XXL Nutrition

Cutting The Egde..!

• Topic Starter Topic Starter
thx!

Als je graag een gesprek met me wilt beginnen, gebruik dan de volgende keer een wat minder lame opmerking (en dan wel als ik klaar ben met mijn training) ;).

klemmetjes zijn voor pussies:roflol:

Haha, eigenlijk was het serieus bedoeld... en wilde ik geen eens een gesprek aanknopen :o Maar ik zal je voortaan tijdens je work-out niet meer storen ;)

Laatst bewerkt:
Vanaf nu ga ik ook mijn work-outs posten! Als jullie tips hebben, hoor ik het graag! Dit weekend trouwens met mijn moeder 25 km gewandeld, dag erna gelukkig geen spierpijn :D

Vandaag:
Seated DB press...............12x8........8x9...........6x9
Lateral Raises...................10x5.......2x8x6
Reversed pec deck............12x4.......2x8x5
Squat.............................10x50......8x60...........4x70.........5x70
Schuine Leg press.............12x80......2x8x100.......8x115
Standing leg curl................8x20.......2x8x25

Daarnaast buikspieroefeningen, meestal zo'n 20 decline crunches(?), rechte en schuine en oefeningen om m'n grip te verbeteren.

+ 30 min cardio

Laatst bewerkt:
Mooie gewichten!
Waarom pak je niet eerst de benen (squat) en dan pas schouders?
Mij is geleerd om grote spiergroepen eerst te pakken.

Onwetendheid helaas, maar bedankt voor de tip! Ben tijdens het squatten vrij moe al .. (soms beetje duizeligheid tussendoor) ga het volgende keer gelijk omgooien :)

Mooi gewicht die squat:)

Onwetendheid helaas, maar bedankt voor de tip! Ben tijdens het squatten vrij moe al .. (soms beetje duizeligheid tussendoor) ga het volgende keer gelijk omgooien :)

Vind je het gek als je die oefening halverwege pakt? Want je benen zijn wel je grootste spiergroep...
Verder nette gewichten ook!

Squats zijn zwaarder als de mijne :( :D

haha thx, tja ik heb altijd al sterke bovenbenen gehad, zo ongeveer vanaf m'n geboorte.. :p De verpleegkundige zei toen ik geboren werd als eerste : ''wow, wàt een bovenbenen!!'' :o

Mooie gewichten!
Waarom pak je niet eerst de benen (squat) en dan pas schouders?
Mij is geleerd om grote spiergroepen eerst te pakken.

Je moet je spiergroep beginnen die het meeste aandacht nodig heeft. Kan
zijn dat dat bij haar haar schouders zijn. Niet altijd maar tunnelvisie gebruiken.

Je moet je spiergroep beginnen die het meeste aandacht nodig heeft. Kan
zijn dat dat bij haar haar schouders zijn. Niet altijd maar tunnelvisie gebruiken.

Daarom vraag ik ook waarom ze het doet. Als er een goede reden voor is: prima. Geen reden: dan grotere spiergroepen eerst.
Heb geen tunnelvisie, pak juist ook 'vreemde' volgordes bij mijn trainingen.

Haha, eigenlijk was het serieus bedoeld... en wilde ik geen eens een gesprek aanknopen :o Maar ik zal je voortaan tijdens je work-out niet meer storen ;)

Ik dacht dat je goed aan het opletten was, maar blijkbaar had je nog niet door dat ik geen p*ssy ben;)

Ik dacht dat je goed aan het opletten was, maar blijkbaar had je nog niet door dat ik geen p*ssy ben;)

Haha niet eens? :p Trouwens, waarom gebruik je bij het squatten eigenlijk een bankje? (of het is een andere oefening, dat ik het verkeerd heb gezien...:o)

Jeetje dat ziet er zwaar uit die box squat.

Waarom gebruik je dan een bankje ipv een box ... zoals ik al zei, een box is lager dan een bench.
Jij doet bench squats ... en zo geraak je amper below parallel. Sterker nog, lijkt me zelfs dat het meer
richting quarter squats gaat.

Laatst bewerkt:
Foto toegevoegd (voelt toch wel even als een kleine heldendaad :p)

Terug
Naar boven