AndroidHealthClinic

Cut tot 65kg max door tot 20juni (1 bezoeker)

Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?


  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat denk je te herstellen met zo'n break?
Mentaal kan het even helpen maar dat verschilt ook per persoon.
 
Hey ik ga nu een diet break nemen van een week omdat ik al 16week in de cut zit. Wat zullen jullie aanraden qua kcal ik denk zelf 2200. Gewoon even een weekje herstellen. Aangezien tot 65kilo nog 5kilo is en ik hier al 16week in zit kan een diet break voordelen hebben. Jullie hadden dit al eerder aangeraden ben hier zelf ook wel even aan toe denk ik even wat hogere kcal inname om vervolgens door te beuken naar de 65kg. Ook puur om die cortisol waardes even te verlagen.

Goed plan lijkt me! Wat denken jullie?
Niet doen. Moet je straks alleen nog maar langer cutten. Ik heb niet alles gevolgd. Hoeveel cardio doe je nu? Hoeveel kcal zit je op? Hoe actief ben je?
 
Wat denk je te herstellen met zo'n break?
Mentaal kan het even helpen maar dat verschilt ook per persoon.
Hoorde dat het cortisol kon verlagen maar blijkbaar niet kan hem wel doorbeuken deze dieet. Is gewoon even doorgaan
 
Niet doen. Moet je straks alleen nog maar langer cutten. Ik heb niet alles gevolgd. Hoeveel cardio doe je nu? Hoeveel kcal zit je op? Hoe actief ben je?
1900kcal. 10000 stappen op een dag en op weekenden rust dagen 20k. En 3keer per week 20min roeien einde training deze week niet gedaan die roeitrainingen. Ben wel deze week 0.5kg verloren. Maar die roei trainingen pak ik er volgende week weer erbij. Ik val elke week sowieso 0.5kg af
 
Hoorde dat het cortisol kon verlagen maar blijkbaar niet kan hem wel doorbeuken deze dieet. Is gewoon even doorgaan
Het gaat inderdaad cortisol verlagen maar zodra je weer in een grote deficit gaat neemt dit cortisol weer toe, het is uitstel van executie.
 
1900kcal. 10000 stappen op een dag en op weekenden rust dagen 20k. En 3keer per week 20min roeien einde training deze week niet gedaan. Maar die roei trainingen pak ik er volgende week weer erbij.
Er zijn geen wetenschappelijke bewijzen voor, maar wat mij helpt als ik vastzit in shape is overgaan op carb cycling. Maar 1800 kcal is eigenlijk al heel erg laag. Je moet je ook afvragen of je met jouw stats nog veel dieper wil cutten met het gevaar massa te gaan verliezen of de huidige shape beter kan vasthouden en lekker massa kan gaan bouwen. "Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits. It doesn't count."
 
Het gaat inderdaad cortisol verlagen maar zodra je weer in een grote deficit gaat neemt dit cortisol weer toe, het is uitstel van executie.
Dusja gewoon nu doorbeuken
 
Bruh. Je bent 19 jaar en het is zaterdagavond. Ondanks dat er niet veel te doen is op het moment. Laat die kcals lekker voor wat het is voor nu en geniet van je weekend.
 
Bruh. Je bent 19 jaar en het is zaterdagavond. Ondanks dat er niet veel te doen is op het moment. Laat die kcals lekker voor wat het is voor nu en geniet van je weekend.
Ik ben dedicated
 
Er zijn geen wetenschappelijke bewijzen voor, maar wat mij helpt als ik vastzit in shape is overgaan op carb cycling. Maar 1800 kcal is eigenlijk al heel erg laag. Je moet je ook afvragen of je met jouw stats nog veel dieper wil cutten met het gevaar massa te gaan verliezen of de huidige shape beter kan vasthouden en lekker massa kan gaan bouwen. "Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits. It doesn't count."
Maat, dit kan je beter tegen de muur zeggen
 
Er zijn geen wetenschappelijke bewijzen voor, maar wat mij helpt als ik vastzit in shape is overgaan op carb cycling. Maar 1800 kcal is eigenlijk al heel erg laag. Je moet je ook afvragen of je met jouw stats nog veel dieper wil cutten met het gevaar massa te gaan verliezen of de huidige shape beter kan vasthouden en lekker massa kan gaan bouwen. "Abs on a skinny guy is like a fat bitch with big tits. It doesn't count."
Ik begrijp wat je bedoeld maar ik wil graag mijn cut van vorig jaar overtreffen en die 65kg halen. Ik zag ook een topic over begeleiding van dbb. Ben daar ook wel geintresseerd in voor als droog ga bouwen. Wil als ik de 65kg heb gehaald bouwen. En heb moeite met weinig aan komen als ik bulk wil daar wel begeleiding in krijgen.
 
Dat vraag je iemand die maar 1000kcal op een dag eet en 3uur cardio per dag doet.
jij weet ook heel goed dat dat ligt aan de gezondheidsproblemen die zij heeft wat artsen nog aan het onderzoeken zijn, waardoor haar metabolisme gewoon fucked is. het is ook niet zo dat ze verkeerd advies aan het geven is op dit moment of andere keren, dus waarom is dit überhaupt relevant om te zeggen?
 
Ik lees overigens dat je beweert snel vet aan te komen , nogal logisch direct na een cut op 65kg. Ik moet tegenwoordig veel meer eten om aan te komen dan 10kg geleden. Jouw metabolisme is niet traag je hebt weinig massa. Ik kan er met mijn kop niet bij dat je zo graag droog wilt zijn met zo weinig massa. Ik heb mijn eerste cut pas na 3 jaar fatsoenlijk trainen gedaan
 
Ja kan ook man maar een cheat meal hou je je dan gwn aan je cut kcal of gwn die cheatmeal nemen en niet tracken? Bijvoorbeeld s’avonds patat en snack en daar dan kcal voor besparen of gewoon 1900kcal eten en dan gwn nog patat en snack erbij
Gewoon s avonds patat met snack,dus als je normale avond eten 600 kcal is bijv en je vervangt dit door een cheat van 1500 kcal heb je dan 2800 binnen die dag
 
Ik begrijp wat je bedoeld maar ik wil graag mijn cut van vorig jaar overtreffen en die 65kg halen. Ik zag ook een topic over begeleiding van dbb. Ben daar ook wel geintresseerd in voor als droog ga bouwen. Wil als ik de 65kg heb gehaald bouwen. En heb moeite met weinig aan komen als ik bulk wil daar wel begeleiding in krijgen.
Als je ooit nog wedstrijdambities hebt is 19 wel de leeftijd om alvast naturel een hele goede basis te leggen als naturel. Met eeuwig cutten en dus het risico op massa verliezen schiet je niet zoveel op. Maar als korte termijn doelen belangrijker zijn is dat natuurlijk prima, maar de enige manier om dat te bereiken is dus minder eten of meer cardio (of misschien meer geduld aangezien ik niet weet hoe snel het vetverliezen momenteel gaat).
 
Ik ben dedicated
Of dwangmatig, maar het is mij om het even. Ikzelf zou het een beetje jammer vinden om de leuke dingen in het leven te moeten missen vanwege mijn onzekerheid. Mits dit natuurlijk leuk voor je is. Dan is het prima.
 
Als je ooit nog wedstrijdambities hebt is 19 wel de leeftijd om alvast naturel een hele goede basis te leggen als naturel. Met eeuwig cutten en dus het risico op massa verliezen schiet je niet zoveel op. Maar als korte termijn doelen belangrijker zijn is dat natuurlijk prima, maar de enige manier om dat te bereiken is dus minder eten of meer cardio (of misschien meer geduld aangezien ik niet weet hoe snel het vetverliezen momenteel gaat).
Nu verlies ik 0.5 minimaal per week. Maar kan nog naar 1800. Wil die 65kg wel halen maar ik val nog af op 1900 kcal. Als dat klaar is, wil ik graag die dbb begeleiding tijdens het massa zetten. Vorig jaar zat ik al op 1650 rond dit gewicht met cutten nu nog op 1900 kcal om dat ik meer grduld heb
 
Als je ooit nog wedstrijdambities hebt is 19 wel de leeftijd om alvast naturel een hele goede basis te leggen als naturel. Met eeuwig cutten en dus het risico op massa verliezen schiet je niet zoveel op. Maar als korte termijn doelen belangrijker zijn is dat natuurlijk prima, maar de enige manier om dat te bereiken is dus minder eten of meer cardio (of misschien meer geduld aangezien ik niet weet hoe snel het vetverliezen momenteel gaat).
20juni ben ik 20 volgende bulk wil ik wel echt serieuze massa zetten misschien wel een jaar lang leanbulken. Max 0.2kg aankomen. Maar wil eerst dit afmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven