- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It's ****ing showtime ouwe!
2011.. No excuses.. Train like an Animal!
Beste wensen btw![]()
heheHey bro,
Zit er nog een gedachte achter die sets en de volgorde van oefeningen?
Leuk dat je weer logt, broer!
Fijne avond alvast, mattie
Nou succes iig daniel, maar waarom neem je niet gewoon een vaststaand schema?
Ok man, zolang je maar vorderingen ziet en je het leuk blijft vinden toch!
Hij heeft opzich wel een punt om een vasstaand schema te nemen. Is een schema waar al menig anderen succes mee hebben geboekt. En doordat je bepaalde dagen moet trainen om niet achter te lopen met supercompensatie e.d. heb je ook een houvast om te trainen want je had het tijdje terug over motivatieproblemen. Misschien eens inlezen over billstar 5x5. Met dat schema kan je lekker vaak je squat, deadlift en benchpress verbeteren en zijn de iso/bij - oefeningen maar marginaal aanwezig. Zo iets doe ik nu ook.
Is maar een tip, bro. Denk er over na.
Beetje freestylen kan altijd brah, als je nog zoekende bent naar een definitief schema.![]()
Lekkere eerste training van het jaar bro! Nu doorknallen.
Goede tip bro, heb laatst ook een topic geopend over bill-star, maar mensen waren er niet super enthousiast over, maar ik zal alles nog eens na-lopen. de grote 3 vaak per week is nooit verkeerd natuurlijk. Ik hou alles even open, pm me je schema even als je wilt, kan ik hem beetje bekijken / aanpassen.
Kan geen bijlage versturen via mail. Wel op deze manier
Dankjewel bro, heb mijn motivatie terug dus het moet wel goed komen zo.

Toppie kerel, en niet meer loslaten heh de motivatie!![]()