XXL Nutrition

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Daniel zegt:
*nogsteeds niets van je in mijn log :(
*wat een billy ben je ook :D

Dus hierbij: Iets van je in mijn log.

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Mooi training bro, lekkere gewichten ;) Snel een keertje samen trainen als ik genezen ben van mijn niet-been.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: :roflol: vervelende gozer dat je ook bent :D

Thanks man, vond het zelf ook wel goed gaan op zich hehe, komt goed bro, eerst ff uitzieken ;)

fijne avond

Laatst bewerkt:
mp ziet er toch sterk uit bro :D

mp ziet er toch sterk uit bro :D

hehe, ja ik vind mp ook echt een 'leuke' oefening.. miss dat hij daarom met redelijk gewicht gaat :)

achja,

net beetje biceps en borst gedaan maar het ging voor geen meter....
eerst een 45 minuten in de k*t file gestaan, toen kwam ik erachter dat ik mijn pasje was vergeten, geen 50cent voor een kluisje, geen handdoek meegenomen.......
toen was het nog eens mega druk, geen bankje te bekennen die leeg was.. dus heb maar ff staan curlen als een superdude, even 4x10 bp gedaan, toen nog even wat gezwommen en snel weer naar huis.

Morgen rug en triceps, morgen middag/avond update.

fijne dag vandaag.

Damn, haha. Kan goed begrijpen dat dan alle zin om te trainen verdwenen is homie.

Ik las trouwens dat jij ook WMS gebruikt. De deze WMS? Zo ja, tevreden? Wil het ook gaan aanschaffen.

Damn, haha. Kan goed begrijpen dat dan alle zin om te trainen verdwenen is homie.

Ik las trouwens dat jij ook WMS gebruikt. De deze WMS? Zo ja, tevreden? Wil het ook gaan aanschaffen.

haha, ja was wel even een tegenvaller idd :D nu ook pas weer net uit bed, jezus... dat word laat trainen vandaag.

Ja bro, ik gebruik WMS samen met mijn whey perfection man, prima spul hoor. Smaak is prima te doen, en de werking is erg goed.

erg tevreden over het product.

• Like
Waarderingen: Roth
haha, ja was wel even een tegenvaller idd :D nu ook pas weer net uit bed, jezus... dat word laat trainen vandaag.

Ja bro, ik gebruik WMS samen met mijn whey perfection man, prima spul hoor. Smaak is prima te doen, en de werking is erg goed.

erg tevreden over het product.

Ait, nice. Dan ga ik hem aanschaffen! Succes met je training vandaag, wat staat er op het programma?

Ait, nice. Dan ga ik hem aanschaffen! Succes met je training vandaag, wat staat er op het programma?

Oke top man, zul je geen spijt van krijgen ;) je weet wanneer de beste inname is voor WMS neem ik aan bro?

mm, ja ik wilde gaan voor rug en triceps, even lekker deadliften dadelijk :D

Rug en triceps:

Chinnen

4xtot fail.

Deadlift
warmup
5x30kg
10x50kg
10x80kg
wersets
3x115kg
3x135kg (oude pr)

1x145kg (pr)
1x152,5kg (pr) niet 100% lock.

Cable Pull-Down
12x32kg
10x40kg
8x50kg
8x70kg

Dumbbell Triceps Extension

12x12kg
10x14kg
8x18kg
8x22kg

Dips
10*bw
10*bw + 10kg
6*bw + 15kg

Bent-Over Row
12x40kg
8x55kg
8x65kg
6x75kg

mmmmm..

Ging wel lekker op zich, ben blij dat ik PR heb gezet (voelt goed).

zaterdag en zondag geen training, even spieren laten rusten. Maandag weer benen-dag.

Prettig weekend.

Nette PR op deadlift, zijn een paar mooie gewichten die je daar hebt neergezet. Rest van de training ziet er ook goed uit, je gaat weer lekker bro!

Wist niet dat jij een logje had:D Waar staan die diehard mma trainingen?

Nette PR op deadlift, zijn een paar mooie gewichten die je daar hebt neergezet. Rest van de training ziet er ook goed uit, je gaat weer lekker bro!

Thanks broer, was er zelf ook wel tevreden over idd :D

Wist niet dat jij een logje had:D Waar staan die diehard mma trainingen?

al ondertussen een jaar :( :(
ik weet genoeg 'bro'

hehe post hier alleen mijn bb trainingen man, mma training is altijd verschillend dusja.. beetje moeilijk bij te houden :D

Nette dl, mattie! Doe je hem no belt, no straps en reg. grip? Wat is trouwens je favo oefening van de grote drie?

Fijn weekend, bro!

Nette dl, mattie! Doe je hem no belt, no straps en reg. grip? Wat is trouwens je favo oefening van de grote drie?

Fijn weekend, bro!

Broer, leuk om je weer eens te zien hier. thanks man, vond hem zelf ook wel lekker gaan idd..

Ik heb wel straps, maar gebruik je eigenlijk zelden. Heb geen belt, maar wel reg. grip. links onderhands, rechts bovenhands.

1) deadlift
2) squat
3) bp

Jij ook een fijn weekend bro, cheers

/abbo, straks even doorlezen :)

lekker pr man

Nice kerel, nice! :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven