AndroidHealthClinic

cut logje

Weer lekker stevig bezig, mooi zo

Goed bezig; je bent snel weer op je oude niveau.:)

Ziet er goed uit man !

Terug tevreden dat je mag trainen zeker? :D

2x cardio...Umad?!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.426
Ziet er goed uit man !

Terug tevreden dat je mag trainen zeker? :D
Voelde me maandag een beetje of ik voor het eerst na school ging:D

Yes word voorgeschreven door me begeleider:D

Vanmorgen benen supersets gedaan kan nu amper zitte voelde als pap met trainene nu helemaal kapot na 10weke bank hange zal dit niet de laatste x zijn dat ik zoveel spierpijn heb

• #3.427
Vandaag weer 2x cardio gedaan

Wat voor soort begeleider heb je?

• #3.430
:D

Wat voor soort begeleider heb je?
Ik ben op zoek gegaan na een begeleider om eindelijk is verder te komen het is tricker hier van het forum hij begeleid me nu met alles erg fijn en veel dingen veranderd ben nu 2 weken bezig ben 4cm van me taille kwijt en bijna 4kilo lichaamsgewicht dus ben alles weer kwijt van mijn ziektetijd das wel fijn nu door beuken

:D

Ik ben op zoek gegaan na een begeleider om eindelijk is verder te komen het is tricker hier van het forum hij begeleid me nu met alles erg fijn en veel dingen veranderd ben nu 2 weken bezig ben 4cm van me taille kwijt en bijna 4kilo lichaamsgewicht dus ben alles weer kwijt van mijn ziektetijd das wel fijn nu door beuken

Goed om te horen>>>de beuk erin!
:)

'Trickster' ?

Zo dat is een lekkere progressie zeg

apart, wist niet dat die dit deed en hier ook de nodige kennis over beschikte.
mag je dingen online posten of? - ben wel benieuwd met welke richtlijnen je nu werkt.

• #3.436
Zo dat is een lekkere progressie zeg
Dankje sep

apart, wist niet dat die dit deed en hier ook de nodige kennis over beschikte.
mag je dingen online posten of? - ben wel benieuwd met welke richtlijnen je nu werkt.
Hij doet het sinds een tijdje geloof ik ik heb geen idee of dat mag zal wel is een keer vragen maar richtlijnen. Zijn gelijk hoor veel groente kip noten de gewonnen dingen

EN training..?

Mooi zo, succes en knallen met die handel

Terug
Naar boven