MuscleMeat

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
It's ****ing showtime ouwe! :wl:

2011.. No excuses.. Train like an Animal!

Beste wensen btw :D

Succes in 2011!

• Topic Starter Topic Starter
vandaag 6 setjes x10 /8 /6 /3 /6 /8 gedaan. Op en aflopend dus.

Deadlift
10x50kg
8x90kg
6x110kg
3x130kg
6x90kg
8x50kg

Cable Pull-Down
10x32kg
8x40kg
6x50kg
3x70kg
6x50kg
8x40kg

Dumbbell Triceps Extension
10x12kg
8x14kg
6x18kg
3x22kg
6x18kg
8x14kg

Dips
6*bw
6*bw
4*10kg toen helemaal leeg

Bent-Over Row
10x40kg
8x55kg
6x65kg
3x77,5kg
6x50kg
8x30kg

Chinnen

3x10*bodyweight.

Hey bro,

Zit er nog een gedachte achter die sets en de volgorde van oefeningen?
Leuk dat je weer logt, broer!

Fijne avond alvast, mattie

Hey bro,

Zit er nog een gedachte achter die sets en de volgorde van oefeningen?
Leuk dat je weer logt, broer!

Fijne avond alvast, mattie

Bro,

Nee, niet echt een gedachten, wil gewoon even een tijdje hard trainen, dus doe ik wat meer setjes, en deze rep range leek me prima om een tijdje te doen. zie het als een soort piramide..

thanks maat, jij ook.

Nou succes iig daniel, maar waarom neem je niet gewoon een vaststaand schema?

Ok man, zolang je maar vorderingen ziet en je het leuk blijft vinden toch!

Hij heeft opzich wel een punt om een vasstaand schema te nemen. Is een schema waar al menig anderen succes mee hebben geboekt. En doordat je bepaalde dagen moet trainen om niet achter te lopen met supercompensatie e.d. heb je ook een houvast om te trainen want je had het tijdje terug over motivatieproblemen. Misschien eens inlezen over billstar 5x5. Met dat schema kan je lekker vaak je squat, deadlift en benchpress verbeteren en zijn de iso/bij - oefeningen maar marginaal aanwezig. Zo iets doe ik nu ook.

Is maar een tip, bro. Denk er over na.

Beetje freestylen kan altijd brah, als je nog zoekende bent naar een definitief schema.;)

Lekkere eerste training van het jaar bro! Nu doorknallen.

Hij heeft opzich wel een punt om een vasstaand schema te nemen. Is een schema waar al menig anderen succes mee hebben geboekt. En doordat je bepaalde dagen moet trainen om niet achter te lopen met supercompensatie e.d. heb je ook een houvast om te trainen want je had het tijdje terug over motivatieproblemen. Misschien eens inlezen over billstar 5x5. Met dat schema kan je lekker vaak je squat, deadlift en benchpress verbeteren en zijn de iso/bij - oefeningen maar marginaal aanwezig. Zo iets doe ik nu ook.

Is maar een tip, bro. Denk er over na.

Goede tip bro, heb laatst ook een topic geopend over bill-star, maar mensen waren er niet super enthousiast over, maar ik zal alles nog eens na-lopen. de grote 3 vaak per week is nooit verkeerd natuurlijk. Ik hou alles even open, pm me je schema even als je wilt, kan ik hem beetje bekijken / aanpassen.

Beetje freestylen kan altijd brah, als je nog zoekende bent naar een definitief schema.;)

Precies brah, dat dacht ik dus ook. het is nog steeds het zelfde schema als altijd, alleen gebruik nu een andere rep range..

Lekkere eerste training van het jaar bro! Nu doorknallen.

thanks bro, ik heb weer vol op motivatie, dus ik ga me best doen! Bedankt.

En nu lekker gaan knallen bro.:)

Goede tip bro, heb laatst ook een topic geopend over bill-star, maar mensen waren er niet super enthousiast over, maar ik zal alles nog eens na-lopen. de grote 3 vaak per week is nooit verkeerd natuurlijk. Ik hou alles even open, pm me je schema even als je wilt, kan ik hem beetje bekijken / aanpassen.

Kan geen bijlage versturen via mail. Wel op deze manier

Bijlagen

Toppie kerel, en niet meer loslaten heh de motivatie!:D

hehe nee, ik ga het lekker vol blijven houden ;)

benen dag:

squat

warmup
10x30kg
5x60kg
5x70kg
werksets na 3 minuten rust
8x90kg
4x100kg
2x105kg
1x110kg (geen pr, pr staat nog steeds op 1x117,5kg)

Calf press 4x8

8x80kg
8x90kg
8x80kg
8x70kg

Leg press 4x10/8/8/6

10x80kg
8x92,5kg
8x100kg
6x122,5kg

benen waren echt dood, voelde niet echt lekker meer om door te gaan.. daarna nog wat bb shrugs en delt rows gedaan..

waarom druk ik trouwens meer kilo's in leg press van met een squat? ik vind zelf dat mijn squat beter is als mijn leg press.. Iemand enig idee?

Fijne dag verder

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven