MuscleMeat

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Peiling Peiling Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Het is gewoon kut je werkt elke dag 24/7 zo t*ring hard is gewoon zuur. Maar ik ga gewoon door

Jij moet anders naar trainen gaan kijken kerel

ik train al een jaar of 4 nu denk ik, heb echt niet werelds beste fysiek maar wel het beste wat ik er voor MIJZELF uit kan halen. Ik train omdat ik het leuk vind en dit zou jij ook moeten doen. Je moet het gaan waarderen dat je traint en met eten bezig bent en de resultaten die dat met zich mee brengt want anders stop je er over een paar maanden mee dat garagbdeer ik je. Liever 10 jaar lang 80 procent geven dan 1 jaar 100 met tegenzin , want het komt nu echt over alsof je het helemaal kut vind

Jij moet anders naar trainen gaan kijken kerel

ik train al een jaar of 4 nu denk ik, heb echt niet werelds beste fysiek maar wel het beste wat ik er voor MIJZELF uit kan halen. Ik train omdat ik het leuk vind en dit zou jij ook moeten doen. Je moet het gaan waarderen dat je traint en met eten bezig bent en de resultaten die dat met zich mee brengt want anders stop je er over een paar maanden mee dat garagbdeer ik je. Liever 10 jaar lang 80 procent geven dan 1 jaar 100 met tegenzin , want het komt nu echt over alsof je het helemaal kut vind
Ik ga deze cut sowieso afmaken of ik nou mager word of niet

Je moet lekker doen waar je jezelf comfortabel bij voelt, ik heb dit topic niet echt gevolgd maar als ik het goed heb wil je doorgaan met cutten.

Enige wat ik kan zeggen;
Ik heb het een tijd geleden (eerste lockdown) ook gedaan, vond mezelf wat te dik (op 193cm en iets meer dan 90kg) en ben lekker eigenwijs gaan cutten, ik wilde dat beetje buikvet ook wel kwijtraken en abs zien, om vervolgens heel rustig weer te gaan bulken, klinkt perfect toch? Eindstand; de paar kilos spieren die ik wel had opgebouwd kwijt geraakt, nog steeds een beetje buikvet en nog steeds geen abs. Dit wil je niet, geloof me.

• Like
Waarderingen: Onit
nu maar ik ga gewoon door cutten ik zie wel wat het word als ik heel mager word so be it

Laatst bewerkt:
Ja fucking loser ben je man succes ermee :o

Ik ga deze cut sowieso afmaken of ik nou mager word of niet

Ja naar 10 procent cutten is ook prima.
Besef alleen dat je verwachting van je shape niet is wat het gaat worden. En dan, nog maar wat procentjes droger?
Je bent beginner, met een degelijk voedingschema kan je een lange tijd bulken met minimale vet toename, so called newbeegains. Je gaat er dan zo veel beter uit zien dan een iets dieper gleufje op je buik met dunne armpjes en platte borst. Het voordeel aan een forum is de ervaring van de leden hier. De fouten die anderen hebben gemaakt hoef jij niet te maken. Maar goed, ik heb mijn woordje gedaan. Doe er iets mee of niet, aan jou de keus.

Besef alleen dat je verwachting van je shape niet is wat het gaat worden. En dan, nog maar wat procentjes droger?
Je bent beginner, met een degelijk voedingschema kan je een lange tijd bulken met minimale vet toename, so called newbeegains. Je gaat er dan zo veel beter uit zien dan een iets dieper gleufje op je buik met dunne armpjes en platte borst. Het voordeel aan een forum is de ervaring van de leden hier. De fouten die anderen hebben gemaakt hoef jij niet te maken. Maar goed, ik heb mijn woordje gedaan. Doe er iets mee of niet, aan jou de keus.
Nee je hebt gelijk wil ook gewoon tot 10% en dan stoppen en dan die massa erop gainen.

Heb wel moeite met bulken zonder veel vet aan te komen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven