AndroidHealthClinic

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Peiling Peiling Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?

• Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Fijne avond iedereen dankje voor tips. Ik ga nu hard werken om die 10% er zou mooi mogelijk eruit te laten zien. Om daarna massa te bouwen.

Ben benieuwd hoe je 10% gaat ervaren mentaal en hoe comfortabel je je gaat voelen op dat percentage
Ik voel me op 12% al een uitgemergelde aids patient :o

• Like
Waarderingen: MDC
Ben benieuwd hoe je 10% gaat ervaren mentaal en hoe comfortabel je je gaat voelen op dat percentage
Ik voel me op 12% al een uitgemergelde aids patient :o
Ja ik ben ook heel benieuwd.Ik neem me tijd ervoor als ik me leeg voel plan ik een dag in dat ik op onderhoud eet ben deze week ook weer een kilo afgevallen

Laatst bewerkt:
EFD80820-AA9B-4F8E-9C96-FF09D005DB85.png

Als ik deze week niet drop in de 70kg dan ga ik naar 1800kcal

Waarom voeg je niet gewoon wat cardio toe? 1800 kcal is fucking weinig man ken chicks die op meer cutten

Het kan allemaal :)
Maar op 1900 blijven en iets meer geduld, of idd een beetje cardio erbij kan ook.

Wat ook nog een optie is om na elke training 20min te gaan fietsen dan hoef ik mijn kcal ook niet omlaag te gooien

Of gewoon wat meer stappen zetten op een dag, als je 10K stappen per dag hebt verbrand je ook al redelijk wat

Ik eet wel 1dag per week op onderhoud om het voor mezelf nog leuk te houden dan houd ik het beter vol. Dat is niet echt een probleem toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven