AndroidHealthClinic

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette training gap! Squat en mp zien er goed uit inderdaad! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Waarom deze vraag?

Thanks broer, was zelf ook aardig tevreden maar haha, jezus wat een spierpijn onder mijn bil en in mijn kuiten ... :( not funny

lekker rustdag vandaag, morgen weer training :)

fijne dag vandaag

Geniet van je rustdag en jij ook een fijne dag verder.

Geniet van je rustdag en jij ook een fijne dag verder.

hehe thanks man, gaat wel lukken.. zometeen even naar de stad, ff wat nieuwe kleren kopen en ga voor een nieuwe auto kijken die ik binnenkort keertje wil gaan kopen.. ben benieuwd :D
cheers bro

Ik denk dat de opmerking van Spenker naar Pietje gericht was, alleen geen idee waarom die het hier dan post lol.

Goodluck met kleren kopen & waggie checken. Wat voor één heb je op het oog?
Als je btw nog goedkoop wat luxe kleding wilt, bij Label54 is momenteel 40% korting (vanaf maandag 50%).

Ik denk dat de opmerking van Spenker naar Pietje gericht was, alleen geen idee waarom die het hier dan post lol.

Goodluck met kleren kopen & waggie checken. Wat voor één heb je op het oog?
Als je btw nog goedkoop wat luxe kleding wilt, bij Label54 is momenteel 40% korting (vanaf maandag 50%).

hehe ja ik dacht ook gelijk aan piet, want praat met hem vaak over bio.. maar geen idee waarom die het hier post, misschien dat hij nog wel even reageert ;) we zullen zien..

Thanks man, moet wel lukken.. heb echt totaal geen idee wat voor auto ik moet gaan kijken, denk gewoon iets kleins.. wel 5 deurs en benzine. verder geen idee, tips? :D

Thanks man, ga het even bekijken! hoop dat er wat leuks tussen zit, dan hoef ik niet naar de stad :roflol:

fijne dag bro

nog getraind??

Ja man, rug en triceps gedaan gisteren middag, niet erg zwaar.. 4x8 alle oefeningen, post hem morgen wel.

Morgen ook benen.

(zaterdag) rug en triceps (light)

chinnen (warmup)
5xfail (6/10reps)

Deadlift
10x30kg
10x50kg
8x70kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg

Cable pull down
8x32kg
8x40kg
8x48kg
8x56kg

Triceps Extension
8x12kg
8x18kg
8x18kg
8x14kg

Dips
8xbw
8xbw + 10kg
8xbw + 15kg
8xbw

Bent over row
8x40kg
8x50kg
8x60kg
8x65kg

(vandaag) benen (heavy)
Squat
10x40kg
8x60kg
8x75kg
--
5x100kg
3x115kg
3x120kg
1x125kg (pr) jaja, 5 kilo meer :D

Frontsquat light
10x30kg
8x35kg
8x40kg
6x50kg

Calf press
10x60kg
8x70kg
8x80kg
4x100kg

leg press
10x100kg
8x112,5kg
8x122,5kg
10x130kg

Paar buik oefeningen gedaan en toen lekker sauna gepakt, nu last van de benen en dadelijk werken :(

Prima getraind vandaag, zaterdag ging ook wel aardig.. morgen rust dag, woensdag weer lekker banken!

Fijne dag verder iedereen.

stats vanochtend
189cm
87,4kg ~~ (denk ongeveer 85 stabiel)
9/10%

deadlift 1x145kg (1x152,5kg niet 100% lock)
squat 4x120kg (1x125kg)
bench press 3x90kg (1x100kg met spotters hulp)

Laatst bewerkt:
Nou gaat wel lekker met jou heh?:D

Laatst bewerkt:
Lekkere training ouwe! Hoe beviel die 4 x 8?

Ben nog niet toegekomen aan het opstellen van een nieuw schema, ga daar aan het eind van deze week even aan zitten - moet nu ff bikkelen voor tentamens. Je hoort wel van me als ik er mee bezig ga!

Lekkere training ouwe! Hoe beviel die 4 x 8?

Ben nog niet toegekomen aan het opstellen van een nieuw schema, ga daar aan het eind van deze week even aan zitten - moet nu ff bikkelen voor tentamens. Je hoort wel van me als ik er mee bezig ga!

Thanks maat, 4x8 is vind ik echt lekker voor afwisseling.. laatste set is dan echt zwaar, maar je hoeft maar 8 reps dus je kunt er alles uitpersen wat je hebt... ik ga er wel lekker op.

mm, is niet zo erg man, ik heb dit weekend ook weinig tijd gehad, maar zal straks na me werk wel eens even kijken, ik ga ook het een en ander aanpassen! maar dat komt wel goed, we pm'en elkaar wel! Ik hoor wel als je hulp nodig hebt gap xx

Welke supps stack je nu?

Als we het toch over schema's hebben, ga vandaag even wendler schematje opzetten. Hoor er goeie verhalen over.

Creapure / result lege maag ochtend / na trainen
raw iron weightgainer bij middag + avond eten
whey perfection 's morgens ontbijt + voor training
Anabolic WMS na training

en heb ook dextrose etc. maar dat gebruik ik zelden

Wendler, eens kijken man.. even wat informatie over zoeken, ben er namelijk niet zo bekend mee! succes bro

Creapure / result lege maag ochtend / na trainen
raw iron weightgainer bij middag + avond eten
whey perfection 's morgens ontbijt + voor training
Anabolic WMS na training

en heb ook dextrose etc. maar dat gebruik ik zelden

Wendler, eens kijken man.. even wat informatie over zoeken, ben er namelijk niet zo bekend mee! succes bro

Heb ebook over wendler op de com staan, kan ik wel even mailen/uploaden voor je.

Ik vind persoonlijke weightgainer onzin, dat kan je prima uit je eigen voeding halen. Maar dat is mijn visie erop.

Denk dat je dit al hebt gelezen; http://www.bodybuilding.com/fun/waxy_maize_starch_myth.htm

Laatst bewerkt:
Heb ebook over wendler op de com staan, kan ik wel even mailen/uploaden voor je.

Ik vind persoonlijke weightgainer onzin, dat kan je prima uit je eigen voeding halen. Maar dat is mijn visie erop.

ja zou tof zijn man, gooi die e-book maar in een PM, dan ga ik hem vannacht even lezen!

Ik vind het ook een beetje onzin, maar had 5kilo thuis staan (2kg verjaardag, en 3kg prijs gewonnen)
maar elke dag toch wel ongeveer 1000kcals erbij met alleen drinken.. dus of ik nu melk drink zonder gainer of met... maakt geen verschil ;)

Ben hem ook kwijt op de computer.

Dit is hem iig: [Link niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven