MuscleMeat

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hehe, ja soieso elke rep borst aantikken en dan terug, warm-up is meestal slow reps - 1 seconden borst, dan omhoog..

en werksets gewoon touch and go ;)

1rm = 100kg / 5x95kg

hehe zeker bro, heb een toffe trainings maat gefixt op de sportschool, en eet / rust goed.. dus gaat prima zo:D thanks

Oh oke netjes!

Je kan denk nu ook wel 105kg drukken, ik drukte eerst 5x90kg en toen 1x100kg

• Topic Starter Topic Starter
mm, ja dat zou wel heel mooi zijn. Maar blijf met bench nog even onder de 100kg man, wil bijvoorbeeld 10x100kg kunnen drukken ipv 1x'115kg' ;)

Je moet eens paused proberen.. dat is een stuk zwaarder, geloof me. :D
Gewoon stang op je borst laten liggen, niet laten inzakken natuurlijk, en dan na 1,5/2 seconde weer drukken. :cool:

Je moet eens paused proberen.. dat is een stuk zwaarder, geloof me. :D
Gewoon stang op je borst laten liggen, niet laten inzakken natuurlijk, en dan na 1,5/2 seconde weer drukken. :cool:

:roflol: haha dat geloof ik! Met warmup doe ik -1 seconden, en dan is het soms met low weights al super zwaar :D

:p

Ziet er weer goed uit bro, lekkere gewichten en reps op die bench. Kan me voorstellen dat je zo vroeg in de ochtend nog niet helemaal wakker bent.

mm, ja dat zou wel heel mooi zijn. Maar blijf met bench nog even onder de 100kg man, wil bijvoorbeeld 10x100kg kunnen drukken ipv 1x'115kg' ;)

Wil je eerst 10x100kg drukken voordat je gaat toppen?

Ben benieuwd hoe snel je dat lukt, is niet niks 10 reps met bankdrukken.

Ziet er weer goed uit bro, lekkere gewichten en reps op die bench. Kan me voorstellen dat je zo vroeg in de ochtend nog niet helemaal wakker bent.

Thanks broer, was niet normaal... zo anders trainen op een ander tijdstip, echt raar maar goed.. wel lekker gegaan verder, bedankt man

Wil je eerst 10x100kg drukken voordat je gaat toppen?

Ben benieuwd hoe snel je dat lukt, is niet niks 10 reps met bankdrukken.

Ja, kilo's ~ gewichten maakt niet zoveel uit, gaat mij meer om de set-rep cyclus.

Nette bench gozer! :D

Ben eindelijk ook weer aan het loggen bro, haha

En net zoals iedereen al zei hier, nette bench je laatste training :D

Any updates bro?

nog getraind of hoe zit het!

iemand overleden in onze kring, even geen zin in log / trainingen

Gecondoleerd,

Sterkte met het verlies.

gecondoleerd

Damn, kan me voorstellen dat je er nu inderdaad geen zin in hebt.

Sterkte bro!

gecondoleerd bro

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven