Fitness Seller

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
90kg is buff broer! Ik ben erg benieuwd naar foto's.

Die bench gaat erg moeilijk worden, moet je erg veel progressie boeken - rest is zeker haalbaar.

Die bench gaat idd moeilijk worden bro :D

Heb mezelf ook onderschat met bench :P

gl though :)

Thanks voor de response Dennis, ik stel dit als doel op voor eind 2011, en ik kijk wel hoever ik kom.

heb geen foto's online staan, wel op mijn PC. Die zijn nog van toen ik een kilo of 75 was. Zal vanavond / morgen wel even aan me chick vragen of ze wat foto's wil maken, dan kan ik ze wel even PM'en aan je. Denk dat Jeau, marcel, Roth, damo etc. ook wel nieuwsgierig zijn naar mijn foto's dus kan ik ze even allemaal doorsturen.

Pics? :D

Denk dat de squat en deadlift wel haalbaar zijn, moeilijk maar haalbaar. Maar bench is erg moeilijk. Zou sick zijn als je dat red.

Dan plak je binnen 10 maanden even 145kg op de grote 3. Als je net begonnen bent met trainen is het mogelijk. Anders (No Offence) maar echt niet. Dat is echt veel 145kg erbij in 10 maanden.

Hoelang train je eigenlijk al, en wat waren je begin stats?

• Topic Starter Topic Starter
90kg is buff broer! Ik ben erg benieuwd naar foto's.

Die bench gaat erg moeilijk worden, moet je erg veel progressie boeken - rest is zeker haalbaar.

Idd, vond het echt tof dat ik 90kilo bijna aantik, ik hoor meer mensen over de bench, het is maar een vooruit zicht, het is niet erg als ik het niet ga halen:D

Die bench gaat idd moeilijk worden bro :D

Heb mezelf ook onderschat met bench :P

gl though :)

hehe thanks bro, moet wel goed komen.. ik kijk wel hoeveel kilo er bovenop komt, maar moet het niet onderschatten inderdaad.

Pics? :D

Denk dat de squat en deadlift wel haalbaar zijn, moeilijk maar haalbaar. Maar bench is erg moeilijk. Zou sick zijn als je dat red.

Dan plak je binnen 10 maanden even 145kg op de grote 3. Als je net begonnen bent met trainen is het mogelijk. Anders (No Offence) maar echt niet. Dat is echt veel 145kg erbij in 10 maanden.

Hoelang train je eigenlijk al, en wat waren je begin stats?

Pics? haha dennis, foei... hou niet van die grapjes :D

Maar je hebt wel gelijk eigenlijk, 145 er op plakken is echt huge.. dat word lastig. Ik ga gewoon deze gewichten in mijn hoofd houden.. en vanuit daar kijk ik wel hoever ik kom.

mm, ik denk dat ik nu ongeveer 2 jaar serieus train, met elke dag strikt eten, 4daagse split en veel rust.

En 1.5 jaar aan het aankloten denk ik.
Begon op 63/64kilo op 1.89cm :roflol: nu, 3 jaar later, bijna 30kg erop.. en mijn VP% is in deze 3 jaar maar 5/6% omhoog gegaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Hahaha mooi plaatje :roflol:

Mooie doelen heb je gesteld! Ben benieuwd welke je kan realiseren :D

Nog gecondoleerd Daniel. Hoe gaat t nu met je?

Hey broeder hoe gaat het, ben ook benieuwd wat je kan waarmaken, komt wel goed.:)

Goed broer, heerlijk geslapen vannacht hehe! Vandaag en morgen geen training, maandag nog medium dag, en dan weer low reps high weights. Ben benieuwd hoe het gaat lopen, blijft sowieso lekker loggen.

Nog gecondoleerd Daniel. Hoe gaat t nu met je?

Dankjewel San, het gaat opzich wel goed met me. Heb veel steun gekregen van mensen om me heen en familie etc. Deed me wel goed, het is lastig, dat sowieso. Maar probeer er gewoon positieve gedachtens uit te halen.

Prettig weekend nog allemaal.

Ja inderdaad, je moet natuurlijk wel verder gaan en er mee leren leven. That's life.:mad:

stats vanochtend
189cm
89,8kg ~~ (nuchtere maag)
9/10% nogsteeds, dat lijkt nooit te veranderen haha.

deadlift 2x155kg (1x165kg niet 100% lock)
squat 5x120kg (1x132,5kg incl. spotter)
bench press 3x90kg (1x100kg incl. spotter)

Wat ik wil bereiken in 2011:

Deadlift 1x200kg (+/- 45kg erboven op, dat moet wel te doen zijn)
squat 1x180kg (+/- 60kg erboven op, knie voelt al stukken beter aan, maar blijf nog een beetje rustig aan doen)
bench press 1x130kg zonder spotter. (+/- 40kg erboven op)

totaal op de grote 3: 510KG eind 2011... haalbaar jongens?

Ik weet niet of het haalbaar is. Het legt er aan net aan hoe snel jij vooruit gaat en of er nog rek is. Iemand anders kan een stuk sneller gaan maar op een gegeven moment is de rek eruit en duurt het langer voordat je er weer kilo's bovenop kan gooien.
Gewoon lekker blijven knallen, goed eten en voldoende rust.

Thanks voor je post sanne, inderdaad gewoon lekker blijven eten en trainen, veel variatie etc. Moet wel goed komen, ik zie wel hoeveel kilo ik eind 2011 zit ;)

chinnen
wide grip
6xbw
6xbw
4xbw
small grip
6xbw
6xbw
4xbw

Deadlift
10x40kg
8x50kg
werksets
5x80kg
5x90kg
5x100kg
5x110kg

Triceps Extension
8x12kg
8x18kg
8x20kg
8x16kg

Cable pull down
8x32kg
8x40kg
8x44kg
8x48kg

Dips
8xbw
6xbw + 10kg
6xbw + 15kg
8xbw

Bent over row
8x40kg
8x50kg
8x55kg
8x55kg

Daarna nog even 20 minuten bij bankdrukken gespot voor iemand.

Laatste dag low/medium training.
Morgen rustdag en woensdag low reps high weights cyclus.

Fijne dag verder beesten.

Er wordt weer lekker getraind, bravo ouwe, nice weights ook btw.;)

Nice training beest! :thumb:

Maar die BOR's he, die heb je toch gedaan voordat je triceps ging trainen? Je hebt eerst toch netjes de complete rug afgehandeld?

Wat betreft je statistieken, kan geen uitspraken doen of je het gaat halen of niet. Eet, train, slaap goed and you might ;)

Er wordt weer lekker getraind, bravo ouwe, nice weights ook btw.;)

hehe, thanks broer, gaat inderdaad wel lekker! Sinds ik 4k+ kcals eet ga ik als een gek vooruit met gewichten.

Nice training beest! :thumb:

Maar die BOR's he, die heb je toch gedaan voordat je triceps ging trainen? Je hebt eerst toch netjes de complete rug afgehandeld?

Wat betreft je statistieken, kan geen uitspraken doen of je het gaat halen of niet. Eet, train, slaap goed and you might ;)

Thanks gap! Ik handel uiteraard heel mijn rug af voordat ik triceps ga doen ;)
Eerst chinnen, dan DL, dan bor, en dan de rest!

Zal ik doen ouwe, ik zal blijven eten en rusten, en zo nu en dan een keer trainen. Vanuit daar zullen we wel zien.

Nette training bro, zoals het hoort!

Bruut volume en sterke deadlift ouwe!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven