- Waardering
- 8.521
Ja is ook zo. Is allemaal genetisch bepaald en mensen met obesitas eten vast niet teveel. Komen gewoon erg snel in vet aan
Succes met de cut. I’m out
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is ook zo. Is allemaal genetisch bepaald en mensen met obesitas eten vast niet teveel. Komen gewoon erg snel in vet aan
Weet je wat helpt ? In massa aankomen want dan kan je meer eten

1900 ?
Ja ik ben ook heel benieuwd.Ik neem me tijd ervoor als ik me leeg voel plan ik een dag in dat ik op onderhoud eet ben deze week ook weer een kilo afgevallenBen benieuwd hoe je 10% gaat ervaren mentaal en hoe comfortabel je je gaat voelen op dat percentage
Ik voel me op 12% al een uitgemergelde aids patient![]()
Doe ik al 3keer per week. Als ik niet in de 70kg drop moet het wel in kcal naar benedenWaarom voeg je niet gewoon wat cardio toe? 1800 kcal is fucking weinig man ken chicks die op meer cutten
Haha ik ben ook bijna net zo zwaar als een chick🤣Waarom voeg je niet gewoon wat cardio toe? 1800 kcal is fucking weinig man ken chicks die op meer cutten
Deed ik destijds, echte aanrader. Veel werk is t niet en makkelijk kcal eraf.Wat ook nog een optie is om na elke training 20min te gaan fietsen dan hoef ik mijn kcal ook niet omlaag te gooien
Top ga ik doen man na elke training 💪🏼Deed ik destijds, echte aanrader. Veel werk is t niet en makkelijk kcal eraf.
Kan ook zet niet altijd 10k stappen maar na training 20min fietsen is wel een goeieOf gewoon wat meer stappen zetten op een dag, als je 10K stappen per dag hebt verbrand je ook al redelijk wat
NopeIk eet wel 1dag per week op onderhoud om het voor mezelf nog leuk te houden dan houd ik het beter vol. Dat is niet echt een probleem toch?