MuscleMeat

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette training bro! Nice PR :D

Lekkere training brah, nice dat je weer regelmatig logt btw.Goed voor de motivatie he?;)

• Topic Starter Topic Starter
Grats met je PR Daniel :) Lekker zo door blijven gaan!

Mooi zo, en blijven knallen heh?:D

hehe ja zeker broer, ik blijf gewoon lekker door gaan ;) wat ik al zei; weinig last meer van mijn knie dus het word tijd mijn DL / squat eens flink omhoog te gooien, wil toch wel voor de 150dl / 170sq gaan z.s.m.

:D

Ga je meer de powerlift kant op, bro?

Ga je meer de powerlift kant op, bro?

Mwa, niet zo zeer de powerlift kant op, maar voel me eigen echt weer helemaal fit, en heb een jaar lang aangekloot met mijn knie enzo, dus vind het nu wel tijd worden om mijn stats in verhouding te trekken..

zit veel in de afwisseling met set-rep range, 4x8, 3x12, 5x5, 6x4 etc... en doe tegenwoordig ook low/mid/high weight trainingen.

Of was dit niet wat je bedoeld bro? :D

Nee, dacht omdat ik ook regelmatig singles en doubles bij je ziet op de compounds en je praat dat je zsm mogelijk een bepaald gewicht wil tillen dat je misschien meer gericht op powerlift wilt trainen. Ook omdat je interesse hebt in wendler.

nette training, lekker zo doorgaan!

Nee, dacht omdat ik ook regelmatig singles en doubles bij je ziet op de compounds en je praat dat je zsm mogelijk een bepaald gewicht wil tillen dat je misschien meer gericht op powerlift wilt trainen. Ook omdat je interesse hebt in wendler.

Ja precies, dacht al wel dat je die rede bedoelde hehe.. maar heb niet echt redenen bro, gewoon mijn stats in verhouding trekken nu ik volle kracht kan gaan met mijn knie.. en vanuit daar kijken we wel verder ;) en wat wendler betreft, had er nog nooit van gehoord dus wilde wel wat informatie er over lezen. Heb het e-book nu gedownload maar nog niet door gelezen, ga het van de week wel even doen.

nette training, lekker zo doorgaan!

Thanks maat, ik ga mijn best doen ;)

Borst en biceps

Bench press
10x30kg
10x45kg
8x60kg
--
5x85kg
5x90kg
5x92.5kg
5x95kg

incline bp

8x50kg
6x57.5kg
6x62.5kg
3x70kg

flyes 4*10
10x16kg
10x18kg
10x16kg
10x14kg

bb curl (ez stang) (21-en)
21x15kg
21x20kg

hammer curls
10x14kg
8x16kg
8x14kg
10x14kg

veeeeeeel te vroeg getraind vandaag, maar moet straks werken en had anders geen auto vandaag... en wilde graag even sporten.

Prima getraind op zich, eerste 20 minuten nog beetje moe, maar daarna lekker wat gewichten verplaatst.

Sterke bench man, netjes!

Ff voor zekerheid :o

Gewoon touch and go, en borst aantikken?

Wat is je 1rm?

Gaat lekker!:D Enjoy the day.

Ff voor zekerheid :o

Gewoon touch and go, en borst aantikken?

Wat is je 1rm?

hehe, ja soieso elke rep borst aantikken en dan terug, warm-up is meestal slow reps - 1 seconden borst, dan omhoog..

en werksets gewoon touch and go ;)

1rm = 100kg / 5x95kg

hehe zeker bro, heb een toffe trainings maat gefixt op de sportschool, en eet / rust goed.. dus gaat prima zo:D thanks

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven