MuscleMeat

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
haha ja precies, dat kan ik me wel voorstellen!
6x per week ben ik niet zo'n voorstander van, vind dat ik dan te weinig rust kan pakken.
Drukke week met proefwerkweek en werken, ik ken het(op proefwerkweek na hehe) ik werk zelf ook 6dagen in de week, dus is best lastig om dan vaak genoeg te trainen / rusten, maar komt allemaal goed.

Welke crea heb je gekocht? gewoon mono?
Goed erbij blijven eten / drinken, lekker rusten en hard trainen.. dan komt het allemaal wel goed!

Succes bro.

Twee van de 6 dagen heb ik alleen benen..waaronder zondagochtend een uurtje benen knallen, en zorg dat ik altijd 2 dagen rust tussen dezelfde spiergroepen trainen heb, dus met rust zit het wel goed :)

En heb universal kre-alkalyn gehaald, capsules.

Ik zal van de week wel weer eens posten, succes bro ;)

• Topic Starter Topic Starter
Twee van de 6 dagen heb ik alleen benen..waaronder zondagochtend een uurtje benen knallen, en zorg dat ik altijd 2 dagen rust tussen dezelfde spiergroepen trainen heb, dus met rust zit het wel goed :)

En heb universal kre-alkalyn gehaald, capsules.

Ik zal van de week wel weer eens posten, succes bro ;)

Oke dat is inderdaad wel netjes man, klinkt goed.
Heb geen ervaring met capsules, maar je zal er vast lekker op gaan :) komt allemaal wel goed, succes met trainen (/ en loggen hehehehe)

Thanks bro!

Train jij nog ofzo :')

Ben ook benieuwd hoe het gaat, mat! Nog gewicht gegained? En hoe gaat het met de krachtstats?

Fijne avond, bro

Nope, spam alleen op het forum

Ben ook benieuwd hoe het gaat, mat! Nog gewicht gegained? En hoe gaat het met de krachtstats?

Fijne avond, bro

eey broeder, gaat goed hier man.. nog steeds geen zin om te loggen haha. maar gewicht zit nu op 86/7 gemiddeld, dus prima, gaat goed zo...
Krachtstats zijn niet veel hoger geworden.. ben meer high reps aan het oefenen voor spierconditie.

Dankje, jij nog een prettig weekend.

Hey Daan! Las ergens dat de motivatie wat weg was. Hopelijk pak je de draad snel weer op. Ik hou je in de gaten ;)

Fijne avond, bro

Hey Daan! Las ergens dat de motivatie wat weg was. Hopelijk pak je de draad snel weer op. Ik hou je in de gaten ;)

Fijne avond, bro

Ey kerel, ja.. het is een beetje ver te zoeken de laatste 2 weken, weet niet waar het heen is.. Vanochtend weer naar de sportschool geweest, was 2.3 weken geleden dat ik was geweest, zal het morgen wel voelen denk ik.

Hoop dat ik het vast kan houden, en rustig aan weer 3 á 4 keer per week aan de slag kan.

Jij ook bro, rustig aan

Ey kerel, ja.. het is een beetje ver te zoeken de laatste 2 weken, weet niet waar het heen is.. Vanochtend weer naar de sportschool geweest, was 2.3 weken geleden dat ik was geweest, zal het morgen wel voelen denk ik.

Hoop dat ik het vast kan houden, en rustig aan weer 3 á 4 keer per week aan de slag kan.

Jij ook bro, rustig aan

Hey bro, leuk logje heb jij hier! Gaat je wel lukken man, kop op!:)

Hey bro, leuk logje heb jij hier! Gaat je wel lukken man, kop op!:)

Thanks broeder, doet me goed dat je hier een reactie achterlaat!
Moet inderdaad wel goed komen, heb al lang niet meer gelogd (daar gaat ook verandering in komen) en ik ga lekker mijn motivatie terug vinden!

Komt allemaal goed, tot snel.

Prettig weekend (alvast)

Thanks broeder, doet me goed dat je hier een reactie achterlaat!
Moet inderdaad wel goed komen, heb al lang niet meer gelogd (daar gaat ook verandering in komen) en ik ga lekker mijn motivatie terug vinden!

Komt allemaal goed, tot snel.

Prettig weekend (alvast)

Mooi bro, take care, je zelf niet teveel pushen bro.;)
Blijven lachen.:)

Mooi bro, take care, je zelf niet teveel pushen bro.;)
Blijven lachen.:)

nee precies, daar ben ik ook achter gekomen.. ik dwong mezelf ook maar elke keer te gaan trainen, en zie in dat dat niet echt helpt. Heb nu 2 weken niet gesport, gisteren eerste keer weer geweest, en bevalt me prima.. vandaag weer rust dag, morgen avond weer een uurtje trainen.. Probeer het op mijn gemakje weer op te pakken.

Doe ik bro, bedankt voor je hulp.

Fijne dag.

nee precies, daar ben ik ook achter gekomen.. ik dwong mezelf ook maar elke keer te gaan trainen, en zie in dat dat niet echt helpt. Heb nu 2 weken niet gesport, gisteren eerste keer weer geweest, en bevalt me prima.. vandaag weer rust dag, morgen avond weer een uurtje trainen.. Probeer het op mijn gemakje weer op te pakken.

Doe ik bro, bedankt voor je hulp.

Fijne dag.

jij ook een fijne en relaxte stressvrije dag! :)

Als die kuurplannen nog steeds actueel zijn hoop ik toch dat je het weer gaat oppakken dude. Je bent wat groter dan mij, maar ben wel erg benieuwd wat het voor je zou doen.

Als die kuurplannen nog steeds actueel zijn hoop ik toch dat je het weer gaat oppakken dude. Je bent wat groter dan mij, maar ben wel erg benieuwd wat het voor je zou doen.

Roth, bro. Voorlopig nog geen kuur voor mij. Wil sowieso eerst mijn volledige motivatie terug hebben, en dan in 2011 een kleine kuur pakken. Hoop er wel wat massa mee te pakken, en een stukje droger te worden...

Als het zover is, komt er sowieso een foto log.

Roth, bro. Voorlopig nog geen kuur voor mij. Wil sowieso eerst mijn volledige motivatie terug hebben, en dan in 2011 een kleine kuur pakken. Hoop er wel wat massa mee te pakken, en een stukje droger te worden...

Als het zover is, komt er sowieso een foto log.

Komt wel goed als ik het zo lees. Ik hou je in de gaten bro:thumbs:!

Lang geen post meer geplaatst, vanaf 2011 weer full time loggen (jajaja, heb dat al vaker gezegd, maar deze keer houd ik me aan mijn belofte)

Was mijn motivatie een beetje kwijt kwa trainen, kleine 3 weken geen training gehad, en geen zin gehad om te trainen.. laatste week gaat het weer redelijk, heb ondertussen 3 keer getraind, nu komen de kerst dagen en het nieuwe jaar eraan dus nu word er ook weer weinig getraind, maar vanaf 2011 zijn we weer terug te vinden als 'die-hard' 'bb'.

189cm
86,9kg (ochtend, 1.3 weken stabiel)
bf nog steeds onder de 10%

Fijne feestdagen, en alvast een goed 2011.

Lang geen post meer geplaatst, vanaf 2011 weer full time loggen (jajaja, heb dat al vaker gezegd, maar deze keer houd ik me aan mijn belofte)

Was mijn motivatie een beetje kwijt kwa trainen, kleine 3 weken geen training gehad, en geen zin gehad om te trainen.. laatste week gaat het weer redelijk, heb ondertussen 3 keer getraind, nu komen de kerst dagen en het nieuwe jaar eraan dus nu word er ook weer weinig getraind, maar vanaf 2011 zijn we weer terug te vinden als 'die-hard' 'bb'.

189cm
86,9kg (ochtend, 1.3 weken stabiel)
bf nog steeds onder de 10%

Fijne feestdagen, en alvast een goed 2011.

Hey bro, alles chill? mooi kan ik je gaan volgen in 2011.:)

Keep up komt allemaal wel goed.
Jij ook fijne feestdagen en een super 2011!:)

Hey bro, alles chill? mooi kan ik je gaan volgen in 2011.:)

Keep up komt allemaal wel goed.
Jij ook fijne feestdagen en een super 2011!:)

Ja gaat prima hoor bro, voel me stukken beter, en krijg weer aardig wat motivatie. Nieuw eetschema aan het maken, en ga ook changen naar een ander training schema.

Dankjewel man, moet wel goed komen.

Juist,

Allereerst, iedereen de beste wensen.
Vanaf maandag weer full aan de gang, 4 dagen in de week naar de sportschool, houd mijn oude 3-daagse-split nog even aan, ga even set / rep range veranderen.. 4x12-8-6-4 zoiets..

Eet schema niet veel veranderd.. wat minder cheaten in 2011 ;)

189cm
83.1 (ochtend,koud)
kleine 8/9%

Volledig mijn motivatie terug, en ben ook weer van plan te gaan loggen.

Daniel20.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven