AndroidHealthClinic

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Peiling Peiling Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Deed dat in het begin van de cut nooit. Maar heb het later in de cut wel nodig
Uiteindelijk moet je gewoon kijken naar het gemiddelde kcal per week. 1x onderhoud per week (weet niet wat je onderhoud is) zou geen kwaad moeten kunnen.
Maar als je door die ene keer onderhoud in de week boven je kcal gemiddelde zit waar je eerst op zat toen je meer dagelijks at (2000 kcal of ik weet niet hoeveel je eerst at voor de 1800) heeft het natuurlijk geen zin.

• Topic Starter Topic Starter
Uiteindelijk moet je gewoon kijken naar het gemiddelde kcal per week. 1x onderhoud per week (weet niet wat je onderhoud is) zou geen kwaad moeten kunnen.
Maar als je door die ene keer onderhoud in de week boven je kcal gemiddelde zit waar je eerst op zat toen je meer dagelijks at (2000 kcal of ik weet niet hoeveel je eerst at voor de 1800) heeft het natuurlijk geen zin.
At altijd 2500-2800 hiervoor

Vandaag rug biceps en achterkant schouders gepakt aan het einde cross trainer 20min 361kcal verbrand

Ik eet wel 1dag per week op onderhoud om het voor mezelf nog leuk te houden dan houd ik het beter vol. Dat is niet echt een probleem toch?
Is zelfs wel slim.
Maar idd wel netjes optellen bij je weektotaal. Er zijn mensen die vinden dat 'cheat day' niet telt en zich helemaal volbeuken in het weekend..... niet slim

Dan heb je alsnog 6 dagen per week een tekort.

Dan heb je alsnog 6 dagen per week een tekort.
Stel hij at eerst 2000 kcal per dag
7x2000=14000kcal in een week
Stel hij eet nu 1900 kcal per dag + 1 keer onderhoud (misschien 3000)
6x1900 + 3000 = 14400 kcal

Snap je, dan heeft ie onderhoudsdag geen nut want daardoor ben je uiteindelijk hoger uit in kcal
Zo bedoelde ik hem

Stel hij at eerst 2000 kcal per dag
7x2000=14000kcal in een week
Stel hij eet nu 1900 kcal per dag + 1 keer onderhoud (misschien 3000)
6x1900 + 3000 = 14400 kcal

Snap je, dan heeft ie onderhoudsdag geen nut want daardoor ben je uiteindelijk hoger uit in kcal
Zo bedoelde ik hem

Nee ik snap het niet. Indien je zes dagen onder onderhoud eet en een dag op onderhoud dan val je gewoon af.

Gister rug bicep achterkant schouders
Pull ups 3sets 10herhalingen
Ez bar standing bicep curl 3sets 10herhalingen
One arm dumbell rows 3sets 10herhalingen
Hammer curls 3sets 10herhalingen
Rear delt dumbell raise 3sets 10herhalingen

Einde
Crosstrainer 20min 361kcal

Is zelfs wel slim.

Maar idd wel netjes optellen bij je weektotaal. Er zijn mensen die vinden dat 'cheat day' niet telt en zich helemaal volbeuken in het weekend..... niet slim
Je moet geen cheatday houden man dat sowieso niet gewoon op onderhoud eten haha

Je moet geen cheatday houden man dat sowieso niet gewoon op onderhoud eten haha

Indien je het onderhoud van een parkiet hebt kan je idd beter geen cheatday doen.
Maar voor mannen die een hoger onderhoud hebben is een dagje niet tellen en eten waar je zin in hebt helemaal nog niet zo verkeerd. Je moet natuurlijk niet fullretard gaan op zo'n dag.

Indien je het onderhoud van een parkiet hebt kan je idd beter geen cheatday doen.
Maar voor mannen die een hoger onderhoud hebben is een dagje niet tellen en eten waar je zin in hebt helemaal nog niet zo verkeerd. Je moet natuurlijk niet fullretard gaan op zo'n dag.
Haha is ook wel lachen een keer om te kijken hoeveel je eigenlijk op kan in 24uur 10k in 24uur is me een keer gelukt. Maar mijn onderhoud is 2400/2500 je kan dan gewoon (cheaten) maar wat meer eten vind ik ook al heerlijk

Haha is ook wel lachen een keer om te kijken hoeveel je eigenlijk op kan in 24uur 10k in 24uur is me een keer gelukt. Maar mijn onderhoud is 2400/2500 je kan dan gewoon (cheaten) maar wat meer eten vind ik ook al heerlijk
10k in 24 uur.

13e.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven