Fitness Seller

Daffy's eerste zomer shredder ?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik heb overigens Victor Mooren om wat advies gevraagd mbt voeding, wellicht dan ik iets ga veranderen in eetschema deze week of plan. Kan het toch maar beter fatsoenlijk doen, heb Victor redelijk hoog staan op het gebied van voeding en vetverlies.

Victor kan je daar zeker mee helpen :thumbs:
 
Ik heb overigens Victor Mooren om wat advies gevraagd mbt voeding, wellicht dan ik iets ga veranderen in eetschema deze week of plan. Kan het toch maar beter fatsoenlijk doen, heb Victor redelijk hoog staan op het gebied van voeding en vetverlies.

Ga je het advies delen? Je doet iifym toch, wat heb je dan gevraagd? Ben wel benieuwd.
 
Ga je het advies delen? Je doet iifym toch, wat heb je dan gevraagd? Ben wel benieuwd.

Tegen mijn principes in heb er wat geld voor neergelegd voor de online begeleiding, in ieder geval voor 1 maand nu. Dus Victor maakt voedingsschema voor me.

Kan nu zelf wel weer wat aankloten maar kan beter iemand mee laten kijken die er meer verstand van heeft.
 
Je had je geld ook gewoon aan mij kunnen geven
 
Ja ik had het ook in de maas kunnen gooien
 
Roep ff als je het de maas in gooit die stroomt deze richting op:).


Maar ben benieuwd hoe je schema word en gaat bevallen.
 
voedingschema kopen.

jij gaat full benchbro summer cut?
 
rip pectoralis minor wel 20-04-2015 we will never forget
 
nog niet gelukkig
 
Hmm..ben wel benieuwd hoe een dergelijk voedingsschema eruit ziet..en welk principe je gaat aanhouden!
 
Tegen mijn principes in heb er wat geld voor neergelegd voor de online begeleiding, in ieder geval voor 1 maand nu. Dus Victor maakt voedingsschema voor me. Kan nu zelf wel weer wat aankloten maar kan beter iemand mee laten kijken die er meer verstand van heeft.
Benieuwd hoe het je gaat bevallen.. Keep us posted!
 
Hmm..ben wel benieuwd hoe een dergelijk voedingsschema eruit ziet..en welk principe je gaat aanhouden!

Ondanks dat ik ook geen fan ben van betalen voor dit soort fratsen, ben ik toch ook best benieuwd met wat voor schema dit figuur dan op de proppen komt.
 
Ondanks dat ik ook geen fan ben van betalen voor dit soort fratsen, ben ik toch ook best benieuwd met wat voor schema dit figuur dan op de proppen komt.
Basic schema's zijn geen rocket science IMO. Echter wil je wat meer IIFYM's dan ben ik zeker benieuwd hoe dat uitpakt..of dat je werkelijk alles mag gaan uitrekenen.

Tijdens cutten is het naar mijn mening gewoon het makkelijkst een afschuwelijk bro-schema* aan te houden.

* Kip/vis, rijst, whey, havermout en groente:o
 
Hmm..ben wel benieuwd hoe een dergelijk voedingsschema eruit ziet..en welk principe je gaat aanhouden!

Basic schema's zijn geen rocket science IMO. Echter wil je wat meer IIFYM's dan ben ik zeker benieuwd hoe dat uitpakt..of dat je werkelijk alles mag gaan uitrekenen.

Tijdens cutten is het naar mijn mening gewoon het makkelijkst een afschuwelijk bro-schema* aan te houden.

* Kip/vis, rijst, whey, havermout en groente:o

Als daffy zon zelfde schema als mij krijgt weet ik zeker dat hij het uit kan houden ;)
Geloof niet dat victor hem een IIFYM schema gaat geven.
 
je kunt je geld beter besteden aan afvalmaaltijden uit de supermarkt, die werken echt.
na paar dagen is je geld op en kun je geen eten meer betalen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven