XXL Nutrition

Daffy's eerste zomer shredder ?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
in overleg met Victor even kcal terug naar onderhoud
 
sterkte man
 
ivm sneller herstel?
 
in overleg met Victor even kcal terug naar onderhoud

verloor je veel kracht of wat is er?:P

eDbM6pK9TwxWw.gif
 
do you even read

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:54 ----------



nee omdat anders rip spiermassa natuurlijk

cutten en niet trainen is dom

ah bedankt voor het ophelderen

al kan je toch wel gwn squatten zonder armen te gebruiken?
 
ah bedankt voor het ophelderen

al kan je toch wel gwn squatten zonder armen te gebruiken?

ben nu ff bang dat er dan toch wel een hoop druk op staat, buiten dat moet mijn lichaam zich gewoon focussen op herstel van de ontsteking en komt trainen nooit ten goede
 
Aankomend weekend is het kermis dan dan zien weej heej en is het fiest

aka

beetje junken, zal proberen beetje kcal te tellen qua alcohol en voer
 
Aankomend weekend is het kermis dan dan zien weej heej en is het fiest

aka

beetje junken, zal proberen beetje kcal te tellen qua alcohol en voer
In b4..alles non-planned food!

Succes met gokken hoeveel junk ongeveer bevat:thumbs:

Aan de andere kant...je loopt nu toch met die blessure en kunt misschien beter daarna je cut weer op pakken, zonder nu weer al te veel te gainen natuurlijk..:o
 
balen dat je nu meteen een blessure krijgt, tellen je weken door of schuift het door?
 
Het geheim van Victor zit het hem in de salad dressing, turkse yoghurt en geitenkaas? Die lunch van je ga ik ook is proberen, ziet er wel lekker uit
 
Het geheim van Victor zit het hem in de salad dressing, turkse yoghurt en geitenkaas? Die lunch van je ga ik ook is proberen, ziet er wel lekker uit

ik heb een heel ander schema als ik het zo hoor, dus er is geen 1 geheim :roflol:
 
In b4..alles non-planned food!

Succes met gokken hoeveel junk ongeveer bevat:thumbs:

Aan de andere kant...je loopt nu toch met die blessure en kunt misschien beter daarna je cut weer op pakken, zonder nu weer al te veel te gainen natuurlijk..:o
ja dat vond ik ook idd !


balen dat je nu meteen een blessure krijgt, tellen je weken door of schuift het door?

Geen idee eigenlijk ;p

Het geheim van Victor zit het hem in de salad dressing, turkse yoghurt en geitenkaas? Die lunch van je ga ik ook is proberen, ziet er wel lekker uit

haha er is niet echt een geheim. Voor lunch staat een x aantal eiwitten / groenten / vetten bijvoorbeeld en daar staan wat voorbeelden bij voor te varieren. Ik vind deze manier wel lekker, hou wel van een goed gevulde salade.

ik heb een heel ander schema als ik het zo hoor, dus er is geen 1 geheim :roflol:
 
Flink goor gegaan op bier en rum gisteravond. Wir brauchen rumrumrum http://www.youtube.com/watch?v=sHDVEETkYBw

vannacht ook nog 3 broodjes beenham naar achter geklapt, die zijn daarna alleen weer in de wc geëindigd verdomme, was wel grandioos lekker
 
vannacht ook nog 3 broodjes beenham naar achter geklapt, die zijn daarna alleen weer in de wc geëindigd verdomme, was wel grandioos lekker
Ach..hoef je die er ook niet meer af te cutten..:trollface:
 
BW was 97.8, ben alleen maar BW verloren dit weekend dus, ook al ben ik gister nog yolo gegaan op chinees, vienetta ijs en 's avonds viskraam.

Nu weer strict verder :)
 
Gaat goed die cut zie ik.

Hoe is de elleboog?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven