Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, maar vind 'straps kopen' een slecht advies, beter train je zonder en train je zonder straps automatisch onderarm + gripkracht!
Zelf weten uiteraard..
Zou niet weten waarom je ze niet zou gebruiken.. Je kan altijd nog extra grip oefeningen doen, maar om een deel van je oefeningen/sets mis te lopen omdat je grip (nog) niet goed genoeg is...?
Als je goed en hardt heb gezwommen, heb je morgen misschien overal spierpijn![]()
was vanmiddag nog gaan badmintonnen, ben kapot!
ben benieuwd hoe ik er morgen aan toe ben 
Heb vandaag maar een benen-dag gedaan, zo erg was het
(en die leg extensions trouwens ook, voelde het branden!)
Die gaan we vaker doen
(die legextensions trouwens ook, die voelde ik branden!)
soms denk ik wel een dat mijn gezicht in die verkramte houding blijft hangen bij deze oefening.
heb dat nu al een paar keer gehad bij de laatste set, echt even licht in m'n hoofd!
. Waarom squat je eigenlijk niet los?Lunges heb ik me 2 keer aan gewaagd.. 2 keer lag ik bijna op de grond
Filmpje zag ik al eens, maar tevergeefs, mijn techniek is nog lang niet goed![]()
Probeer het dan eerst eens zonder gewicht. Vooral als je lunges na squats doet (of in superset) dan hoef je er echt niet meer een flink gewicht aan te hangen..
Lunges heb ik me 2 keer aan gewaagd.. 2 keer lag ik bijna op de grond
Filmpje zag ik al eens, maar tevergeefs, mijn techniek is nog lang niet goed![]()
oefening baart kunst toch? Dus ga het zeker nog vaker proberen 
Mooi training. Ik doe helemaal geen leg curl of leg extension. We hebben van die rotapparten die zeer gaan doen aan je benen, zodra het zwaar begint te worden. Tenminste dat doet het bij me en verder zie ik ook maar nauwelijks mensen op die apparaten.
haha ik stond daar ook echt als zo'n pinguïn te waggelenoefening baart kunst toch? Dus ga het zeker nog vaker proberen
---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------
Hmm oke! Dat is wel lastig. Welke losse oefeningen doe jij dan allemaal voor je benen?