AndroidHealthClinic

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja.. ik heb met wat mensen gesproken en iedereen zegt dat je beter verder kunt gaan ipv er in te blijven hangen en elke dag k*t voelen enzo...
Dus wil gewoon doen waar ik me goed bij voel (beetje trainen, en lekker eten etc.) Ga gewoon werken (huur moet betaald worden) en zo nu en dan naar school.

Thanks man.

True that bro. Heb zelf eens iets soortgelijks meegemaakt. Maar het omzetten van die knop kan moeilijk zijn. Sterkte gozer, ik blijf je volgen :)

ja.. ik heb met wat mensen gesproken en iedereen zegt dat je beter verder kunt gaan ipv er in te blijven hangen en elke dag k*t voelen enzo...
Dus wil gewoon doen waar ik me goed bij voel (beetje trainen, en lekker eten etc.) Ga gewoon werken (huur moet betaald worden) en zo nu en dan naar school.

Thanks man.

True story bro...zoals je weet zit ik in een vergelijkbare situatie en het doorgaan met m'n routine helpt me bij het 'verwerken'...Anders zou ik msschn in die dip blijven hangen en dat is niet de bedoeling denk ik...Nogmaals sterkte man.;)

• Topic Starter Topic Starter
True that bro. Heb zelf eens iets soortgelijks meegemaakt. Maar het omzetten van die knop kan moeilijk zijn. Sterkte gozer, ik blijf je volgen :)

True story bro...zoals je weet zit ik in een vergelijkbare situatie en het doorgaan met m'n routine helpt me bij het 'verwerken'...Anders zou ik msschn in die dip blijven hangen en dat is niet de bedoeling denk ik...Nogmaals sterkte man.;)

Thanks broeders, doet me goed wat jullie schrijven.

Ben nu uurtje of 1.5 wakker, begin zo aan mijn 2e maaltijd, om 12 uur wil ik gaan sporten.. ben benieuwd haha. Ga rustig benen trainen, beetje ontspannen in de gym.

Fijne dag bro's

Thanks broeders, doet me goed wat jullie schrijven.

Ben nu uurtje of 1.5 wakker, begin zo aan mijn 2e maaltijd, om 12 uur wil ik gaan sporten.. ben benieuwd haha. Ga rustig benen trainen, beetje ontspannen in de gym.

Fijne dag bro's

Mooi zo, lekker beentjes trainen!

Jij ook een fijne dag!:)

Hey, ik ben geen broer van je maar ik wil je toch graag even condoleren met je verlies. Ik weet hoe erg het kan zijn om naasten te verliezen maar weet je wat het is? Je bent er heel lang kapot van, maar je moet doorgaan met de dingen waar jij je goed bij voelt. Het klinkt stom, maar iemand die weg is komt niet meer terug. Maak er een plaats voor in jouw omgeving/hart en ga met je leven verder. Nogmaals, erg veel sterkte ermee ;)

Mooi zo, lekker beentjes trainen!

Jij ook een fijne dag!:)

Thanks bro, ga nu vertrekken. Zal straks mijn low weight training posten.

Hey, ik ben geen broer van je maar ik wil je toch graag even condoleren met je verlies. Ik weet hoe erg het kan zijn om naasten te verliezen maar weet je wat het is? Je bent er heel lang kapot van, maar je moet doorgaan met de dingen waar jij je goed bij voelt. Het klinkt stom, maar iemand die weg is komt niet meer terug. Maak er een plaats voor in jouw omgeving/hart en ga met je leven verder. Nogmaals, erg veel sterkte ermee ;)

Thanks bro, waardeer wat je zegt.

Squat
15x30kg
15x40kg

8x60kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg

leg press

8x75kg
8x85kg
8x95kg
8x95kg

calf press
8x60kg
8x70kg
8x90kg
8x70kg

shrugs
4x8 gedaan, 2x voorkant, 2x achterkant. medium weight.

Daarna nog wat pull ups wide grip en crunches (extra plates) gedaan.

Was blij dat ik in de gym was vandaag, ging wel lekker opzich, low/medium dagje gedaan vandaag, geen zin in mega spierpijn morgen.

Morgen borst en biceps, fijne dag.

Squat
15x30kg
15x40kg

8x60kg
8x60kg
8x70kg
8x80kg

leg press

8x75kg
8x85kg
8x95kg
8x95kg

calf press
8x60kg
8x70kg
8x90kg
8x70kg

shrugs
4x8 gedaan, 2x voorkant, 2x achterkant. medium weight.

Daarna nog wat pull ups wide grip en crunches (extra plates) gedaan.

Was blij dat ik in de gym was vandaag, ging wel lekker opzich, low/medium dagje gedaan vandaag, geen zin in mega spierpijn morgen.

Morgen borst en biceps, fijne dag.

You go bro, you go!:D

Nice nice!

Dalijk weer lekker knallen!

Lekkere training broeder!

Keep it up en je zit zo weer in je oude ritme bro!

Thanks broeder, tof filmpje man.

bench press
15x30kg
15x40kg

8x50kg
8x57,5kg
8x60kg
8x50kg
slow reps

incline bench
8x40kg
8x45kg
8x50kg
8x47,5kg

flys
8x12kg
8x14kg
8x16kg
8x14kg

bb curl
4x8 gedaan, denk 20/25kg ofzo..

hammer curls
8x16kg
8x16kg
8x14kg
8x14kg

Ging wel goed, gewoon weer rustig aangedaan. Oplaad week is nog bezig, vanaf volgende week weer low reps high weights.

Fijne dag

Net volume bro :). Prima training voor een oplaad week!

Lol jou rustige training is voor mij een max training, zegt genoeg!;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven