- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Deed dat in het begin van de cut nooit. Maar heb het later in de cut wel nodig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deed dat in het begin van de cut nooit. Maar heb het later in de cut wel nodig
Uiteindelijk moet je gewoon kijken naar het gemiddelde kcal per week. 1x onderhoud per week (weet niet wat je onderhoud is) zou geen kwaad moeten kunnen.Deed dat in het begin van de cut nooit. Maar heb het later in de cut wel nodig
At altijd 2500-2800 hiervoorUiteindelijk moet je gewoon kijken naar het gemiddelde kcal per week. 1x onderhoud per week (weet niet wat je onderhoud is) zou geen kwaad moeten kunnen.
Maar als je door die ene keer onderhoud in de week boven je kcal gemiddelde zit waar je eerst op zat toen je meer dagelijks at (2000 kcal of ik weet niet hoeveel je eerst at voor de 1800) heeft het natuurlijk geen zin.
Is zelfs wel slim.Ik eet wel 1dag per week op onderhoud om het voor mezelf nog leuk te houden dan houd ik het beter vol. Dat is niet echt een probleem toch?
Maar idd wel netjes optellen bij je weektotaal. Er zijn mensen die vinden dat 'cheat day' niet telt en zich helemaal volbeuken in het weekend..... niet slimUiteindelijk moet je gewoon kijken naar het gemiddelde kcal per week. 1x onderhoud per week (weet niet wat je onderhoud is) zou geen kwaad moeten kunnen.
Maar als je door die ene keer onderhoud in de week boven je kcal gemiddelde zit waar je eerst op zat toen je meer dagelijks at (2000 kcal of ik weet niet hoeveel je eerst at voor de 1800) heeft het natuurlijk geen zin.
Dan heb je alsnog 6 dagen per week een tekort.Uiteindelijk moet je gewoon kijken naar het gemiddelde kcal per week. 1x onderhoud per week (weet niet wat je onderhoud is) zou geen kwaad moeten kunnen.
Stel hij at eerst 2000 kcal per dag
Hoe zag je training eruit?Vandaag rug biceps en achterkant schouders gepakt aan het einde cross trainer 20min 361kcal verbrand
Stel hij at eerst 2000 kcal per dag
7x2000=14000kcal in een week
Stel hij eet nu 1900 kcal per dag + 1 keer onderhoud (misschien 3000)
6x1900 + 3000 = 14400 kcal
Snap je, dan heeft ie onderhoudsdag geen nut want daardoor ben je uiteindelijk hoger uit in kcal
Zo bedoelde ik hem
Als je teveel vet aankomt eet je gewoon teveel en zul je minder moetten eten, ik kom ook snel aan in vet..
FixedAls je teveel vet aankomt eet je gewoon teveel kcal en zul je minder moetten eten, ik kom ook snel aan in vet..
Gister rug bicep achterkant schouders
Je moet geen cheatday houden man dat sowieso niet gewoon op onderhoud eten hahaIs zelfs wel slim.
Maar idd wel netjes optellen bij je weektotaal. Er zijn mensen die vinden dat 'cheat day' niet telt en zich helemaal volbeuken in het weekend..... niet slim
Je moet geen cheatday houden man dat sowieso niet gewoon op onderhoud eten haha
Haha is ook wel lachen een keer om te kijken hoeveel je eigenlijk op kan in 24uur 10k in 24uur is me een keer gelukt. Maar mijn onderhoud is 2400/2500 je kan dan gewoon (cheaten) maar wat meer eten vind ik ook al heerlijkIndien je het onderhoud van een parkiet hebt kan je idd beter geen cheatday doen.
Maar voor mannen die een hoger onderhoud hebben is een dagje niet tellen en eten waar je zin in hebt helemaal nog niet zo verkeerd. Je moet natuurlijk niet fullretard gaan op zo'n dag.
Haha is ook wel lachen een keer om te kijken hoeveel je eigenlijk op kan in 24uur 10k in 24uur is me een keer gelukt. Maar mijn onderhoud is 2400/2500 je kan dan gewoon (cheaten) maar wat meer eten vind ik ook al heerlijk
Altijd zo dom reageren jij z’n zuur persoon
10k in 24 uur.Haha is ook wel lachen een keer om te kijken hoeveel je eigenlijk op kan in 24uur 10k in 24uur is me een keer gelukt. Maar mijn onderhoud is 2400/2500 je kan dan gewoon (cheaten) maar wat meer eten vind ik ook al heerlijk
Hoeveel kcal lukt jou🤣