Fitness Seller

Daffy's eerste zomer shredder ?

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ik zie aardig wat verschil hoor :)
 
Progressie is zeker zichtbaar, nice!
 
Goeie progressie hoor. Je was gewoon wat dikker dan je zelf dacht.

Die tricep begint er ook aardig uit te knallen.
 
je buik is flink afgenomen daffy :thumb:
 
Thanks. Het is toch wel raar evengoed, toen ik begon op 104kg was ik er wel vrij zeker van dat ik bij de 93kg behoorlijk droog zou zijn, nu heb ik daar iets meer twijfels over lol.
Moet ik hier een I told you so van maken.. ;)

ook voor de rest van de PL'ers, waar ik weleens een discussie mee heb gevoerd..:o


Daffie: Keep up the good work!
 
Netjes aron

goeie pelvic tilt ook
 
goede progressie, zeker doorgaan zo.. hoeveel kracht kwijt?
En idd heb jij geen last van je rug:roflol:
 
je buik is flink afgenomen daffy :thumb:

JAH

:)
Moet ik hier een I told you so van maken.. ;)

ook voor de rest van de PL'ers, waar ik weleens een discussie mee heb gevoerd..:o



Daffie: Keep up the good work!
met mij heb je die discussie nooit gevoerd dus die told you so is niet nodig lol

Netjes aron

goeie pelvic tilt ook

thanks, ja ach die APT yolo't maar wat aan, heb er geen last van

goede progressie, zeker doorgaan zo.. hoeveel kracht kwijt?
En idd heb jij geen last van je rug:roflol:

nope,

dikke squat reet

semi srs, op de na foto lijkt de APT ook vele malen minder
 
Goeie progress Daffy!

Je ziet echt duidelijke progressie op je buik en definitie komt ook overal wat opzetten!

Ik ken die teleurstelling :roflol: Elke keer zet je een streefgewicht.. "Nahh.. dan moet ik echttt wel beetje shredded zijn". Valt het toch weer tegen. Mijn streefgewicht had ik deze cut gezet op 55kg. Ik dacht dat ik dan wel eens echt een "platte" buik zou hebben.

Think again. Mijn streef is nu 50kg :roflol:

Keep it up ;)
 
nope,

dikke squat reet

semi srs, op de na foto lijkt de APT ook vele malen minder

bij die before pic lijkt het net alsof pac man een hap uit je onderrug heeft genomen
als je een APT hebt is het misschien toch interessant om te fixen, mijn dl ging 50% omhoog zonder te dlen
 
Goeie progress Daffy!

Je ziet echt duidelijke progressie op je buik en definitie komt ook overal wat opzetten!

Ik ken die teleurstelling :roflol: Elke keer zet je een streefgewicht.. "Nahh.. dan moet ik echttt wel beetje shredded zijn". Valt het toch weer tegen. Mijn streefgewicht had ik deze cut gezet op 55kg. Ik dacht dat ik dan wel eens echt een "platte" buik zou hebben.

Think again. Mijn streef is nu 50kg :roflol:

Keep it up ;)

ja precies dat haha,

ach we sukkelen wat aan

bij die before pic lijkt het net alsof pac man een hap uit je onderrug heeft genomen
als je een APT hebt is het misschien toch interessant om te fixen, mijn dl ging 50% omhoog zonder te dlen

haha ik denk niet dat mijn deadlift zomaar 50% omhoog gaat. Hoe heb jij het gefixt?
 
inb4 390kg dl
 
Lekker bruh, echt een duidelijk verschil op de foto's. Zal irl ook wel schelen.

---------- Post added at 23:41 ---------- Previous post was at 23:39 ----------

inb4 390kg dl

brb APT krijgen en dan weer verhelpen voor die zieke gains

Moet ik hier een I told you so van maken.. ;)

ook voor de rest van de PL'ers, waar ik weleens een discussie mee heb gevoerd..:o


Daffie: Keep up the good work!

Make it worth my time met een weddenschap en ik cut wel even naar 10% en dan kijken we wie er zwaarder is. Sws jij want al die 'powerlifters' overschatten hun vvm toch?

Of mn originele offer van allebei dexa scans laten doen om te kijken wie er meer lbm heeft, die staat ook nog steeds. :) Verliezer betaalt dan wel, want ik heb niet zo veel geld.
 
Smerige dikke powerlifters ook altijd
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven