- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is gewoon kut je werkt elke dag 24/7 zo t*ring hard is gewoon zuur. Maar ik ga gewoon door

KloptAls het makkelijk was liep iedereen erbij zoals Arnold.
Ik ga deze cut sowieso afmaken of ik nou mager word of nietJij moet anders naar trainen gaan kijken kerel
ik train al een jaar of 4 nu denk ik, heb echt niet werelds beste fysiek maar wel het beste wat ik er voor MIJZELF uit kan halen. Ik train omdat ik het leuk vind en dit zou jij ook moeten doen. Je moet het gaan waarderen dat je traint en met eten bezig bent en de resultaten die dat met zich mee brengt want anders stop je er over een paar maanden mee dat garagbdeer ik je. Liever 10 jaar lang 80 procent geven dan 1 jaar 100 met tegenzin , want het komt nu echt over alsof je het helemaal kut vind
Nou dan , gewoon geduld hebben. Als je morgen t*fus breed en ripped wakker zou worden is ook maar twee dagen leuk, geniet van de reis er naar toe
Dan blijf je alsnog doorgaanNou dan , gewoon geduld hebben. Als je morgen t*fus breed en ripped wakker zou worden is ook maar twee dagen leuk, geniet van de reis er naar toe
Dat sowieso want ik zou nog doorgaan als ik formaatje Ronnie coleman zou zijn .. dat is meer omdat ik na een week niet trainen een depressie heb

Ik ga deze cut sowieso afmaken of ik nou mager word of niet
Uhu over 5jaar praten we verder bodybuilding champion
Nee je hebt gelijk wil ook gewoon tot 10% en dan stoppen en dan die massa erop gainen.Ja naar 10 procent cutten is ook prima.
Besef alleen dat je verwachting van je shape niet is wat het gaat worden. En dan, nog maar wat procentjes droger?
Je bent beginner, met een degelijk voedingschema kan je een lange tijd bulken met minimale vet toename, so called newbeegains. Je gaat er dan zo veel beter uit zien dan een iets dieper gleufje op je buik met dunne armpjes en platte borst. Het voordeel aan een forum is de ervaring van de leden hier. De fouten die anderen hebben gemaakt hoef jij niet te maken. Maar goed, ik heb mijn woordje gedaan. Doe er iets mee of niet, aan jou de keus.
Je roept dit constant zelf kerel, iedereen probeert je hier te helpen. Zijn allemaal je eigen keuzes maar van een slachtoffer rol is nog nooit iemand buff gewordenUhu over 5jaar praten we verder bodybuilding champion
Heb wel moeite met bulken zonder veel vet aan te komenJa naar 10 procent cutten is ook prima.
Besef alleen dat je verwachting van je shape niet is wat het gaat worden. En dan, nog maar wat procentjes droger?
Je bent beginner, met een degelijk voedingschema kan je een lange tijd bulken met minimale vet toename, so called newbeegains. Je gaat er dan zo veel beter uit zien dan een iets dieper gleufje op je buik met dunne armpjes en platte borst. Het voordeel aan een forum is de ervaring van de leden hier. De fouten die anderen hebben gemaakt hoef jij niet te maken. Maar goed, ik heb mijn woordje gedaan. Doe er iets mee of niet, aan jou de keus.
Wat wil je nu precies?Uhu over 5jaar praten we verder bodybuilding champion
Ja is goed zoWat wil je nu precies?
Je praat jezelf de hele tijd de grond in en wanneer iemand jouw woorden bevestigd ga je zo doen?
Je bent toch zo gedisciplineerd? Dan moet je zorgen dat je de bulk goed aanpakt en niet teveel eet.Heb wel moeite met bulken zonder veel vet aan te komen
Ja klopt maar kom snel in vet aanJe bent toch zo gedisciplineerd? Dan moet je zorgen dat je de bulk goed aanpakt en niet teveel eet.