Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor de response Dennis, ik stel dit als doel op voor eind 2011, en ik kijk wel hoever ik kom.
heb geen foto's online staan, wel op mijn PC. Die zijn nog van toen ik een kilo of 75 was. Zal vanavond / morgen wel even aan me chick vragen of ze wat foto's wil maken, dan kan ik ze wel even PM'en aan je. Denk dat Jeau, marcel, Roth, damo etc. ook wel nieuwsgierig zijn naar mijn foto's dus kan ik ze even allemaal doorsturen.

90kg is buff broer! Ik ben erg benieuwd naar foto's.
Die bench gaat erg moeilijk worden, moet je erg veel progressie boeken - rest is zeker haalbaar.

Die bench gaat idd moeilijk worden bro
Heb mezelf ook onderschat met bench
gl though![]()
Pics?
Denk dat de squat en deadlift wel haalbaar zijn, moeilijk maar haalbaar. Maar bench is erg moeilijk. Zou sick zijn als je dat red.
Dan plak je binnen 10 maanden even 145kg op de grote 3. Als je net begonnen bent met trainen is het mogelijk. Anders (No Offence) maar echt niet. Dat is echt veel 145kg erbij in 10 maanden.
Hoelang train je eigenlijk al, en wat waren je begin stats?

nu, 3 jaar later, bijna 30kg erop.. en mijn VP% is in deze 3 jaar maar 5/6% omhoog gegaan.Hahaha mooi plaatje
Mooie doelen heb je gesteld! Ben benieuwd welke je kan realiseren![]()
moest er echt om lachen.hehe, ja prachtig plaatje iddmoest er echt om lachen.
ja thanks man, ben benieuwd wat ik kan waarmaken.. moet wel iets van goed komen!

Hey broeder hoe gaat het, ben ook benieuwd wat je kan waarmaken, komt wel goed.![]()

stats vanochtend
189cm
89,8kg ~~ (nuchtere maag)
9/10% nogsteeds, dat lijkt nooit te veranderen haha.
deadlift 2x155kg (1x165kg niet 100% lock)
squat 5x120kg (1x132,5kg incl. spotter)
bench press 3x90kg (1x100kg incl. spotter)
Wat ik wil bereiken in 2011:
Deadlift 1x200kg (+/- 45kg erboven op, dat moet wel te doen zijn)
squat 1x180kg (+/- 60kg erboven op, knie voelt al stukken beter aan, maar blijf nog een beetje rustig aan doen)
bench press 1x130kg zonder spotter. (+/- 40kg erboven op)
totaal op de grote 3: 510KG eind 2011... haalbaar jongens?
Er wordt weer lekker getraind, bravo ouwe, nice weights ook btw.![]()
Nice training beest!
Maar die BOR's he, die heb je toch gedaan voordat je triceps ging trainen? Je hebt eerst toch netjes de complete rug afgehandeld?
Wat betreft je statistieken, kan geen uitspraken doen of je het gaat halen of niet. Eet, train, slaap goed and you might![]()