MuscleMeat

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hmm oke..als het vanzelf weer over gaat is het meestal niet zo ernstig toch?

En train je ook op zaterdag ja? Dat heb ik volgens mij nog nooit gedaan..maar kan er ook aan liggen dat ik vrijdagnacht tot een uur of 6 moet werken :p

• Topic Starter Topic Starter
Hmm oke..als het vanzelf weer over gaat is het meestal niet zo ernstig toch?

En train je ook op zaterdag ja? Dat heb ik volgens mij nog nooit gedaan..maar kan er ook aan liggen dat ik vrijdagnacht tot een uur of 6 moet werken :p

Hm, als het vanzelf over gaat hoeft niet meestal niet zo ernstig te zijn. Beetje uit zieken en het komt wel goed denk ik zelf.

Ik train ook wel eens op zaterdag / zondag, ligt er een beetje aan wat ik de rest van de week heb gedaan.

Gisteren niet geweest, dus ga vandaag, over een uurtje :)

Nieuwe squat PR gezet: 1x115kg.
Het is maar 10 kilo meer dan mijn vorige sq pr, maar toch voelde het als een hele overwinning. Lang vast gezeten op 105kg.

Benen flink getraind vandaag en een beetje mijn schouders mee gepakt.

Voor nu: weekend, haha. Vanavond bruiloft en dan rustig van het weekend genieten.

Gefeliciteerd met je pr! Mooi dat je je weer beter voelt! Blij met je supps? Geniet van je weekend, bro!

Gefeliciteerd met je pr! Mooi dat je je weer beter voelt! Blij met je supps? Geniet van je weekend, bro!

Thanks bro, hoop dat er nog meer zullen volgen:D crea bevalt opzich wel, ga er wel lekker op.. maar maakt geen wonderen van verschil. Gewoon wat ik er van had verwacht dus. Ga binnenkort nieuw voedings schema maken, ben een beetje uitgekeken op het gene wat ik nu eet. :p

Jij ook alvast bro

Hoe gaat het?

Lekker bro! thanks for asking.
Morgen weer lekker de beentjes trainen, ik zal hem wel eens even loggen morgen.

Zoiezo voor een nieuwe pr morgen. 1x115 zat er vorige week al wel in.. dus hopen dat ik nu voor de 3x115 kan gaan!

squat

10x30kg
10x50kg
3x90kg
3x100kg
2x110kg
1x115kg
1x120kg / fail.

Volgende keer toch wat minder reps maken in mijn warm-up denk ik.
Verder normaal getraind. legg press, calf press, shrugs, romanian dl etc.

vanavond feestje, hoop morgen middag beetje borst en biceps te kunnen trainen.
prettig weekend

waarom zo weinig reps gedaan, bro? Ga je meer de kracht kant op? Veel plezier op het feestje!

Fijn weekend

waarom zo weinig reps gedaan, bro? Ga je meer de kracht kant op? Veel plezier op het feestje!

Fijn weekend

Ik ben een beetje aan het wisselen, wil nu even een paar weken 3/5 reps maken. Kijken of ik wat vooruitgang kan boeken.

Bedankt, jij ook nog een prettig weekend bro!

deadlift
10x40
10x60
8x90
5x100
5x125
3x135pr (vorige pr 1x135)

wanneer een foto knallen dan?

Bijna een jaar aan het loggen, mijn doel was 85kg op **%vet.
Het is aardig gelukt volgens mij, ben weinig in vet gestegen maar ben toch ongeveer 10kg aangekomen.

De stats van vanmorgen:

Lengte: 189cm
Bodyweight: 85,2kg
Bodyfat: 8/9/%

Vanavond borst en biceps, log z.s.m. mijn trainingen weer.

Bijna een jaar aan het loggen, mijn doel was 85kg op **%vet.
Het is aardig gelukt volgens mij, ben weinig in vet gestegen maar ben toch ongeveer 10kg aangekomen.

De stats van vanmorgen:

Lengte: 189cm
Bodyweight: 85,2kg
Bodyfat: 8/9/%

Vanavond borst en biceps, log z.s.m. mijn trainingen weer.

Netjes, bro! Ik ben trots op je!

Karma on his way

Fijne avond alvast!

Netjes, bro! Ik ben trots op je!

Karma on his way

Fijne avond alvast!

Thanks mart, ben er zelf ook echt blij mee :) geeft wel wat meer motivatie om mijn volgende doelen te halen.

Karma back on his way!

Bedankt, jij ook bro!

Is een beetje stil hier daniel, waneer ga je weer loggen?! :D

Ik moet eigenlijk ook weer beginnen met loggen maar was ook benieuwd hoe het is afgelopen met je tekort aan rode bloedlichaampjes..;)

Is een beetje stil hier daniel, waneer ga je weer loggen?! :D

Ik moet eigenlijk ook weer beginnen met loggen maar was ook benieuwd hoe het is afgelopen met je tekort aan rode bloedlichaampjes..;)

Hee kerel, het is hier inderdaad behoorlijk stil.. ik spam heel het forum vol behalve mijn eigen topic :roflol:

Moet echt wat meer gaan opschrijven en gaan posten, want vond het altijd wel een leuke bezigheid.

Kwa mijn onderzoeken enzo, hier een citaat van paar weken geleden:

"Uitslag van het ziekenhuis viel opzich wel mee.. Heb nog wel een nieuw onderzoek nodig, maar zover ze nu konden zien had ik een klein virus wat vanzelf over zou moeten gaan, en een klein tekort aan rode bloed lichaampjes (daar moet ik wel een beetje mee opletten, want dat kan best schadelijk zijn)

Al om al niet echt iets bijzonders."

Heb verder nog geen medicatie gekregen, moet nogsteeds bellen voor een nieuw onderzoek, maar ben er beetje vanaf gestapt omdat ik me toch best lekker voel. Maar, zoals meerdere mensen al zeiden; je hoeft je niet persee slecht te voelen, terwijl het slecht met je gaat. Dus voor de zekerheid toch maar even een telefoontje doen binnenkort.

Bedankt voor de belangstelling, zou mijn best doen om wat meer te posten.

Stats zijn niet veel veranderd:
189cm
86,4kg (ochtend, waarschijnlijk vocht)
bf nogsteeds onder de 10%

Fijne dag.

Hee kerel, het is hier inderdaad behoorlijk stil.. ik spam heel het forum vol behalve mijn eigen topic :roflol:

Ja dat was ook wat mijn aandacht trok :D
Ik heb de afgelopen weken ivm proefwerkweek en werk niet mijn gebruikelijke 6 keer per week gehaald, niet meer vooruit gegaan en ook geen nieuwe PR's gehaald, dus bij mij was het ook een beetje stil :P

Maar vandaag beginnen met een nieuwe crea-kuur voor 6 weken dus ben beniewd..moet eigenlijk ook echt weer gaan loggen haha

Ja dat was ook wat mijn aandacht trok :D
Ik heb de afgelopen weken ivm proefwerkweek en werk niet mijn gebruikelijke 6 keer per week gehaald, niet meer vooruit gegaan en ook geen nieuwe PR's gehaald, dus bij mij was het ook een beetje stil :P

Maar vandaag beginnen met een nieuwe crea-kuur voor 6 weken dus ben beniewd..moet eigenlijk ook echt weer gaan loggen haha

haha ja precies, dat kan ik me wel voorstellen!
6x per week ben ik niet zo'n voorstander van, vind dat ik dan te weinig rust kan pakken.
Drukke week met proefwerkweek en werken, ik ken het(op proefwerkweek na hehe) ik werk zelf ook 6dagen in de week, dus is best lastig om dan vaak genoeg te trainen / rusten, maar komt allemaal goed.

Welke crea heb je gekocht? gewoon mono?
Goed erbij blijven eten / drinken, lekker rusten en hard trainen.. dan komt het allemaal wel goed!

Succes bro.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven