AndroidHealthClinic

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker dat je weer regelmatig logt ouwe, motiveert ook wel toch?
Nette training ook btw.:D

Waarom is mijn squat toch zo laag tov leg press :( :P

mooie squat, volgende keer 125

Wel knap, bro. Dat je na wat is het? Zeker een maand niet getraind te hebben zo weer tegen de 125 squat! Ben trots op je!

Fijne dag verder, bro

Netjes man, hoelang train je eigenlijk al?

• Topic Starter Topic Starter
ik wou dat mijn squat en MP al zo hoog waren :o
nette training hoor !:)

mm, komt vanzelf.. lekker afwisselen met rep-sets, en gewoon elke week 1,25 / 2,50kg erbij doen.. ;) kun je lekker elke week pr's zetten.

Sterke training bro! Lekkere progressie ook ten opzichte van vorige week.

Thanks broer, vond het wel lekker gaan idd, ga lekker op wms / perfection / result en goed eten :D

Lekker dat je weer regelmatig logt ouwe, motiveert ook wel toch?
Nette training ook btw.:D

Zeker maat, 2011 wil ik gewoon lekker gaan knallen, en ja.. spam toch zoveel op dit forum, zou me moeten schamen als ik het niet deed ;)
Thanks bro!

Waarom is mijn squat toch zo laag tov leg press :( :P

mooie squat, volgende keer 125

hehe geen idee man, misschien nog een beetje aan stabiliteit werken? komt wel goed ;)
Thanks, 125 zou wel tof zijn, maar kijk het wel even aan hoe ik me voel :D

Wel knap, bro. Dat je na wat is het? Zeker een maand niet getraind te hebben zo weer tegen de 125 squat! Ben trots op je!
Fijne dag verder, bro

Thanks bro, zeker 4 weken niet getraind inderdaad, maar heb nog wel gewoon mma training gehad op een rust pitje.. dus heb niet echt stil gezeten.

Tof man, doet me goed, broeder

Netjes man, hoelang train je eigenlijk al?

Thanks ouwe, denk nu ongeveer 4 jaar, waarvan 2 jaar serieus (onder serieus versta ik strikt voeding, deftig trainen en goed rusten)

Fijne avond, morgen geen training denk ik want moet werken tot laat, en 's ochtends wat andere bezigheden.

Borst en Biceps volgende training,

fijne avond jooo

Laatst bewerkt:
Nette beentraining gap! Flinke squats! :thumbs:

@Daniel20

Had een 'oud' topic van je gevonden over een eerste kuur, ga je iig volgen!
Ben benieuwd wat zoiets voor je doet, begin toch steeds meer de intentie te krijgen om ooit keer iets te doen. Wil iig zwaarder dan 95kg wegen voordat ik zoiets begin.

Over het spuiten. (Ben diabeet, denk dat ik al paar duizend naalden in mijn lijf heb gehad)
Bil kan, is ook vrij pijnloos. Het is wel even wennen met hoe je moet staan en hoe de naald erin gaat.
Been kan ook, is hartstikke makkelijk even 'vet' hoopje pakken en dan langzaam erin duwen, kan wel zijn dat je af en toe zenuw of bloedvaatje pakt. Dat doet dan af en toe godver zeer, maar ach 1x per week moet je even doorbijten.

Sorry voor deze post in je log, als die weg moet dan hoor ik het.

Succes iig!

Veel sucses met trainen vandaag bro.:D

@Daniel20

Had een 'oud' topic van je gevonden over een eerste kuur, ga je iig volgen!
Ben benieuwd wat zoiets voor je doet, begin toch steeds meer de intentie te krijgen om ooit keer iets te doen. Wil iig zwaarder dan 95kg wegen voordat ik zoiets begin.

Over het spuiten. (Ben diabeet, denk dat ik al paar duizend naalden in mijn lijf heb gehad)
Bil kan, is ook vrij pijnloos. Het is wel even wennen met hoe je moet staan en hoe de naald erin gaat.
Been kan ook, is hartstikke makkelijk even 'vet' hoopje pakken en dan langzaam erin duwen, kan wel zijn dat je af en toe zenuw of bloedvaatje pakt. Dat doet dan af en toe godver zeer, maar ach 1x per week moet je even doorbijten.

Sorry voor deze post in je log, als die weg moet dan hoor ik het.

Succes iig!

Dennis, klopt inderdaad van dat topic, was me erg goed aan het inlezen, dus wilde er even een topic voor maken. Naturel moet je inderdaad gewoon knallen tot ongeveer 95 kilo, en als je wilt kuren zou je het dan eventueel kunnen doen.

mm, ja van dat spuiten enzo ben ik niet zo'n fan, maar heb wel veel gelezen / gehoord van mensen hoe en wat, dus ik denk dat het wel goed moet komen ;)
Het is niet erg dat je post hoor, je hoeft hem niet weg te halen.
Hoe meer mensen, hoe meer vreugd.

Veel sucses met trainen vandaag bro.:D

Thanks bro, alleen ik weet nog niet of ik ga trainen vandaag.. voel me echt zwaar k*t.
Telefoontje gehad vannacht, ingebroken bij mijn oma, vervolgens hadden ze haar geduwd ofzo, en nu heeft ze allemaal last van haar heup en veel angst enzo.... wtf ??????

Zo naar haar toe, dan kijken we vanmiddag wel of er nog getraind word.

damn

Laatst bewerkt:
Thanks bro, alleen ik weet nog niet of ik ga trainen vandaag.. voel me echt zwaar k*t.
Telefoontje gehad vannacht, ingebroken bij mijn oma, vervolgens hadden ze haar geduwd ofzo, en nu heeft ze allemaal last van haar heup en veel angst enzo.... wtf ??????

zo eerst naar waalwijk, dan kijken we vanmiddag wel of er nog getraind word.

damn

Dat is zwaar k*t zeg!

Ja gaat nergens over man, die vrouw is 94 en doet niemand kwaad maar goed. Niets aan te doen zullen we maar zeggen, had iedereen kunnen overkomen.

Alleen als het aan mij ligt maak ik ze kapot.

Stel dwazen. Op zo'n laffe manier je geld verdienen en dan ook nog bij iemand van 94 inbreken waarvan je weet dat ze niets terug kan doen. Sterkte homie!

:roflol:

Stel dwazen. Op zo'n laffe manier je geld verdienen en dan ook nog bij iemand van 94 inbreken waarvan je weet dat ze niets terug kan doen. Sterkte homie!

Ja gaat nergens over toch.. echt een laffe manier. Aangifte gedaan, me pa is er nog gebleven, ik kan daar niet veel meer betekenen. Zo even wat eten, en dan toch maar richting de gym.

Hou het nog wel een beetje op de hoogte, vanmiddag post ik mijn training.

Lijkt me niet verstandig om te juicen als je diabeet bent, Dennis.

K*t voor je oma, bro. Sterkte toegewenst

Thanks broer

Borst en biceps

Bench press
10x20kg
10x40kg
-
5x80kg
3x90kg
3x92.5kg
1x95kg

incline bp

10x40kg
6x50kg
6x55kg
3x57.5kg

flyes 4*10
10x14kg
10x16kg
10x18kg
10x16kg

bb curl (ez stang)
10x20kg
8x25kg
6x27,5kg
4x30kg

hammer curls
10x12kg
8x14kg
8x16kg
10x12kg

buik
10xbw+10kg
10xbw+20kg
10xbw+25kg
15xbw

Einde training, lekker bezig geweest.. even me hoofd leeg gemaakt.

Benen en schouders volgende training.

Wel een grote stap van 40 naar 80kg

Voor de rest, nette training! Wat is je 1rm op bench?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven