MuscleMeat

Damn hoe kan ik naar 10% gaan

bbro2005

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Beste heren en dames, wat anders te pakken voor het slapen dan kwark ik wil toch mijn laatste beetje kwijt zien te raken aan onderhuids vet. Graag jullie tips advies!

image.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
mijn voeding schema,

gr
berny

Bijlagen

Door je onderhoud uit te rekenen en daar 500 kcal onder te gaan zitten.

This. Geloof zelf ook nogal in cardio, doe je dat veel?

Ik heb vorig jaar behoorlijjk veel cardio gedaan en merkte dat mijn spieren verslapte ik deed 3x pw cardio van 45 min na mijn workout en dit werkt best maar mijn spieren werden steeds platter hierdoor..... en verder schrappen in kcal geloof ik ook niet omdat ik weet wat mijn onderhoud is ga ik nog meer snijden dan word ik een pannekoek vroeg me alleen af of er echt iets is om kwark te vervangen voor de nacht peeps?

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

In mijn cut heb ik dat in de laatste maand toegevoegd. Je kunt al veel met voeding bereiken.

luister jij bent 21 logisch dat het een stuk makkelijker gaat maatje ;) toen ik 21 was had ik ook een vetpercentage van 8% :D

Ik heb vorig jaar behoorlijjk veel cardio gedaan en merkte dat mijn spieren verslapte ik deed 3x pw cardio van 45 min na mijn workout en dit werkt best maar mijn spieren werden steeds platter hierdoor..... en verder schrappen in kcal geloof ik ook niet omdat ik weet wat mijn onderhoud is ga ik nog meer snijden dan word ik een pannekoek vroeg me alleen af of er echt iets is om kwark te vervangen voor de nacht peeps?

- Hoeveel eet je nu onder/boven onderhoud dan? Vetverlies (om naar 10% te komen) kan je alleen maar lukken als je daar ook je voeding op aanpast, dus onder onderhoud eten.
- Kwark kun je evt. vervangen door caseïne shakes.

- Hoeveel eet je nu onder/boven onderhoud dan? Vetverlies (om naar 10% te komen) kan je alleen maar lukken als je daar ook je voeding op aanpast, dus onder onderhoud eten.
- Kwark kun je evt. vervangen door caseïne shakes.

Mijn onderhoud is ongeveer 3400kcal hiermee blijft mijn gewicht +/- 97 kg met de hoeveelheid trainingen gelijk mijn voeding zit nu rond de 3000 kcal en na 8 weken ben ik 1,5 kilo kwijt geraakt.
dieper gaan met snijden kcal? of misschien eerst eens die zuivelproducten schrappen?

Mijn onderhoud is ongeveer 3400kcal hiermee blijft mijn gewicht +/- 97 kg met de hoeveelheid trainingen gelijk mijn voeding zit nu rond de 3000 kcal en na 8 weken ben ik 1,5 kilo kwijt geraakt.
dieper gaan met snijden kcal? of misschien eerst eens die zuivelproducten schrappen?

400 kcal is prima. Zelf heb ik tijdens mijn cut gewoon kwark gebruikt, maar je zou het eens kunnen proberen.

Hoe lager je vetpercentage wordt, hoe moeilijker het is om vet kwijt te raken. Maar dat snap je vast wel. Hiermee wil ik zeggen dat je beter geduld kan hebben in plaats van drastisch je calorieën gaan verlagen wat weer kan resulteren in spierverlies. Ik merk zelfs dat het op mijn leeftijd lastig is om op een nog lagere BF te zitten. Hoeft niet perse met leeftijd te maken hebben, kan ook gewoon aan je voeding liggen. Zolang jij maar onder je dagelijkse behoefte aan calorieën zit zul je gaan afvallen. Just don't rush it.

ik ga ook nog steeds vooruit kan idd merken dat het steeds langzamer gaat we gaan het zien bedankt voor jullie reacties

Ik vind het knap hoor 1,5 kg in 8 wkn met jouw fysiek en leeftijd.

Weet je hoeveel gram eiwitten je zit en vetten/ per kg lichaamsgewicht? Misschien kan je daar nog wat in schuiven?

Ik zou inderdaad zuivel schrappen, in praktijk blijkt het toch in meeste gevallen veel uit te maken qua dikkere/vettige huid.
Jij loopt al tijdje te snijden in je Kcal, heb je dan nooit een refeed?

Ja meestal 1 dag in weekend ga ik 500 kcal boven onderhoud en ik houd na 4 weken een dag of 3 dat ik extra rijst erbij pak.

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Weet je hoeveel gram eiwitten je zit en vetten/ per kg lichaamsgewicht? Misschien kan je daar nog wat in schuiven?

Zie mijn schema makker :D

o my bad, had alleen tab 1 gezien.

Wellicht kan je de melk vervangen door sojamelk, bevat geen suikers en iets meer onverzadigde vetten.

Cardo vervangen voor een High Intensity Interval Training.

Ik doe zelf 1min max, 1min rustig, en dat 10 tot 12 keer.

Op de loopband of op de fiets. Kost je qua tijd met opwarmen 30min, en je verbrand meer vet dan cardio.

Waarom is dat knap? Juist door zijn fysiek zou het al makkelijker moeten gaan. Ik ben 10kg kwijt in dezelfde tijd, zonder krachtverlies (zelfs sterker geworden elke week), van die 10kg was het denk ik 6kg vocht en maag/darm inhoud, maar toch, ik word dit jaar 37.
Je kan best wat lager gaan zitten hoor TS. Lees je anders hier eens in: http://www.victormooren.nl daar heb je een stuk meer aan dan sommige adviezen die ik hier langs zie komen.

Waarom is dat knap? Juist door zijn fysiek zou het al makkelijker moeten gaan. Ik ben 10kg kwijt in dezelfde tijd, zonder krachtverlies (zelfs sterker geworden elke week), van die 10kg was het denk ik 6kg vocht en maag/darm inhoud, maar toch, ik word dit jaar 37.
Je kan best wat lager gaan zitten hoor TS. Lees je anders hier eens in: http://www.victormooren.nl daar heb je een stuk meer aan dan sommige adviezen die ik hier langs zie komen.

Victormooren is inderdaad een goede en informatieve site !

gewoon een kuurtje doen?
je bent er geen newbie in dus ff spuiten en hoppa

Terug
Naar boven