- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
na 20 reps, van 20 en 40 kilo ben ik goed genoeg opgewarmd hoordus dat is niet zo'n groot probleem.. tussen pauze van 2 minuten en dan 80kg als werkset.
1x100 wat ik nu hebt gedrukt..
had vorige week 1x100 gezet met spotter haha, en vandaag 1x95 met weinig hulp van een spotter, dus hoop volgende week hem te pakken3x100 wil ik als volgende pr.

, maar ik vind pas dat hij telt als de spotter niks doet (Helpen aftillen uiteraard wel)Training ziet er goed uit ouwe! Vind je het btw relax om zo vroeg te trainen? Ik ben altijd wat zwakjes in de vroege middag.

dit logje was me nog niet eerder opgevallen, gelijk ff beetje doorgebladerd
sterke squats al man!
Complicaties van suikerziekte zijn een verhoogde kans op blindheid, nierziekten, hart- en vaatziekten, gevoelloosheid, slechte wondgenezing en amputaties. Om dit te voorkomen moet je de bloedgucose spiegel zo correct mogelijk instellen. Denk jij dat je dat nog in de hand hebt met juice in je lichaam? Zo ja? Vergeet wat ik gezegd hebt.
Nette training, bro!

Lekker training bro! Squat gaat lekker, MP gaat lekker. Goede progressie aan het boeken overal!
Lekker training bro! Squat gaat lekker, MP gaat lekker. Goede progressie aan het boeken overal!
xx