht daar ook altijd, volgens is het echt geen 75gram of koop je in een sausje ofzo![]()