DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

normaal ben ik ze de seconde dat ik wakker word alweer vergeten.Was je weer terug gaan roken??!??!
Doe je goed man thc is sws troep. Hoe zit het met de workouts?
Valt wel mee he stoppen als je eenmaal in het ritme zit? Ga je minder ook nu ook?

Minder met wat? Trainen gaat vrij klote laatste week of twee. Minder kracht lijkt wel. Als ik dat door heb ga ik wel cardio doen; train ook te vaak eigenlijk...
THC is zeker troep![]()
en ja was weer aan het roken![]()
Woops, minder = minder uit/stappen
Post je trainingschema eens, globaal.
de eerste paar minuten was ze geen b*ch, daarna ging ze 83 euro eisen terwijl ik 30 had geleend
.

Maar waarom doe je niet dagen aanhouden waar je specifieke spiergroepen traint op een dag? Heb je niet een spiergroep waar je de aandacht op wil leggen? Als ik bijvoorbeeld zie dat schouders achterlopen geef ik er meer aandacht aan? De oefeningen die je doet zijn goed, maar weinig en er zit geen structuur in.
Ik zou de dagen dat je gaat trainen verdelen in groepen. Als je 4 dagen gaat zou je bijvoorbeeld:
Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Donderdag: benen
Vrijdag: schouders traps
3 oefeningen voor de grote spiergroep, 2 oefeningen voor de kleine.
Je zou ook voor fullbody kunnen gaan, als je dat liever hebt. Of een van de andere 30000 trainingsschema's maar dit is gewoon een voorbeeld bro. Dit is iig wat georganiseerder en ik denk dat je er beter op groeit als dat je nu doet!![]()

. Fysiek bij de start van dit logje:
Front:![]()
Progressie foto's:
16 april 2013:
![]()

flink schouders knalluh pompeuh
beetje extra motivatie door iemand die ik niet mag die pal naast me stond
10kg front raises opwarmen
3x7x12kg soort van side raises met armen op een 110-120 graden buiging, voor de trap activatie
nog 2 sets met 10kg
zware shrugs met straps erbij, 140kg x 8 of zo?
Ik vind het een beetje klote om hier trainingen te posten aangezien ik totaal niet bezig ben met reps tellen tijdens het trainen, alles gaat op gevoel.
2x 'x' 34kg DB shrug sets
3x12kg 8x+ per kant front raises
40 minuten cardio![]()
Wou dat ik die oefeningen al kon, laat staan met meer dan een pak suiker in mijn handen.
Still workin' on it i see: jij komt er wel !
. 

HahaWas een schoon shirt vergeten dus fawkin joocy met chest pump de straat over in alleen een hoody, kreeg wel een paar leuke blikken
van minderjarige meisjes

Nauwelijks tijd om te trainen vandaag, toch even gegaan.
Borst training:
Rustig en gecontroleerd opwarmen met 55kg letten op de uitvoering
8x65
5x80
5x80
5x80
5x80
ging wel lekker dus. Daarna moest ik alweer gaan, probeerde ff triceps maar voelde niet goed.
Ook geen tijd voor cardio dus, misschien vanavond.
Was een schoon shirt vergeten dus fawkin joocy met chest pump de straat over in alleen een hoody, kreeg wel een paar leuke blikken
van minderjarige meisjes
Nauwelijks tijd om te trainen vandaag, toch even gegaan.
Borst training:
Rustig en gecontroleerd opwarmen met 55kg letten op de uitvoering
8x65
5x80
5x80
5x80
5x80
ging wel lekker dus. Daarna moest ik alweer gaan, probeerde ff triceps maar voelde niet goed.
Ook geen tijd voor cardio dus, misschien vanavond.
Was een schoon shirt vergeten dus fawkin joocy met chest pump de straat over in alleen een hoody, kreeg wel een paar leuke blikken
van minderjarige meisjes

Neem aan nog wel broek ?
En je weet het he, alleen in een hoody lopen is verplicht stuk van iemand zijn oor afbijten

en 36 minuten cardio (vandaag). Nog steeds geen voedingsschema ;__; 
al vermijd ik de coffeeshops al een week of zo (meest destructieve voor mij persoonlijk.) toch een succesje dus.Zij keken omdat je flexie bent
Trainingen kunnen langer man![]()