- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Speel je nog steeds gitaar?Hier nog oude fotos van 2019 geloof ik. Ik wil naar 8%
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speel je nog steeds gitaar?Hier nog oude fotos van 2019 geloof ik. Ik wil naar 8%
![]()
![]()
Nee
Heb er zelf 2 staan maar heb het al een tijdje opgegeven.
Ik zag het al voordat ik de tekst las. Goed bezig!
![]()
7/8 dagen resultaten. Ik ben iets droger geworden. Het is amper te zien. Maar deze keer hou ik het echt vol. Ben nu meer op het lange termijn aan het denken. Bijvoorbeeld als ik iets wil eten denk ik in mn hoofd zo van wordt ik gelukig als ik mezelf nu volprop of word ik gelukkiger van een goede fysiek
Je gezicht wordt ook al leaner.
Hoeveel woog je hier?Het ligt echt aan de medicatie. Eerst was ik 12-14% zonder moeite dit was ik in 2019
![]()
80kg
Ja, jij hebt iets waardoor je buikvet erg los lijkt te zitten. Je taille zit relatief hoog volgens mij, zie dat wel eens meer, bv bij SkaterMarvin.Ik denk dat ik door mn kort bovenlichaam er veel sneller dik uitzie met extra vet
Ik dacht tegen de 90, maar je bent ook weer niet zo lang natuurlijk. Zag ook nog een foto waar je behoorlijk droog bent.