MuscleMeat

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toch nette training brah :)

Maar jij bent een ecto, Lorenz:D.

Goed bezig bro, ben benieuwd naar je knaltrainingen van volgende week.

Daantje pakt de draad weer op, nice!:)

• Topic Starter Topic Starter
Net volume bro :). Prima training voor een oplaad week!

Thanks bro, was zelf ook aardig tevreden.

Lol jou rustige training is voor mij een max training, zegt genoeg!;)

Hehe, komt nog wel Lorenz, geen zorgen. Gewoon lekker blijven eten en knallen ;)

Thanks broer.

Maar jij bent een ecto, Lorenz:D.

Goed bezig bro, ben benieuwd naar je knaltrainingen van volgende week.

haha flamert ;) Thanks bro, volgende week moet wel goed komen denk ik.. Ik heb trouwens TMS gekocht ipv WMS man.. ben benieuwd of het iets is. Ik zal je wel beetje op de hoogte houden.

Ach hij moet ergens beginnen. Niemand is groot geboren!

Nette deload training
Precies, iedereen moet ergens beginnen en daar is niets mis mee.

Thanks man!

Daantje pakt de draad weer op, nice!:)

Ya bro, beter als stil zitten heb ik al wel gemerkt.. Thanks

Vandaag rust dag, kon nog net uit bed komen van de spierpijn :roflol:

Morgen / overmorgen weer liften. Rug en Triceps.

Geniet van je rustdag broeder, heb je in ieder geval tijd om fimpjes op DBB te bekijken.:)

Sinds ik aan het daten ben met een leuk wijffie, heb ik elke dag een odol. En niet bijna elke dag.

Hee verkeerde topic.

Geniet van je rustdag broeder, heb je in ieder geval tijd om fimpjes op DBB te bekijken.:)

Thanks bro, jij ook genieten van de dag. Zon schijnt lekker hier, dus dat is al een voordeel. Heb idd nog het een en ander te bekijken, had wel weer een paar goede posts van je gezien ;)
Thanks mattie.

Sinds ik aan het daten ben met een leuk wijffie, heb ik elke dag een odol. En niet bijna elke dag.

Hee verkeerde topic.

maat, Ik heb ook vrijwel elke dag een odol, ik weet wel iets wat er goed tegen helpt? :p

haha flamert ;) Thanks bro, volgende week moet wel goed komen denk ik.. Ik heb trouwens TMS gekocht ipv WMS man.. ben benieuwd of het iets is. Ik zal je wel beetje op de hoogte houden.

TMS, explain? WMS bevalt me erg goed moet ik zeggen.

Dit nummer kan je denk ik wel waarderen btw.

Laatst bewerkt:
TMS, explain? WMS bevalt me erg goed moet ik zeggen.

Dit [Link niet meer beschikbaar] kan je denk ik wel waarderen btw.

TMS = Total Muscle Solution. In plaats van de Whey perfection + WMS stack, heb ik nu de Whey perfection + TMS stack gekocht. Ben benieuwd naar het resultaat man.

Hier wat informatie: http://bodyenfitshop.nl/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/muscle-perfection-combi

En zeer thanks voor Army man, echt zo gruwelijk vind ik die gasten. Hij blaast goed hier :D

Zal je goed bevallen TMS. En straks lekker knallen met trainen!:D
Wat traint gij vandaag? Fijne dag broeder.:)

Zal je goed bevallen TMS. En straks lekker knallen met trainen!:D
Wat traint gij vandaag? Fijne dag broeder.:)

Ik ben benieuwd broer, heb het nog nooit gebruikt, maar was een beetje uitgekeken op de WMS, vandaar deze overstap, maar ik twijfel niet aan de 'goedheid' van het product hoor.

Ik train vandaag met mijn schoonbroer, dus denk dat ik een extra benen dag inlas.. vind mijn quads achter lopen :(

Ik ben benieuwd broer, heb het nog nooit gebruikt, maar was een beetje uitgekeken op de WMS, vandaar deze overstap, maar ik twijfel niet aan de 'goedheid' van het product hoor.

Ik train vandaag met mijn schoonbroer, dus denk dat ik een extra benen dag inlas.. vind mijn quads achter lopen :(

Heb potten versleten van TMS zit trouwens ook WMS in. Je herstelt gewoon veel beter, krachttoename etc.

En nou eens goed je quads trainen heh?:D

Heb potten versleten van TMS zit trouwens ook WMS in. Je herstelt gewoon veel beter, krachttoename etc.

En nou eens goed je quads trainen heh?:D

WMS zit ook in TMS inderdaad, dat had ik gelezen. Zitten aardig veel goede producten in, moet wel goed komen! Ben erg benieuwd.

haha, ja ik train mijn quads altijd goed, minimaal 2 dagen spierpijn en elke been training bijna overgeven haha :roflol:

WMS zit ook in TMS inderdaad, dat had ik gelezen. Zitten aardig veel goede producten in, moet wel goed komen! Ben erg benieuwd.

haha, ja ik train mijn quads altijd goed, minimaal 2 dagen spierpijn en elke been training bijna overgeven haha :roflol:

niet goed genoeg bro, ander liep je wel te kosten.:D

hehe, ja was al weer een tijdje geleden.. :)

even kleine stats update, kom net van de weegschaal af, en tot mijn verbazing stond de teller op 89,8kg
(geen eten/drinken op + naar WC geweest)

stats vanochtend
189cm
89,8kg ~~ (nuchtere maag)
9/10% nogsteeds, dat lijkt nooit te veranderen haha.

deadlift 2x155kg (1x165kg niet 100% lock)
squat 5x120kg (1x132,5kg incl. spotter)
bench press 3x90kg (1x100kg incl. spotter)

Wat ik wil bereiken in 2011:

Deadlift 1x200kg (+/- 45kg erboven op, dat moet wel te doen zijn)
squat 1x180kg (+/- 60kg erboven op, knie voelt al stukken beter aan, maar blijf nog een beetje rustig aan doen)
bench press 1x130kg zonder spotter. (+/- 40kg erboven op)

totaal op de grote 3: 510KG eind 2011... haalbaar jongens?

Laatst bewerkt:
Bench ga je niet halen. Rest is moeilijk, maar denk wel haalbaar.

Probeer ongeveer zelfde stats te krijgen maar dan voor September 2011.

89kg met dat bodyfat is netjes, heb je toevallig ergens pics in je log staan?

Bench ga je niet halen. Rest is moeilijk, maar denk wel haalbaar.

Probeer ongeveer zelfde stats te krijgen maar dan voor September 2011.

89kg met dat bodyfat is netjes, heb je toevallig ergens pics in je log staan?

Thanks voor de response Dennis, ik stel dit als doel op voor eind 2011, en ik kijk wel hoever ik kom.

heb geen foto's online staan, wel op mijn PC. Die zijn nog van toen ik een kilo of 75 was. Zal vanavond / morgen wel even aan me chick vragen of ze wat foto's wil maken, dan kan ik ze wel even PM'en aan je. Denk dat Jeau, marcel, Roth, damo etc. ook wel nieuwsgierig zijn naar mijn foto's dus kan ik ze even allemaal doorsturen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven