MuscleMeat

cutten naar een respectabel vp - originele naam

Heftig man, beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
joe :p
vandaag een droom dat ik zwaar aan het trippen was en zelfs een tijd lang stil stond en wist dat ik in mijn droom een stap verder wilde gaan (zat in een huis te trippen met allemaal mensen) maar ik kon het gewoon niet. Heel apart allemaal maar t zijn gelukkig geen nachtmerries :D
Vind het wel vet eigenlijk die dromen:o normaal ben ik ze de seconde dat ik wakker word alweer vergeten.

Was je weer terug gaan roken??!??! :mad:

Doe je goed man thc is sws troep. Hoe zit het met de workouts?

Valt wel mee he stoppen als je eenmaal in het ritme zit? Ga je minder ook nu ook?

Was je weer terug gaan roken??!??! :mad:

Doe je goed man thc is sws troep. Hoe zit het met de workouts?

Valt wel mee he stoppen als je eenmaal in het ritme zit? Ga je minder ook nu ook?

Minder met wat? Trainen gaat vrij klote laatste week of twee. Minder kracht lijkt wel. Als ik dat door heb ga ik wel cardio doen; train ook te vaak eigenlijk...
THC is zeker troep :mad:
en ja was weer aan het roken:o:p

Minder met wat? Trainen gaat vrij klote laatste week of twee. Minder kracht lijkt wel. Als ik dat door heb ga ik wel cardio doen; train ook te vaak eigenlijk...
THC is zeker troep :mad:
en ja was weer aan het roken:o:p

Woops, minder = minder uit/stappen

Post je trainingschema eens, globaal.

Woops, minder = minder uit/stappen

Post je trainingschema eens, globaal.

Ga niet zo vaak uit, totaal niet mijn ding.

Droomde vannacht een stukje over sjors van het forum:o de eerste paar minuten was ze geen b*ch, daarna ging ze 83 euro eisen terwijl ik 30 had geleend :o.
Verder gaat het over babies, sneeuw, China, onmogelijke 3d structuren, detentie-centra die ontploffen, wapens en moord en zo...
Het meest bizarre is dat het daar gister ook over ging. Die dromen sluiten op elkaar aan (zonder sjors erin dan)

Globaal trainingsschema (hoe ik daadwerkelijk train....) best bagger:

Borst training: 4-7 setjes bench press meestal ~7 reps. Af en toe flies. Daarna biceps en of triceps met reverse curls, curls, tricep pushdowns en skullcrushers.
Benen training: doe ik zeer inconsistent maar ik schat wel 1 keer in de 10 dagen. Afhankelijk van energie squat of leg press, bij lage energie alleen extensions, curls, kuiten, lunges.
Armen: waarschijnlijk overtrained, groeien ook niet zo goed volgens mij. reverse curls, curls, tricep pushdowns en skullcrushers.
Schouders: altijd wel een goede training denk ik. Front raises, soort van side raises maar niet echt (pak ik ook traps mee) die oefening vooral. Soms behind neck mp maar ik voel altijd mn shit snappen dus niet zo vaak. En achterkant schouders/traps.
Rug: deadlifts. Gaat altijd wel lekker. Meestal ook lats erbij pakken maar niet altijd.
Buik: train ik (nog) niet.

Genoeg ruimte voor verbetering ja...:rolleyes:

Maar waarom doe je niet dagen aanhouden waar je specifieke spiergroepen traint op een dag? Heb je niet een spiergroep waar je de aandacht op wil leggen? Als ik bijvoorbeeld zie dat schouders achterlopen geef ik er meer aandacht aan? De oefeningen die je doet zijn goed, maar weinig en er zit geen structuur in.

Ik zou de dagen dat je gaat trainen verdelen in groepen. Als je 4 dagen gaat zou je bijvoorbeeld:

Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Donderdag: benen
Vrijdag: schouders traps

3 oefeningen voor de grote spiergroep, 2 oefeningen voor de kleine.

Je zou ook voor fullbody kunnen gaan, als je dat liever hebt. Of een van de andere 30000 trainingsschema's maar dit is gewoon een voorbeeld bro. Dit is iig wat georganiseerder en ik denk dat je er beter op groeit als dat je nu doet! :D

Maar waarom doe je niet dagen aanhouden waar je specifieke spiergroepen traint op een dag? Heb je niet een spiergroep waar je de aandacht op wil leggen? Als ik bijvoorbeeld zie dat schouders achterlopen geef ik er meer aandacht aan? De oefeningen die je doet zijn goed, maar weinig en er zit geen structuur in.

Ik zou de dagen dat je gaat trainen verdelen in groepen. Als je 4 dagen gaat zou je bijvoorbeeld:

Maandag: borst triceps
Dinsdag: rug biceps
Donderdag: benen
Vrijdag: schouders traps

3 oefeningen voor de grote spiergroep, 2 oefeningen voor de kleine.

Je zou ook voor fullbody kunnen gaan, als je dat liever hebt. Of een van de andere 30000 trainingsschema's maar dit is gewoon een voorbeeld bro. Dit is iig wat georganiseerder en ik denk dat je er beter op groeit als dat je nu doet! :D

Ik ga zeker een schema maken. Voor deze week heb ik schema's maken op de planning staan. ;)

Gister deadliften, ging lekker.
Gooide wat gewicht erbij en opeens was ik aan het maxen :D.
4x130 zonder de platen op een verhoging (eerder ~6cm, 3x135)

dacht dat ik nauwelijks progressie maakte maar met de foto's naast elkaar zie ik toch wel verbetering:
Fysiek bij de start van dit logje:

Front:
xoFf95s.png

Progressie foto's:

16 april 2013:
zDcdMG1.png

flink schouders knalluh pompeuh

beetje extra motivatie door iemand die ik niet mag die pal naast me stond
10kg front raises opwarmen
3x7x12kg soort van side raises met armen op een 110-120 graden buiging, voor de trap activatie
nog 2 sets met 10kg

zware shrugs met straps erbij, 140kg x 8 of zo?

Ik vind het een beetje klote om hier trainingen te posten aangezien ik totaal niet bezig ben met reps tellen tijdens het trainen, alles gaat op gevoel.

2x 'x' 34kg DB shrug sets
3x12kg 8x+ per kant front raises

40 minuten cardio :cool:

flink schouders knalluh pompeuh

beetje extra motivatie door iemand die ik niet mag die pal naast me stond
10kg front raises opwarmen
3x7x12kg soort van side raises met armen op een 110-120 graden buiging, voor de trap activatie
nog 2 sets met 10kg

zware shrugs met straps erbij, 140kg x 8 of zo?

Ik vind het een beetje klote om hier trainingen te posten aangezien ik totaal niet bezig ben met reps tellen tijdens het trainen, alles gaat op gevoel.

2x 'x' 34kg DB shrug sets
3x12kg 8x+ per kant front raises

40 minuten cardio :cool:

Wou dat ik die oefeningen al kon, laat staan met meer dan een pak suiker in mijn handen.

Still workin' on it i see: jij komt er wel !

squats en oats dag

4 sets hoog volume kuiten gedaan, zal wel 20+ reps met ~50kg zijn geweest
2 setjes leg curls en extensions, pak ik rond de 70kg 8x
40 minuten cardio gedaan
daarna nog 5 setjes squatten (al echt lang niet gedaan) wist gelijk weer waarom ik squatten haat.. doet pijn aan mn polsen. Volgende keer front squat proberen.
Heb het gewoon rustig aan gedaan, begonnen met 55kg en eindigde met 8x75 parallel. Ging wel aardig dus vind ik.
Sumo achtige squat gaat veel beter, lekker wijd staan dus vanaf nu.
En frequenter squatten voortan:o.

5 eieren en 70g brinta post workout:D

Nauwelijks tijd om te trainen vandaag, toch even gegaan.
Borst training:
Rustig en gecontroleerd opwarmen met 55kg letten op de uitvoering
8x65
5x80
5x80
5x80
5x80
ging wel lekker dus. Daarna moest ik alweer gaan, probeerde ff triceps maar voelde niet goed.
Ook geen tijd voor cardio dus, misschien vanavond.

Was een schoon shirt vergeten dus fawkin joocy met chest pump de straat over in alleen een hoody, kreeg wel een paar leuke blikken:D
van minderjarige meisjes :mad:

Hey, kijken mag he. ;)

Borst training:
8x65
5x80
5x80
5x80
5x80
ging wel lekker dus. Daarna moest ik alweer gaan, probeerde ff triceps maar voelde niet goed.

Was een schoon shirt vergeten dus fawkin joocy met chest pump de straat over in alleen een hoody, kreeg wel een paar leuke blikken:D

Neem aan nog wel broek ?

En je weet het he, alleen in een hoody lopen is verplicht stuk van iemand zijn oor afbijten

Borst training:
8x65
5x80
5x80
5x80
5x80

Zij keken omdat je flexie bent :D

Trainingen kunnen langer man :mad:

Neem aan nog wel broek ?

En je weet het he, alleen in een hoody lopen is verplicht stuk van iemand zijn oor afbijten

Dat nog net wel ;)

stuk of 3 treins gedaan sinds laatste update; 3.5/5 powerlifters rate ik ze.
40, 26 :( en 36 minuten cardio (vandaag). Nog steeds geen voedingsschema ;__;
Waardeloze trein vandaag trouwens. Kracht was er wel aardig maar geen energie.
Eerste 10-15 minuten cardio is ook killing laatste tijd, maar daarna kicken de endorfines in en voelt het wel plezant.

Bench kracht zit er aardig in laatste tijd: 8x75 no problem. 5x80 ook. Al een tijd niet gedeadlift.
2 weken op nieuwe medicatie, heb het idee dat het werkt. :)
Clean challenge flink gefaald zullen we maar zeggen:o al vermijd ik de coffeeshops al een week of zo (meest destructieve voor mij persoonlijk.) toch een succesje dus.

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 22:43 ----------

Zij keken omdat je flexie bent :D

Trainingen kunnen langer man :mad:

had geen tijd sl*t:mad:
:D

Nog steeds spierpijn in mijn onderarmen:p
3e dag op rij niet getraind. Beetje teleurstel in mezelf.
Weet je wat... ik cross nu ff naar de gym dan heb ik nog een uurtje.

Spierpijn in onderarmen van deadliften zonder straps; 3x125 haalde ik nog net. :cool:

30 minuten cardio ging lekker. Hele tijd 140bpm+
dan 5 setjes kuiten en de tijd was alweer om.

Voedingsschema zit ik binnenkort hier op

Laatst bewerkt:
40 minuten cardio gedaan alleen, gister en eergisteren al KT gedaan.
140 bpm ging weer lekker.

Terug
Naar boven