AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja oke maar je hebt zelf een paar keer gezegd dat ie moest komen en dat je klaar ervoor bent.

Er zit een verschil tussen ondoordacht en roekeloos en wilsonbekwaam. En jij bent niet wilsonbekwaam.
Ik vond het toen en nu nog steeds voor 100% een gevolg van verkeerd handelen van de andere partij. Dat kameel niet in zag dat Pineapple aan het dollen was zegt meer over Kameel dan over Pineapple.

Wel chille instelling als je gewoon naar buiten mag om een potje te matten en jezelf een psychose mag blowen..

Bestaat er eigenlijk een verband tussen psychoses/paranoia en wiet gebruik? 🤔

Ik vond het toen en nu nog steeds voor 100% een gevolg van verkeerd handelen van de andere partij. Dat kameel niet in zag dat Pineapple aan het dollen was zegt meer over Kameel dan over Pineapple.
Aan 't dollen? Hij kwam toch gewoon opdagen? Was destijds niet actief aanwezig hier maar van wat ik heb gehoord hebben ze afgesproken en zijn ze beide komen opdagen toch?

Aan 't dollen? Hij kwam toch gewoon opdagen? Was destijds niet actief aanwezig hier maar van wat ik heb gehoord hebben ze afgesproken en zijn ze beide komen opdagen toch?
Ja, een keer daarvoor was Pineappel daar ook op samen te trainen en toen kwam Kameel niet opdagen, daarna werd er wat over en weer gedold wat over ging in uitdagen en gaf Pineapple aan dat hij in een Ninjapak 's avons laat / 's nachts (ik dacht op Kerstavond) hem zou opwachten bij het zelfde parkje waar ze eerder zouden trainen en Kameel toen dus niet kwam opdagen, maar nu blijkbaar wel. Wie van die twee spoort er dan het minst en is het meest “schuldig”? Naar mijn mening Kameel.

En wat als hij een wonder voor jou zou verrichten, dat jij buff was ineens bijvoorbeeld? Of dat je een Michelin ster zou krijgen?
Lijkt mij wel een toffe gast, had veel vrienden en goeie wijn.
Maar ik vertrouw hem niet helemaal... ...het blijft toch een beetje een palestijn zonder vaste verblijfplaats.
Het enige wonder waar Jezus je 3 uur 's nachts voor zou bellen is dat hij opeens suiker kan veranderen in crack.

Ja, een keer daarvoor was Pineappel daar ook op samen te trainen en toen kwam Kameel niet opdagen, daarna werd er wat over en weer gedold wat over ging in uitdagen en gaf Pineapple aan dat hij in een Ninjapak 's avons laat / 's nachts (ik dacht op Kerstavond) hem zou opwachten bij het zelfde parkje waar ze eerder zouden trainen en Kameel toen dus niet kwam opdagen, maar nu blijkbaar wel. Wie van die twee spoort er dan het minst en is het meest “schuldig”? Naar mijn mening Kameel.
Oh dat Kameel de meer volwassene had moeten zijn ben ik 't denk ik wel mee eens. Aan de andere kant, f**k around and find out. Als je afspreekt om te gaan matten kan 't gebeuren dat de tegenpartij op komt dagen en je een stoot op je neus krijgt.

Had 't wel graag willen zien trouwens, vooral dat ninja pak :')

Oh dat Kameel de meer volwassene had moeten zijn ben ik 't denk ik wel mee eens. Aan de andere kant, f**k around and find out. Als je afspreekt om te gaan matten kan 't gebeuren dat de tegenpartij op komt dagen en je een stoot op je neus krijgt.

Had 't wel graag willen zien trouwens, vooral dat ninja pak :')
Was een bewogen kerstavond hier op DBB iig🤣

Dan ze waren beide even verminderd toerekeningsvatbaar en dus alsnog fair fight🤷‍♂️

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.114
357416181_281022384582884_7647672457937396360_n.jpg

• #1.115
357143208_281026977915758_2169095366588263126_n.jpg

• #1.116
Zit op 30-40 duizend stappen per dag de laatste paar dagen, vanaf nu word dit een snelle cut.

• #1.118
Ik weeg nu 77 kg, de training die ik nu doe is alleen maar opdrukken en wandelen

• #1.119
Ha, ik heb nu een mountain bike. Heb er laatste 2 dagen in totaal 8 tot 9 uur al mee gefietst sinds ik hem heb.
Ook ben ik weer begonnen bij de sportschool want ik zag mijn spiermassa afdwalen.
Ik weeg nu 76 kg.
Met die mountain bike voel ik me echt vrij. Fles water mee in rugzak, shag in broekzak, op bankjes pauzeren in de natuur. Grote upgrade van wandelen.
Mijn leven in het algemeen nu gaat steeds beter en ik vind steeds meer innerlijke rust.

Screenshot_20230716_225040_Video Player.jpg

• #1.120
Ik ben eerlijk gezegd geen bodybuilder, ik was dik toen ik klein was en wou altijd dun zijn met een beetje spieren, gewoon normale soort bouw.
Hoe gaat het met jullie?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven