XXL Nutrition

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
na 20 reps, van 20 en 40 kilo ben ik goed genoeg opgewarmd hoor ;) dus dat is niet zo'n groot probleem.. tussen pauze van 2 minuten en dan 80kg als werkset.

1x100 wat ik nu hebt gedrukt..

had vorige week 1x100 gezet met spotter haha, en vandaag 1x95 met weinig hulp van een spotter, dus hoop volgende week hem te pakken ;) 3x100 wil ik als volgende pr.

Training ziet er goed uit ouwe! Vind je het btw relax om zo vroeg te trainen? Ik ben altijd wat zwakjes in de vroege middag.

had vorige week 1x100 gezet met spotter haha, en vandaag 1x95 met weinig hulp van een spotter, dus hoop volgende week hem te pakken ;) 3x100 wil ik als volgende pr.

Weinig of geen hulp met spotter? :p

Ben een mierenneuker in dat :o, maar ik vind pas dat hij telt als de spotter niks doet (Helpen aftillen uiteraard wel)

Training ziet er goed uit ouwe! Vind je het btw relax om zo vroeg te trainen? Ik ben altijd wat zwakjes in de vroege middag.

Thanks broeder..ging aardig lekker inderdaad.
mm.. ik train meestal rond de middag (11:30 / 12:00 / 12:30) puur omdat er dan totaal niemand in de gym is, en ik moet 's middags vaak werken.

Sta elke dag rond 7:30 op, dus heb dan al 2 maaltijd + pre meal op.. ;)

Ga jij maar lekker zo door broeder!;)

dit logje was me nog niet eerder opgevallen, gelijk ff beetje doorgebladerd

sterke squats al man!

Ga jij maar lekker zo door broeder!;)

Thanks broer, ik doe mijn best. Heb een goede trainings partner gevonden die bijna altijd dezelfde tijden als mij traint.. goede spotter is hij, geeft me vaak dat beetje extra voor de laatste harde reps.

dit logje was me nog niet eerder opgevallen, gelijk ff beetje doorgebladerd

sterke squats al man!

hehe, ik hoor vaker dat ze dit logje nog niet hadden gezien, jammer ;)
maar prima bro, thanks! Sq gaat lekker idd.

Complicaties van suikerziekte zijn een verhoogde kans op blindheid, nierziekten, hart- en vaatziekten, gevoelloosheid, slechte wondgenezing en amputaties. Om dit te voorkomen moet je de bloedgucose spiegel zo correct mogelijk instellen. Denk jij dat je dat nog in de hand hebt met juice in je lichaam? Zo ja? Vergeet wat ik gezegd hebt.

Nette training, bro!

Laatst bewerkt:
Nette training brah! :D

Complicaties van suikerziekte zijn een verhoogde kans op blindheid, nierziekten, hart- en vaatziekten, gevoelloosheid, slechte wondgenezing en amputaties. Om dit te voorkomen moet je de bloedgucose spiegel zo correct mogelijk instellen. Denk jij dat je dat nog in de hand hebt met juice in je lichaam? Zo ja? Vergeet wat ik gezegd hebt.

Nette training, bro!

Bron?:rolleyes:

+1

Al die compilaties zijn als je er heel gek mee gaat doen. Mijn gemiddelde's zijn opzich vrij prima.

Zie het tegen die tijd wel, zal het voor de gein eens in maart aan de doktor vragen. Die zal wel met verhalen komen dat het levensgevaarlijk is :p

Mijn doktor, zei trouwens ook dat ik nooit de 90kg zou bereiken. Dus ben benieuwd hoeveel van ik hem moet geloven :roflol:

Squat
warmup *(paar minuten warm gefietst)
12x40kg
8x60kg
6x80kg
werksets *(3 minuten rust)
5x100kg
5x110kg
3x117,5kg
4x120kg (pr gezet, vorige pr was 3x120)

Calf press
15x70kg
10x80kg
6x90kg
6x100kg

leg press *(had klein beetje last van mijn knie (?) dus had het wat rustig aan gedaan.)
10x90kg
10x115kg
8x130kg
8x145kg

shoulder press
10x16kg
10x18kg
8x20kg
6x22kg

Military Press
10x40kg
10x45kg
8x50kg
6x57,5kg

shrugs in smith, voor en achter- kant 4x6 voor, 4x6 achter heavy.

lateral raise
5x10kg
5x12kg
5x12kg
5x12kg

voelde mijn schouders al behoorlijk dus low gebleven op de raise.

''
ging lekker naar mijn mening, voel me goed, eten gaat er prima in en ben gemotiveerd om te trainen.

Morgen rustdag, zaterdag rug en triceps.

Laatst bewerkt:
Sterke MP!

Thanks Dennis :)

Lekker training bro! Squat gaat lekker, MP gaat lekker. Goede progressie aan het boeken overal!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven