Janss92
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm oke..als het vanzelf weer over gaat is het meestal niet zo ernstig toch?
En train je ook op zaterdag ja? Dat heb ik volgens mij nog nooit gedaan..maar kan er ook aan liggen dat ik vrijdagnacht tot een uur of 6 moet werken![]()

Gefeliciteerd met je pr! Mooi dat je je weer beter voelt! Blij met je supps? Geniet van je weekend, bro!
crea bevalt opzich wel, ga er wel lekker op.. maar maakt geen wonderen van verschil. Gewoon wat ik er van had verwacht dus. Ga binnenkort nieuw voedings schema maken, ben een beetje uitgekeken op het gene wat ik nu eet. 
waarom zo weinig reps gedaan, bro? Ga je meer de kracht kant op? Veel plezier op het feestje!
Fijn weekend
Bijna een jaar aan het loggen, mijn doel was 85kg op **%vet.
Het is aardig gelukt volgens mij, ben weinig in vet gestegen maar ben toch ongeveer 10kg aangekomen.
De stats van vanmorgen:
Lengte: 189cm
Bodyweight: 85,2kg
Bodyfat: 8/9/%
Vanavond borst en biceps, log z.s.m. mijn trainingen weer.
Netjes, bro! Ik ben trots op je!
Karma on his way
Fijne avond alvast!
geeft wel wat meer motivatie om mijn volgende doelen te halen.Is een beetje stil hier daniel, waneer ga je weer loggen?!
Ik moet eigenlijk ook weer beginnen met loggen maar was ook benieuwd hoe het is afgelopen met je tekort aan rode bloedlichaampjes..![]()
Hee kerel, het is hier inderdaad behoorlijk stil.. ik spam heel het forum vol behalve mijn eigen topic![]()

Ja dat was ook wat mijn aandacht trok![]()
Ik heb de afgelopen weken ivm proefwerkweek en werk niet mijn gebruikelijke 6 keer per week gehaald, niet meer vooruit gegaan en ook geen nieuwe PR's gehaald, dus bij mij was het ook een beetje stil
Maar vandaag beginnen met een nieuwe crea-kuur voor 6 weken dus ben beniewd..moet eigenlijk ook echt weer gaan loggen haha