Fitness Seller

Damn hoe kan ik naar 10% gaan

• Topic Starter Topic Starter
gewoon een kuurtje doen?
je bent er geen newbie in dus ff spuiten en hoppa

Dit heb ik al 3 jaar lang overwogen maar mag dit niet van mijn vrouw enne om dit stiekem te doen ???

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Waarom is dat knap? Juist door zijn fysiek zou het al makkelijker moeten gaan. Ik ben 10kg kwijt in dezelfde tijd, zonder krachtverlies (zelfs sterker geworden elke week), van die 10kg was het denk ik 6kg vocht en maag/darm inhoud, maar toch, ik word dit jaar 37.
Je kan best wat lager gaan zitten hoor TS. Lees je anders hier eens in: http://www.victormooren.nl daar heb je een stuk meer aan dan sommige adviezen die ik hier langs zie komen.

Ik wil geen 10 kilo kwijt makker, maar een % of 4 aan vet ennuh die victor zal een aardige kerel zijn hoor maar op afstand iemand coachen nah, waarschijnlijk ben je een maatje van hem en krijg jij je percentage op deze manier :grinny: toch bedankt voor je commentaar. Ik ga proberen wat cardio erin te gooien wat scoopez mij aanbevolen heeft!

Dit heb ik al 3 jaar lang overwogen maar mag dit niet van mijn vrouw enne om dit stiekem te doen ???

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Ik wil geen 10 kilo kwijt makker, maar een % of 4 aan vet ennuh die victor zal een aardige kerel zijn hoor maar op afstand iemand coachen nah, waarschijnlijk ben je een maatje van hem en krijg jij je percentage op deze manier :grinny: toch bedankt voor je commentaar. Ik ga proberen wat cardio erin te gooien wat scoopez mij aanbevolen heeft!

Ik ben nu zelf 3 maanden bezig met CBL. En hiervoor 2 keer cardio van een uur.
Totdat ik het stukje had gelezen van Mark, en nu 2a3 keer 22a24 min High-Intensity Interval Training (HIIT).

Derde interval doe ik alleen, als ik denk, kan iets droger ;)

http://drogespieren.nl/high-intensity-interval-training/

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven