Fitness Seller

Daffy's eerste zomer shredder ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
jammer alleen dat ik tussen al die fake natty's sta

oj2q78.jpg

gaat de goeie richting op lijkt me.

vp meting gaf 18-19% aan, zou dat kunnen ?

19% maybe.

Omg zijn dat nou vaag abs? :eek:

Lekker doorgaan zo D.

Houd je ook refeed ?

Lijkt me toch nog niet echt nodig op dit 'niveau'?

Hij gaat goed hoor Daffy! Vergeleken met de eerdere foto's oog je al wat droger.

Aan schattingen ga ik me niet wagen. Als je je kracht enigszins weet te behouden en je verliest centimeters en kilo's gaat het goed!:thumbs:

Lijkt me toch nog niet echt nodig op dit 'niveau'?

Hij gaat goed hoor Daffy! Vergeleken met de eerdere foto's oog je al wat droger.

Aan schattingen ga ik me niet wagen. Als je je kracht enigszins weet te behouden en je verliest centimeters en kilo's gaat het goed!:thumbs:

Deze belichting is ook wel goed

Gaat de goeie kant op!

Goed bezig, het gewicht waar jij op zit moet ik bereiken. Maar ik zou niet durven om onder de 100kg te gaan 3 cijfers moeten blijven staan.

Mooie log,

Goeie training en voeding. Vraagje, drink jij tijdens deze hele periode ook alcohol? Of geen druppel tot je je doel hebt bereikt? En zo ja, hoeveel? Alleen op zaterdagavond een paar biertjes? Je rekent die niet mee in je macro's zie ik..

af en toe alcohol en dan reken ik ze mee

Ik heb overigens Victor Mooren om wat advies gevraagd mbt voeding, wellicht dan ik iets ga veranderen in eetschema deze week of plan. Kan het toch maar beter fatsoenlijk doen, heb Victor redelijk hoog staan op het gebied van voeding en vetverlies.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven