XXL Nutrition

Cutting The Egde..!

Ik snap niet wat je bedoelt???

• Topic Starter Topic Starter
VP vandaag 25,4% Erg blij mee :)

Training vandaag
- EZ curl*.............2x10x10....8x12......6x12
- Scott curl..........10x4.........6x5
- Incline DB curl.....12x6.........2x8x7

- Flyes ..................10x7.......8x8.......6x8
- Bench press**..... 10x25......6x30.....8x30....4x35
- Incline DB press.....8x8.........2x7x8

*Halter niet meegerekend in totaal gewicht, wat is het gewicht van zo'n EZ-halter?)
** Wou eigenlijk eerst beginnen met benchpress, maar toen ik aankwam waren er 2 kerel aan het rommelen, wat wel een half uur is doorgegaan:(

's Avonds nog badminton gespeeld, helaas heb ik daarbij mijn enkel verstuikt. Zit hier nu met een coolpack. Morgen naar de dokter, en denk dat vooral de aankomende dagen zullen laten zien hoe erg de schade is. Best stom dit, gaat het zo goed, gebeurd er zoiets :mad: Maargoed. Nu gewoon goed focussen op voeding en goed rust nemen, hopelijk over 1-2 weken KT (en dan armen, schouders, borst, en even geen benen trainen)

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Nu snap ik niet wat jij bedoeld :o Bedoel je dat de foto wel meevalt? Helaas zie ik dat zelf echt niet zo..

Waarom gebruik je dan een bankje ipv een box ... zoals ik al zei, een box is lager dan een bench.
Jij doet bench squats ... en zo geraak je amper below parallel. Sterker nog, lijkt me zelfs dat het meer
richting quarter squats gaat.

Omdat we geen box hebben daar. Maar zoals ik zei..nu doe ik box squat, maar dan gewoon met een stapel schijven onder mijn kont;)

Net naar de dokter geweest met mijn verstuikte enkel. Gelukkig geen banden, pezen gescheurd, maar overrekt. Zijn advies, aankomende dagen totale rust en nog koelen, en verder niet sporten voor 2 weken.. (enige positieve is dat ik wel wat meer tijd in mn studie kan stoppen :rolleyes:)

EZ-halter reken ik altijd 10kg.. Zal niet veel meer/minder zijn iig :)

Ga je gang.
Is echt zo

Nee hoor, bij mij woog de EZ vorige week nog 8kg (precies), met 2 sluitingen dus 8,5kg + 2 schijfjes van 1,25kg = 11KG :D

Ik hou het op 8 kg.. :)

Met m'n voet gaat het echt goed, gister een grote afname in pijn geweest, vandaag doet het bijna geen pijn meer. Heb getraind, en het ging goed! Gelukkig maar :D

Vandaag:
T-bar.......................12x10......2x8x17,5.........8x20......7x20
Seated cable rowing....12x20......8x30..............2x8x35...8x36
C-curve lat pulldown ...12x9.......8x10
(machine, rotding:()
Dips...........................12x24.....8x22.....8x20....8x18....8x15

Skullcrusher................12x6.......6x8......3x8.......8x6
Triceps pushdown.........2x8x20...6x20

Nog wat gripoefening (touw met zo'n gewicht eraan, oprollen, ontrollen)
Cardio: 250 kcal in 18 min (fiets)
Buikspieroefening, varieer daar wat mee, pak nu vaker een gewicht erbij.

Ik moet echt nog eens mijn techniek van die skullcrusher laten nakijken.
Heb echt zo'n gevoel dat ik het niet helemaal goed doe..:o

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Omdat we geen box hebben daar. Maar zoals ik zei..nu doe ik box squat, maar dan gewoon met een stapel schijven onder mijn kont;)

En lukt het een beetje?

Laatst bewerkt:
mooi zo !

haha dat had ik willen zien :D

Goed bezig, goed bezig met de dips:D

Sorry, het wordt nog erger:D
Maar als je het een paar keer doet dan zal je zien dat de gewichten snel omhoog gaan;)

Training gister:

Lateral raises...............12x5........2x8x6......2x4x7
Seated DB press...........9x9..........8x9........5x9

Squat.........................12x30.......2x8x50
Standing leg curl...........12x15.......8x20.......8x25

Doordat ik vorige week mijn enkel had verstuikt, wat lichter gewicht gepakt bij de Squat, en de leg press heb ik dus helemaal niet gedaan. Op het einde van de leg curl had ik last van kramp in mn kuiten (bananen helpen daar toch tegen --> kalium?) Dus al met al een niet zo fijne work-out :mad: (heb hem zoieso wat ingekort, door tijdgebrek)

Terug
Naar boven