AndroidHealthClinic

Daffy's eerste zomer shredder ?

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Gaat goed die cut zie ik.

Hoe is de elleboog?

Opzich prima, je ziet nog een beetje dat het heel dik is geweest,vel ziet er wat raar uit. Ontsteking is in ieder geval helemaal weg en pijn ook zo goed als.
 
BW = 97.3

Zodra je wat kilo's kwijt bent besef je altijd hoeveel meer vet dat je had toen je begon. Het leek wel mee te vallen. Die deceptie.
 
BW = 97.3

Zodra je wat kilo's kwijt bent besef je altijd hoeveel meer vet dat je had toen je begon. Het leek wel mee te vallen. Die deceptie.

:roflol: idd... dacht, als ik 10cm op mijn buik kwijt ben, is het in orde... nou mooi niet :roflol:
 
Nou moet je hemelvaartsdag gewoon even roermond of venlo ingaan, goed om te relativeren, al die dikke duitsers!
 
:roflol: idd... dacht, als ik 10cm op mijn buik kwijt ben, is het in orde... nou mooi niet :roflol:

idd ik ben nu circa 8cm kwijt, maar ik zie er zelf eigenlijk vrij weinig van. Wel fijn dat anderen het wel zien, ook mensen die niet weten dat je aan het cutten bent.

Nou moet je hemelvaartsdag gewoon even roermond of venlo ingaan, goed om te relativeren, al die dikke duitsers!


Kumse in de stàd wat zuusse ...... https://www.youtube.com/watch?v=RZGJ8x7XUr0




hemelvaartsdag werken
 
Lol zie nu pas dat je 97 kg weegt. Dacht altijd dat je rond de 120 kg zat :P
 
BW = 97.3

Zodra je wat kilo's kwijt bent besef je altijd hoeveel meer vet dat je had toen je begon. Het leek wel mee te vallen. Die deceptie.

Zit ik me hier klein te voelen bij 98.1kg :rolleyes:
 
Niet negatief bedoeld overigens dat gewicht, maar je ziet er toch best massief uit
 
Niet negatief bedoeld overigens dat gewicht, maar je ziet er toch best massief uit

gelukkig



Hier vergelijking van begin tot nu onder dezelfde realistische kutbelichting. Progressie lijkt zeer matig op foto vind ik zelf, mja.

BW : 104.8 --- > 97.3 kg
Waist : 104 --- > 96 cm

xlmc9l.png
 
hoeveel kg al kwijt aron? Al bijna in shredznation? Ik ben al van 102kg naar 96 :) gaat ook allemaal volgens plan dus!
 
hoeveel kg al kwijt aron? Al bijna in shredznation? Ik ben al van 102kg naar 96 :) gaat ook allemaal volgens plan dus!

godver do you even post boven je

goed bezig bra
 
godver do you even post boven je

goed bezig bra

ow haha, ja maar half gelezen :o excuses

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

BW = 97.3 goed bezig kerel!
 
Je ziet wel duidelijk verschil!

Buik, borst, triceps
 
Als dit zo door gaat ben ik strax zwaarder dan jij :roflol: ziet wel flink verschil!
 
ow haha, ja maar half gelezen :o excuses

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

BW = 97.3 goed bezig kerel!

Je ziet wel duidelijk verschil!

Buik, borst, triceps

Als dit zo door gaat ben ik strax zwaarder dan jij :roflol: ziet wel flink verschil!


Thanks. Het is toch wel raar evengoed, toen ik begon op 104kg was ik er wel vrij zeker van dat ik bij de 93kg behoorlijk droog zou zijn, nu heb ik daar iets meer twijfels over lol.
 
Tja wat noem je behoorlijk droog?
Ik zou je nu op 17-18% gokken
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven