seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voelde me maandag een beetje of ik voor het eerst na school gingZiet er goed uit man !
Terug tevreden dat je mag trainen zeker?![]()

Yes word voorgeschreven door me begeleider

Ik ben op zoek gegaan na een begeleider om eindelijk is verder te komen het is tricker hier van het forum hij begeleid me nu met alles erg fijn en veel dingen veranderd ben nu 2 weken bezig ben 4cm van me taille kwijt en bijna 4kilo lichaamsgewicht dus ben alles weer kwijt van mijn ziektetijd das wel fijn nu door beuken
Ik ben op zoek gegaan na een begeleider om eindelijk is verder te komen het is tricker hier van het forum hij begeleid me nu met alles erg fijn en veel dingen veranderd ben nu 2 weken bezig ben 4cm van me taille kwijt en bijna 4kilo lichaamsgewicht dus ben alles weer kwijt van mijn ziektetijd das wel fijn nu door beuken

:-)
jip
Dankje sep
Hij doet het sinds een tijdje geloof ik ik heb geen idee of dat mag zal wel is een keer vragen maar richtlijnen. Zijn gelijk hoor veel groente kip noten de gewonnen dingenapart, wist niet dat die dit deed en hier ook de nodige kennis over beschikte.
mag je dingen online posten of? - ben wel benieuwd met welke richtlijnen je nu werkt.