Doe je snel. Onderstaand is ook een goede.Heb de video gezien ik weet nu wat ik fout doe ik gooi ook altijd mijn kont veel te ver naar achter dat is niet nodig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je snel. Onderstaand is ook een goede.Heb de video gezien ik weet nu wat ik fout doe ik gooi ook altijd mijn kont veel te ver naar achter dat is niet nodig
Ik film altijd mijn sets, is zeer handig, vooral bij squatten, maar film ook eens je bench en post die hierDe volgende keer als ik ga squatten record het even dan kunnen jullie checken of mijn vorm beter is.
Is goed ga ik doen. Heb de squat even geoefend op mijn kamer ik snap nu hoe die beter moet even recorden de volgende leg dayIk film altijd mijn sets, is zeer handig, vooral bij squatten, maar film ook eens je bench en post die hier
Want denk dat er daar ook sowieso nog verbeterpunten liggen
Leerbare topic voor iedereen💪🏼Duidelijke video, moet toegeven. Dat ik het zelf ook niet goed deed. Thanks man!
Mwhoah... daar twijfel ik over.
Niet voor iedereen maar voor beginners wel
Het is je al gezegd dat een diet break van een week fysiologisch niets gaat doen.Hey ik ga nu een diet break nemen van een week omdat ik al 16week in de cut zit. Wat zullen jullie aanraden qua kcal ik denk zelf 2200. Gewoon even een weekje herstellen. Aangezien tot 65kilo nog 5kilo is en ik hier al 16week in zit kan een diet break voordelen hebben. Jullie hadden dit al eerder aangeraden ben hier zelf ook wel even aan toe denk ik even wat hogere kcal inname om vervolgens door te beuken naar de 65kg. Goed plan lijkt me! Wat denken jullie?
Nee precies dat ga ik nu doen denk dit mij goed gaat doen. Blijf nog wel mijn gewicht in de gaten houden en mijn trainingen loggen.Het is je al gezegd dat een diet break van een week fysiologisch niets gaat doen.
Wat bedoel je precies met fysiologisch ben niet zo slimHet is je al gezegd dat een diet break van een week fysiologisch niets gaat doen.
Dan ga ik vanaf nu gewoon 14dagen in een diet break op 2200 kcal dat is wat jij mij adviseerde toch? Op hoeveel kcal zou jij die diet break doen? Ik blijf me gewicht wel tracken zodat ie gelijk blijft. Heb nog nooit eerder een diet break gehoudenHet is je al gezegd dat een diet break van een week fysiologisch niets gaat doen.
Waarom niet 1 of 2 cheat meals inplannen per week? Als je dit al doet trek ik mij woorden weer in.. heel je log nog niet gelezenDan ga ik vanaf nu gewoon 14dagen in een diet break op 2200 kcal dat is wat jij mij adviseerde toch? Op hoeveel kcal zou jij die diet break doen? Ik blijf me gewicht wel tracken zodat ie gelijk blijft. Heb nog nooit eerder een diet break gehouden
In Jip en Janneke taal, een dieet break gaat niet helpen met afvallen. Afvallen is kcal in vs kcal out niks meer of minder. Je metabolisme herstelt ook niet in twee weken dus daarvoor hoef je het niet te doen. Zou puur mentaal zijn, maar als jouw doel zo snel en efficiënt mogelijk droog worden is dan raad ik bij dezen een diet break af.Wat bedoel je precies met fysiologisch ben niet zo slim
Dan ram ik doorIn Jip en Janneke taal, een dieet break gaat niet helpen met afvallen. Afvallen is kcal in vs kcal out niks meer of minder. Je metabolisme herstelt ook niet in twee weken dus daarvoor hoef je het niet te doen. Zou puur mentaal zijn, maar als jouw doel zo snel en efficiënt mogelijk droog worden is dan raad ik bij dezen een diet break af.
Ja kan ook man maar een cheat meal hou je je dan gwn aan je cut kcal of gwn die cheatmeal nemen en niet tracken? Bijvoorbeeld s’avonds patat en snack en daar dan kcal voor besparen of gewoon 1900kcal eten en dan gwn nog patat en snack erbijWaarom niet 1 of 2 cheat meals inplannen per week? Als je dit al doet trek ik mij woorden weer in.. heel je log nog niet gelezen
Dat vraag je iemand die maar 1000kcal op een dag eet en 3uur cardio per dag doet.Dan ga ik vanaf nu gewoon 14dagen in een diet break op 2200 kcal dat is wat jij mij adviseerde toch? Op hoeveel kcal zou jij die diet break doen? Ik blijf me gewicht wel tracken zodat ie gelijk blijft. Heb nog nooit eerder een diet break gehouden