- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar jij bent een ecto, Lorenz.
Goed bezig bro, ben benieuwd naar je knaltrainingen van volgende week.
Net volume bro. Prima training voor een oplaad week!
Lol jou rustige training is voor mij een max training, zegt genoeg!![]()

Maar jij bent een ecto, Lorenz.
Goed bezig bro, ben benieuwd naar je knaltrainingen van volgende week.
Thanks bro, volgende week moet wel goed komen denk ik.. Ik heb trouwens TMS gekocht ipv WMS man.. ben benieuwd of het iets is. Ik zal je wel beetje op de hoogte houden. Precies, iedereen moet ergens beginnen en daar is niets mis mee.Ach hij moet ergens beginnen. Niemand is groot geboren!
Nette deload training
Geniet van je rustdag broeder, heb je in ieder geval tijd om fimpjes op DBB te bekijken.![]()
Sinds ik aan het daten ben met een leuk wijffie, heb ik elke dag een odol. En niet bijna elke dag.
Hee verkeerde topic.

haha flamertThanks bro, volgende week moet wel goed komen denk ik.. Ik heb trouwens TMS gekocht ipv WMS man.. ben benieuwd of het iets is. Ik zal je wel beetje op de hoogte houden.
TMS, explain? WMS bevalt me erg goed moet ik zeggen.
Dit [Link niet meer beschikbaar] kan je denk ik wel waarderen btw.
Zal je goed bevallen TMS. En straks lekker knallen met trainen!
Wat traint gij vandaag? Fijne dag broeder.![]()

Ik ben benieuwd broer, heb het nog nooit gebruikt, maar was een beetje uitgekeken op de WMS, vandaar deze overstap, maar ik twijfel niet aan de 'goedheid' van het product hoor.
Ik train vandaag met mijn schoonbroer, dus denk dat ik een extra benen dag inlas.. vind mijn quads achter lopen![]()

Heb potten versleten van TMS zit trouwens ook WMS in. Je herstelt gewoon veel beter, krachttoename etc.
En nou eens goed je quads trainen heh?![]()

WMS zit ook in TMS inderdaad, dat had ik gelezen. Zitten aardig veel goede producten in, moet wel goed komen! Ben erg benieuwd.
haha, ja ik train mijn quads altijd goed, minimaal 2 dagen spierpijn en elke been training bijna overgeven haha![]()

Bench ga je niet halen. Rest is moeilijk, maar denk wel haalbaar.
Probeer ongeveer zelfde stats te krijgen maar dan voor September 2011.
89kg met dat bodyfat is netjes, heb je toevallig ergens pics in je log staan?