Fitness Seller

Cut tot 65kg max door tot 20juni

Op hoeveel kilo is onze Meeuw droog?


  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe je snel. Onderstaand is ook een goede.

Top video thanks mijn armen deed ik er ook verkeerd onder maar ik schoot mijn kont altijd ver naar achter dat hoeft helemaal niet die video is echt goed. Ik ga die video even gebruiken bij mijn volgende leg day
 
Doe je snel. Onderstaand is ook een goede.

De volgende keer als ik ga squatten record het even dan kunnen jullie checken of mijn vorm beter is.
 
De volgende keer als ik ga squatten record het even dan kunnen jullie checken of mijn vorm beter is.
Ik film altijd mijn sets, is zeer handig, vooral bij squatten, maar film ook eens je bench en post die hier
Want denk dat er daar ook sowieso nog verbeterpunten liggen
 
Ik film altijd mijn sets, is zeer handig, vooral bij squatten, maar film ook eens je bench en post die hier
Want denk dat er daar ook sowieso nog verbeterpunten liggen
Is goed ga ik doen. Heb de squat even geoefend op mijn kamer ik snap nu hoe die beter moet even recorden de volgende leg day
 
Hey ik ga nu een diet break nemen van een week omdat ik al 16week in de cut zit. Wat zullen jullie aanraden qua kcal ik denk zelf 2200. Gewoon even een weekje herstellen. Aangezien tot 65kilo nog 5kilo is en ik hier al 16week in zit kan een diet break voordelen hebben. Jullie hadden dit al eerder aangeraden ben hier zelf ook wel even aan toe denk ik even wat hogere kcal inname om vervolgens door te beuken naar de 65kg. Ook puur om die cortisol waardes even te verlagen.

Goed plan lijkt me! Wat denken jullie?
 
Hey ik ga nu een diet break nemen van een week omdat ik al 16week in de cut zit. Wat zullen jullie aanraden qua kcal ik denk zelf 2200. Gewoon even een weekje herstellen. Aangezien tot 65kilo nog 5kilo is en ik hier al 16week in zit kan een diet break voordelen hebben. Jullie hadden dit al eerder aangeraden ben hier zelf ook wel even aan toe denk ik even wat hogere kcal inname om vervolgens door te beuken naar de 65kg. Goed plan lijkt me! Wat denken jullie?
Het is je al gezegd dat een diet break van een week fysiologisch niets gaat doen.
 
Het is je al gezegd dat een diet break van een week fysiologisch niets gaat doen.
Nee precies dat ga ik nu doen denk dit mij goed gaat doen. Blijf nog wel mijn gewicht in de gaten houden en mijn trainingen loggen.
 
FatalGreenFallowdeer-size_restricted.gif
 
Het is je al gezegd dat een diet break van een week fysiologisch niets gaat doen.
Dan ga ik vanaf nu gewoon 14dagen in een diet break op 2200 kcal dat is wat jij mij adviseerde toch? Op hoeveel kcal zou jij die diet break doen? Ik blijf me gewicht wel tracken zodat ie gelijk blijft. Heb nog nooit eerder een diet break gehouden
 
Dan ga ik vanaf nu gewoon 14dagen in een diet break op 2200 kcal dat is wat jij mij adviseerde toch? Op hoeveel kcal zou jij die diet break doen? Ik blijf me gewicht wel tracken zodat ie gelijk blijft. Heb nog nooit eerder een diet break gehouden
Waarom niet 1 of 2 cheat meals inplannen per week? Als je dit al doet trek ik mij woorden weer in.. heel je log nog niet gelezen
 
Wat bedoel je precies met fysiologisch ben niet zo slim
In Jip en Janneke taal, een dieet break gaat niet helpen met afvallen. Afvallen is kcal in vs kcal out niks meer of minder. Je metabolisme herstelt ook niet in twee weken dus daarvoor hoef je het niet te doen. Zou puur mentaal zijn, maar als jouw doel zo snel en efficiënt mogelijk droog worden is dan raad ik bij dezen een diet break af.
 
In Jip en Janneke taal, een dieet break gaat niet helpen met afvallen. Afvallen is kcal in vs kcal out niks meer of minder. Je metabolisme herstelt ook niet in twee weken dus daarvoor hoef je het niet te doen. Zou puur mentaal zijn, maar als jouw doel zo snel en efficiënt mogelijk droog worden is dan raad ik bij dezen een diet break af.
Dan ram ik door
 
Waarom niet 1 of 2 cheat meals inplannen per week? Als je dit al doet trek ik mij woorden weer in.. heel je log nog niet gelezen
Ja kan ook man maar een cheat meal hou je je dan gwn aan je cut kcal of gwn die cheatmeal nemen en niet tracken? Bijvoorbeeld s’avonds patat en snack en daar dan kcal voor besparen of gewoon 1900kcal eten en dan gwn nog patat en snack erbij
 
Dan ga ik vanaf nu gewoon 14dagen in een diet break op 2200 kcal dat is wat jij mij adviseerde toch? Op hoeveel kcal zou jij die diet break doen? Ik blijf me gewicht wel tracken zodat ie gelijk blijft. Heb nog nooit eerder een diet break gehouden
Dat vraag je iemand die maar 1000kcal op een dag eet en 3uur cardio per dag doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven