Fitness Seller

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik miste je updates al, Daantje.

Gecondoleerd, broer.

Sterkte!

Gecondoleerd broeder.

Weet wel dat je niet in de negatieve spiraal moet blijven hangen en juist die dingen moet doen die jou gelukkig maken. Als trainen daar één van is moet je dat niet laten liggen, alhoewel ik volledig begrijp dat je hoofd momenteel ergens anders naar staat.

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel broeders, ik hou het op de rails, jullie horen van me.

Come on Daniel, showtime :)

Take it easy bro's ... er is iemand overleden hier, voel me niet echt tof om lekker te trainen en relaxen... ik hoop +/- binnen 2/3 weken weer aan de gang te gaan..

ik hou jullie op de hoogte,
Bedankt voor steun en medeleven.

Yo bro, take it easy we leven met je mee en hopen alleen maar dat jij je gauw weer toppie gaat voelen. Sterkte met het verwerken Daniël.:)

Goed bedoeld kerel :thumb:

Moet je toch onderhand wel weten van me..

Klote voor je!
Sterkte met het verwerken.

Goed bedoeld kerel :thumb:

Moet je toch onderhand wel weten van me..

Was ook niet echt zo bedoeld.. ben beetje prikkelbaar denk ik, daarom beetje gare reactie, maar weet idd dat ik dat van jou niet hoef te verwachten. thanks broer

Klote voor je!
Sterkte met het verwerken.

Dankjewel kerel.

Even door de zure appel heen bijten, en dan gewoon door gaan waar ik mee bezig ben. Verdriet zal je altijd wel hebben bij een verlies toch? .. maar dan kan ik er rustig, als een positieve gedachten aan terug denken.

Zondag overleden, vanmiddag begrafenis.. Ze hield van Dire straits, dus dat word een traanje mee pikken ben ik bang (alpha male) ;)

Hoop volgende week weer aan het ijzer te zitten, even kijken hoe ik me voel.

Thanks voor de steun broeders, doet me goed.

Sterkte iig! Heb 3 jaar terug me oma verloren, heb nog nooit zoveel lopen janken op 1 dag en zelfs bij een nummer schoot ik al vol. **** it, ze is het allemaal waard!

Had vrijdag toen ook een begrafenis en was toen al begonnen met werken zaterdag. Me baas verwachte me helemaal niet en had me heel het weekend vrij gezet. Ik dacht, (vond het ook niet erg) dat ik zaterdag moest werken. Wat zou ik anders moeten doen, thuis zitten en alleen maar daar aan denken? Trainde ook gewoon de week erna meteen.

Zeg niet dat jij dat moet doen, maar doe iig dingen waarvan je rustig wordt en je nergens aan hoeft te denken. Zodat je, je hoofd even leeg maakt. De tijd dat je er nu al aan denkt is al moeilijk genoeg! Dat ene uurtje voor jezelf heeft mij veel goed gedaan.

Denk aan alle positieve dingen die je met haar/hem hebt meegemaakt, en wees daar blij om!

Sterkte goos!

Oke heren, vanaf maandag starten de trainingen + posts weer.

@Dennis, heftig verhaal man.. maar ik begrijp wat je wilt zeggen, moet wel goed komen denk ik. Bedankt bro.

Mooi zo Daniël is back to life, probeer een beetje van je weekend te genieten en tot maandag!:)

Yea, ga vanmiddag dagje weg man, ga naar ons 'vakantie-huisje' in de ardennen.. beetje uitwaaien daar, beetje wandelen, beetje lezen, muziek luisteren, je weet wel.. even wat rust, en dan maandag weer werken / trainen..

Yea, ga vanmiddag dagje weg man, ga naar ons 'vakantie-huisje' in de ardennen.. beetje uitwaaien daar, beetje wandelen, beetje lezen, muziek luisteren, je weet wel.. even wat rust, en dan maandag weer werken / trainen..

Geniet ervan, neem je rust...:)

Maandag moet je weer knallen!;)

Knap dat je het weer oppakt bro, doe je goed :)

Knap dat je het weer oppakt bro, doe je goed :)

ja.. ik heb met wat mensen gesproken en iedereen zegt dat je beter verder kunt gaan ipv er in te blijven hangen en elke dag k*t voelen enzo...
Dus wil gewoon doen waar ik me goed bij voel (beetje trainen, en lekker eten etc.) Ga gewoon werken (huur moet betaald worden) en zo nu en dan naar school.

Thanks man.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven