Fitness Seller

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Vind zon stierennek er wel vet uit zien, heb ik nog niet maar komt goed.

Screenshot_20230820_134316_Video Player.jpg

Ik tel geen calorieen meer, ik schrijf ook bijna niks op behalve dit dan nu. Ben puur op gevoel aan het leven en wiet helpt daar wel mee.
Mega veel vooruitgang. Lekker bezag!

• #1.145
Dankje

Hier is een nieuwe foto, ik ben aangekomen naar 77 kg.
Heb het gevoel dat er ook spiermassa is bijgekomen.
Maar ben niet blij met het extra vet

Screenshot_20230828_165644_Video Player.jpg

Laatste tijd ben ik overheadpress met die 40 kg aan het doen en ook barbell row.
Ik heb een nieuw plan gemaakt voor een agressieve cut.

Dit is het plan:
2000 calorieen per dag eten
20 duizen stappen per dag
Elke dag overheadpress en barbell row

Mijn dieet bestaat vooral uit eieren, havermout met melk en banaan en appels.

• #1.146
De overhead press zit flink vooruitgang in. Ik kon op het begin maar 12 herhalingen. Nu kan ik er 25 met 40 kg.

• #1.147
Screenshot_20230831_163351_Video Player.jpg

Ik weeg nu 74 kg.
Ben volle bak aan het wandelen.
Ik doe nu deze oefening en dumbbell row met dat gewicht

• #1.148
Wow, dit is een foto van mij uit 2022.
Wel een goede motivatie om het wandelen vol te houden. Toen maakte ik volgens mij meer dan 30 duizend stappen per dag.

DSC_0856.JPG

• #1.149
Ik deed volgens mij ook nicotineplijsters samen met shag roken om nog minder honger te hebben. Je ziet in die foto dat ik er een op had. Dat ben ik niet van plan te gaan doen is niet echt gezond.

Tijd om je kitrand te reinigen :D

1 arm db press is goed ja :thumbup:

Ik doe altijd de zwakkere arm eerst zodat ik weet bij hoeveel reps te blijven anders groei ik scheef denk ik :P

• #1.153
1 arm db press is goed ja :thumbup:

Ik doe altijd de zwakkere arm eerst zodat ik weet bij hoeveel reps te blijven anders groei ik scheef denk ik :P
Haha dan word ik maar scheef ik probeer het maximale elke keer
Ik pak wel te weinig rust met kracht training, ik zou er meer kunnen als ik dit niet 4-5x per dag deed denk ik.

• #1.154
Wandelen voelt als een GTA cheat code voor afvallen

• #1.155
Morgen optrekstang!
Ik ga alleen maar optrekken en wandelen en ongeveer 1500 calorieën eten.

• #1.157
Ik gebruik nu ook weer nicotineplijsters samen met shag roken voor extra vetverbranding en minder honger. Beetje extreem kan wel af en toe.
Weeg nu 72.5 kg.

je pakt dit niet heel gezond aan als ik het zo een beetje lees...? moet het allemaal per direct? waarom niet gestaagd afvallen moet een fatsoenlijk calorie aantal, zodat je zoveel mogelijk spier behoud en rustig je vet verliest? zodat ook de vreetaanvallen minder zullen zijn en alles gezonder is en blijft voor de lange termijn?

• #1.159
je pakt dit niet heel gezond aan als ik het zo een beetje lees...? moet het allemaal per direct? waarom niet gestaagd afvallen moet een fatsoenlijk calorie aantal, zodat je zoveel mogelijk spier behoud en rustig je vet verliest? zodat ook de vreetaanvallen minder zullen zijn en alles gezonder is en blijft voor de lange termijn?
Ja klopt. Ik ben toch al weer 3000 calorieen aan het eten en de nicotine plijster gaf mijn huid irritatie dus ik heb het afgedaan.

Update, de optrekstang is geinstalleerd. Ik heb al meer dan 20 sets van optrekken gedaan vandaag.
Ik doe een expirement waar mijn enige training optrekken is.

Screenshot_20230905_171931_Video Player.jpg

Het is alles of niets bij hem.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven