Met mijn 40 kg stang on de kamer:
Overhead Press > Barbell Row > Shrug zonder de stang los te laten
En Nek oefeniningen
Oh nog netjes wat gewicht, dat scheelt een hoop! Vanwaar nek oefeningen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met mijn 40 kg stang on de kamer:
Overhead Press > Barbell Row > Shrug zonder de stang los te laten
En Nek oefeniningen
Ja.Bestaat er eigenlijk een verband tussen psychoses/paranoia en wiet gebruik? 🤔
Mega veel vooruitgang. Lekker bezag!![]()
Ik tel geen calorieen meer, ik schrijf ook bijna niks op behalve dit dan nu. Ben puur op gevoel aan het leven en wiet helpt daar wel mee.
Haha dat was een oude woonplek. Heb nu een nieuwe woonplek en ben er veel rustiger en vrolijker door geworden.
Haha dan word ik maar scheef ik probeer het maximale elke keer1 arm db press is goed ja
Ik doe altijd de zwakkere arm eerst zodat ik weet bij hoeveel reps te blijven anders groei ik scheef denk ik![]()
Ja klopt. Ik ben toch al weer 3000 calorieen aan het eten en de nicotine plijster gaf mijn huid irritatie dus ik heb het afgedaan.je pakt dit niet heel gezond aan als ik het zo een beetje lees...? moet het allemaal per direct? waarom niet gestaagd afvallen moet een fatsoenlijk calorie aantal, zodat je zoveel mogelijk spier behoud en rustig je vet verliest? zodat ook de vreetaanvallen minder zullen zijn en alles gezonder is en blijft voor de lange termijn?
Het is alles of niets bij hem.je pakt dit niet heel gezond aan als ik het zo een beetje lees...? moet het allemaal per direct? waarom niet gestaagd afvallen moet een fatsoenlijk calorie aantal, zodat je zoveel mogelijk spier behoud en rustig je vet verliest? zodat ook de vreetaanvallen minder zullen zijn en alles gezonder is en blijft voor de lange termijn?