- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wou dat mijn squat en MP al zo hoog waren
nette training hoor !![]()
kun je lekker elke week pr's zetten.Sterke training bro! Lekkere progressie ook ten opzichte van vorige week.

Lekker dat je weer regelmatig logt ouwe, motiveert ook wel toch?
Nette training ook btw.![]()

Waarom is mijn squat toch zo laag tov leg press![]()
mooie squat, volgende keer 125
Wel knap, bro. Dat je na wat is het? Zeker een maand niet getraind te hebben zo weer tegen de 125 squat! Ben trots op je!
Fijne dag verder, bro
@Daniel20
Had een 'oud' topic van je gevonden over een eerste kuur, ga je iig volgen!
Ben benieuwd wat zoiets voor je doet, begin toch steeds meer de intentie te krijgen om ooit keer iets te doen. Wil iig zwaarder dan 95kg wegen voordat ik zoiets begin.
Over het spuiten. (Ben diabeet, denk dat ik al paar duizend naalden in mijn lijf heb gehad)
Bil kan, is ook vrij pijnloos. Het is wel even wennen met hoe je moet staan en hoe de naald erin gaat.
Been kan ook, is hartstikke makkelijk even 'vet' hoopje pakken en dan langzaam erin duwen, kan wel zijn dat je af en toe zenuw of bloedvaatje pakt. Dat doet dan af en toe godver zeer, maar ach 1x per week moet je even doorbijten.
Sorry voor deze post in je log, als die weg moet dan hoor ik het.
Succes iig!

Thanks bro, alleen ik weet nog niet of ik ga trainen vandaag.. voel me echt zwaar k*t.
Telefoontje gehad vannacht, ingebroken bij mijn oma, vervolgens hadden ze haar geduwd ofzo, en nu heeft ze allemaal last van haar heup en veel angst enzo.... wtf
zo eerst naar waalwijk, dan kijken we vanmiddag wel of er nog getraind word.
damn
Ja gaat nergens over man, die vrouw is 94 en doet niemand kwaad maar goed. Niets aan te doen zullen we maar zeggen, had iedereen kunnen overkomen.
Alleen als het aan mij ligt maak ik ze kapot.

Stel dwazen. Op zo'n laffe manier je geld verdienen en dan ook nog bij iemand van 94 inbreken waarvan je weet dat ze niets terug kan doen. Sterkte homie!
Lijkt me niet verstandig om te juicen als je diabeet bent, Dennis.
K*t voor je oma, bro. Sterkte toegewenst