Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gaat om het idee dan maar. wel tevreden met de progressie als ik het zo bekijk! moet wel echt wat doen aan mijn voeding, kom dus met moeite aan 2400 laat staan 2600 en ben alweer een kg minder dan maandag. zit over vloeibare kcal te denken nu en dan bedoel ik geen shakes maar gewoon frisdrank (halve liter cola is dan alweer 210kcal bijv
). ga het eerst nog proberen uit voeding te halen deze week en kijken hoe mijn gewichtgemiddelde zal zijn en dan een beslissing maken. 
dankjewel natty

leuk! welkomThnx voor je uitgebreide antwoord. Ik ga je zeker verder volgen![]()
en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel 
dankjewel vissertjeKnappe progressie geboekt. Plus 2Kg en een strakkere taille, complimenten![]()

moet wel echt wat doen aan mijn voeding, kom dus met moeite aan 2400 laat staan 2600 en ben alweer een kg minder dan maandag.
.
.leuk, welkom! en dankjewelIk ben in! Progressie ziet er goed uit! En die taille 😍
jouw tijd komt nog wel
ik heb ook zitten cutten op 1300-1500kcal een jaar geleden 
ahh lief haha maar jouw resultaten mogen er ook best wezen! denk dat als je wat langer bulkt dat je het zelfs beter doet dan ikWoah, echt een super resultaat! Om jaloers op te zijn!
Wat is je geheim om die taille al bulkend smaller te krijgen.
dus dat hielp ook mee
vanaf 1 juli is het alleen maar omhoog gegaan, de cm's ook wat dat betreft.hahaha ja dat dusCan relate!
Nooit nog zeg ik dat ik makkelijk 3000+kcal kan binnen steken of jaloers ben op mensen die leven op 4500+ per dag.
het klinkt leuker dan dat het is. rond de 2000-2200 is ideaal voor mij. dan kan ik aan de eiwitten komen maar ook wat royaler zijn qua voedingskeuzes.dank je!Goede progressie spotted!
Sorry van zaterdag by the wayz, had iets teveel op.
geeft niet!heb sowieso niet veel trek nee, ontbijten kan ik ook best uitstellen tot 1 uur in de middag ofzo, ongeacht hoe laat ik wakker word. maar ik forceer mezelf om iets te eten in de ochtend want anders moet ik alles proppen in de avondNou... can 't relate
Heb je gewoon niet zo'n honger of is het meer dat je vergeet te eten?
en doordat ik geen trek heb vergeet ik te eten. ik moet met bulk dan ook echt tracken, zodat ik niet minder eet dan ik gepland heb staan

zolang ik het tegen het einde van het jaar kan ben ik blij 
dat hoor je vaker iddIk wou dat ik dat had. Ik moet ook tellen, maar dat is meer omdat ik easy +3k eet![]()
ik eet gewoon niet echt kcalrijke dingen, ben totaal geen snoeperd 

maar wel duidelijk progressie want vandaag niet alleen op platte hand maar ook nog eens gebogen armen bij de laatste stretch
ahhh shit here we go again, welkom terug broeder

ahhh shit here we go again, welkom terug broeder
wil de spagaat leren en het is beter om opgewarmd te stretchen (dus na het trainen)![]()
Tfoeee kaolo plafondwas een beetje klote want ik moest aan een bar hangen waarbij ik het plafond direct raakte met mijn hoofd en ik daar voor moest oppassen lol, dus het was niet mega goed uitgevoerd allemaal. misschien dat ik volgende week eens begin mbv resistance bands, maar ik moet eens even kijken.
leuk extraatje voor erbij inderdaad
je haalt de woorden uit m’n mond!
fixedleuk extraatje voor erbij inderdaad
je haalt de noten uit m’n mond!