AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Netjes hoor:engel: taille is zeker smaller.

Thnx voor je uitgebreide antwoord. Ik ga je zeker verder volgen :)

Knappe progressie geboekt. Plus 2Kg en een strakkere taille, complimenten :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.184
16/9/20 - FB schema - week 2 dag 2
~5 min lopen

chin-up negatives
2x4xBW

alle plekken voor DL bezet, dus eerst benchen

incline bench @60%
1x8x22,5
1x8x22,5
1x6x22,5 ipv 8 reps

was bang dat die laatste reps me niet zouden lukken gezien rep 6 al lastig ging dus heb het gewoon daarbij gelaten

sumo deadlift
1x10x20
1x5x40
1x3x62,5 @82,5%
en toen had ik een beetje last van mijn hipflexor en besefte ik me pas dat ik geen dynamische stretches heb gedaan voor LB, dus ff gedaan
1x3x61 @80%
1x3x61 @80%

hmm, beter dan vorige week, maar alsnog niet tevreden erover. deadlift is echt niet mijn ding :(

lat pulldown
1x15x15
1x8x30
1x8x27,5

leg press (plate loaded)
1x12x20
1x8x40
1x5x60
3x8x70

face pull
1x15x15
3x10x25

hip abduction (licht)
3x30x27,5

trainingstijd: 1:13 uur

16/9/20 - Katie Sonier flexibility program - week 2 dag 6
2x30sec:
lying hip flexion
lying hamstring raise (eerste ronde vergeten)
pike stretch
straddle frontal reach
kneeling hip flexor stretch
kneeling hamstring stretch

gisteren niet gedaan :fluit:

~5 min lopen

trainingstijd: 14 min

----

metingen
Screenshot 2020-09-16 at 09.59.06.png

vandaag nog even gemeten om de vergelijking te bekijken qua cm's van de foto die op vorige pagina staat. weeg wel alweer een kg minder dan maandag, maar goed :emo: gaat om het idee dan maar. wel tevreden met de progressie als ik het zo bekijk! moet wel echt wat doen aan mijn voeding, kom dus met moeite aan 2400 laat staan 2600 en ben alweer een kg minder dan maandag. zit over vloeibare kcal te denken nu en dan bedoel ik geen shakes maar gewoon frisdrank (halve liter cola is dan alweer 210kcal bijv :p). ga het eerst nog proberen uit voeding te halen deze week en kijken hoe mijn gewichtgemiddelde zal zijn en dan een beslissing maken. :)
Netjes hoor:engel: taille is zeker smaller.
dankjewel natty :heart:
Thnx voor je uitgebreide antwoord. Ik ga je zeker verder volgen :)
leuk! welkom :D en mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel :)
Knappe progressie geboekt. Plus 2Kg en een strakkere taille, complimenten :thumbs:
dankjewel vissertje :engel:

Ik ben in! Progressie ziet er goed uit! En die taille 😍

• #2.188
Ik ben in! Progressie ziet er goed uit! En die taille 😍
leuk, welkom! en dankjewel :engel:
jouw tijd komt nog wel :) ik heb ook zitten cutten op 1300-1500kcal een jaar geleden :p
Woah, echt een super resultaat! Om jaloers op te zijn!
Wat is je geheim om die taille al bulkend smaller te krijgen :scratch:.
ahh lief haha maar jouw resultaten mogen er ook best wezen! denk dat als je wat langer bulkt dat je het zelfs beter doet dan ik
ik heb tijdens de coronamaanden toen de gym gesloten was minder gegeten dan mijn behoefte waarschijnlijk want was wel een stuk afgevallen. plus de eerste week van corona had ik een keelamandelontsteking dus heb een week lang alleen maar water gedronken en amper wat gegeten :roflol: dus dat hielp ook mee :emo: vanaf 1 juli is het alleen maar omhoog gegaan, de cm's ook wat dat betreft.
Can relate!
Nooit nog zeg ik dat ik makkelijk 3000+kcal kan binnen steken of jaloers ben op mensen die leven op 4500+ per dag :roflol: .
hahaha ja dat dus :p het klinkt leuker dan dat het is. rond de 2000-2200 is ideaal voor mij. dan kan ik aan de eiwitten komen maar ook wat royaler zijn qua voedingskeuzes.

Goede progressie spotted!

Sorry van zaterdag by the wayz, had iets teveel op.

Nou... can 't relate :roflol:

Heb je gewoon niet zo'n honger of is het meer dat je vergeet te eten?

• #2.191
Goede progressie spotted!

Sorry van zaterdag by the wayz, had iets teveel op.
dank je!

ben het nu eenmaal gewend van je.. :rolleyes: geeft niet!
Nou... can 't relate :roflol:

Heb je gewoon niet zo'n honger of is het meer dat je vergeet te eten?
heb sowieso niet veel trek nee, ontbijten kan ik ook best uitstellen tot 1 uur in de middag ofzo, ongeacht hoe laat ik wakker word. maar ik forceer mezelf om iets te eten in de ochtend want anders moet ik alles proppen in de avond :o en doordat ik geen trek heb vergeet ik te eten. ik moet met bulk dan ook echt tracken, zodat ik niet minder eet dan ik gepland heb staan :o
het is allemaal een beetje gewenning uiteindelijk, dus het zal vast nog wel op gang komen :)

Ik wou dat ik dat had. Ik moet ook tellen, maar dat is meer omdat ik easy +3k eet :emo:

• #2.193
18/9/20 - Katie Sonier flexibility program - week 3 dag 1
30 min wandelen
besef me nu pas dat ik dynamische stretches ben vergeten :emo:

1x30sec:
lying hip flexion
hands free lying hamstring raise
lying piriformis stretch

lying hamstring raise (hier stond mijn rechterhamstring in de fik godnondeju)
straddle frontal reach
progressed kneeling hip flexor stretch
progressed kneeling hamstring stretch

trainingstijd: 12 min

schuingedrukt is 'nieuw' deze week. heb maar een ronde gedaan want goddamn dit was echt pijnlijk om te doen :") eerste keer ook dat ik geen dynamische stretches heb gedaan vantevoren dus zou eventueel daar aan kunnen liggen of uberhaupt het feit dat ik nog niet goed opgewarmd was lol :rolleyes:

ik merk wel enigszins progressie, ik kan nu bij de progressed kneeling hamstring stretch met platte handen op de grond ipv op mijn knokkels, dus da's zo'n 5 cm? 2 weken van dit schema al gehad nu en nog 4 weken te gaan tot ik zogenaamd een spagaat zou kunnen, of iig wel dicht(er) tegen de grond aan :emo: zolang ik het tegen het einde van het jaar kan ben ik blij :grinny:
Ik wou dat ik dat had. Ik moet ook tellen, maar dat is meer omdat ik easy +3k eet :emo:
dat hoor je vaker idd :p ik eet gewoon niet echt kcalrijke dingen, ben totaal geen snoeperd :o

• #2.194
19/9/20 - FB schema - week 2 dag 3
~10 min naar gym lopen

chin-up negatives
2x5xBW
was een beetje klote want ik moest aan een bar hangen waarbij ik het plafond direct raakte met mijn hoofd en ik daar voor moest oppassen lol, dus het was niet mega goed uitgevoerd allemaal. misschien dat ik volgende week eens begin mbv resistance bands, maar ik moet eens even kijken.

rekken en strekken

pin squat
1x5x20
1x5x32,5 @62,5%
1x5x32,5
1x5x32,5

bench 1 sec paused
1x5x20
1x3x25
1x5x30 @80%
1x5x30
1x5x30

geprobeerd om zo langzaam mogelijk gecontroleerd te zakken, ging wel goed. laatste rep was wel moeilijk :roflol:
heb sinds vorige week een andere touching point, voorheen was het op mijn borst en nu onder mijn borst (dus iets mindere ROM?). was eerst nog even wennen maar zit nu wel goed denk ik :D

rack bezet dus ff wat anders

abdominal crunch machine
2x15x60

rack nog steeds bezet dus f**k rack pulls

romanian deadlift ipv conventional rack pull
1x10x20
1x5x40
1x4x60
1x4x60

geen zin lol

dumbbell bicep curl
3x10x4

ging best ez dus daar ben ik wel blij om

rope tricep extension
1x15x5
3x10x12,5

unilateral leg extension
1x15x27,5
1x12x27,5
1x12x27,5

trainingstijd: 1:30 uur

19/9/20 - Katie Sonier flexibility program - week 3 dag 2

1x30sec:
lying hip flexion
hands free lying hamstring raise (mijn rechterbeen is wel duidelijk minder flexibel dan links)
lying piriformis stretch
lying hamstring raise
straddle frontal reach
progressed kneeling hip flexor stretch
progressed kneeling hamstring stretch

trainingstijd: 10 min

tfoeeee deze stretches zijn zo kaolo pijnlijk :roflol: maar wel duidelijk progressie want vandaag niet alleen op platte hand maar ook nog eens gebogen armen bij de laatste stretch :cheer:

~10 min naar huis lopen

Waarom stretch je na je training

was een beetje klote want ik moest aan een bar hangen waarbij ik het plafond direct raakte met mijn hoofd en ik daar voor moest oppassen lol, dus het was niet mega goed uitgevoerd allemaal. misschien dat ik volgende week eens begin mbv resistance bands, maar ik moet eens even kijken.
Tfoeee kaolo plafond

• #2.199
Terug
Naar boven