AndroidHealthClinic

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Er is gerekend op ongeveer 500 gram vlees per persoon. Er zijn natuurlijk ook salades en frites. ik denk eigenlijk wel dat dit oké is. Als er behoefte is aan meer zal dat vast en zeker kunnen maar wordt de prijs ook iets hoger.

In geval van slecht weer wordt er buiten gebakken en kan er binnen gegeten worden.

Op de vrijdag wil ik graag duidelijk hebben wie er komen eten dan kan ik dit doorgeven.
Er hoeft niet van te voren betaald te worden.
Lijkt mij ook wel ok

Er is gerekend op ongeveer 500 gram vlees per persoon. Er zijn natuurlijk ook salades en frites. ik denk eigenlijk wel dat dit oké is. Als er behoefte is aan meer zal dat vast en zeker kunnen maar wordt de prijs ook iets hoger.

In geval van slecht weer wordt er buiten gebakken en kan er binnen gegeten worden.

Op de vrijdag wil ik graag duidelijk hebben wie er komen eten dan kan ik dit doorgeven.
Met al die ecto’s is halve kilo pp op zich wel goed!

• Topic Starter Topic Starter

Duidelijk. 500 gram is voor mij niet genoeg ;P, maar er valt vast wel met anderen te compenseren en er is inderdaad genoeg anders (geen frites voor mij). Neem aan dat we wel vrij zijn in wat voor vlees we pakken. Is het wellicht mogelijk ook zoiets als een stukje vis te regelen? Echt top geregeld trouwens. :thumbs:

Met 'de vrijdag' bedoel je de vrijdag voorafgaand? Op dit moment ga ik uit van 22-25, dus mocht je vast een indicatie willen doorgeven. Wij zouden graag rond 18:00 uur starten als dat mogelijk is.

Top geregeld zo @Armyboy en @BB_ Ik bevestig hierbij (nogmaals) dat ik zowel kom trainen als eten.

Wanneer wil je uiterlijk weten of ik er bij ben @BB_ (zowel eten als trainen)

Wanneer wil je uiterlijk weten of ik er bij ben @BB_ (zowel eten als trainen)
Ik ging er vanuit dat jij kwam, want je had je opgegeven. :) Dat geldt overigens voor iedereen die zich had opgegeven (m.u.v. de 3 personen met 'misschien' in de OP), behalve degene die zich heeft afgemeld per PB.

Ik heb geen harde datum, ik kan de dag van te voren eventueel nog wijzigingen doorgeven voor eten, maar het is wenselijk dat het ongeveer klopt en dus niet iedereen massaal op het laatste moment beslist. Er kan altijd wat onverwachts tussendoor komen o.i.d. en als die om 2 of 3 personen gaat, zal dat geen issue zijn, maar in principe ga ik er wel vanuit dat degenen die zich op hebben gegeven echt van plan zijn tekomen (tenzij zij specifiek hebben aangegeven dat het niet zeker is of zij kunnen, wat nu voor een enkeling het geval is).

BB ik denk dat je blij mag zijn als er 12-15 mensen zijn die daadwerkelijk komen

Ik ging er vanuit dat jij kwam, want je had je opgegeven. :) Dat geldt overigens voor iedereen die zich had opgegeven (m.u.v. de 3 personen met 'misschien' in de OP), behalve degene die zich heeft afgemeld per PB.

Ik heb geen harde datum, ik kan de dag van te voren eventueel nog wijzigingen doorgeven voor eten, maar het is wenselijk dat het ongeveer klopt en dus niet iedereen massaal op het laatste moment beslist. Er kan altijd wat onverwachts tussendoor komen o.i.d. en als die om 2 of 3 personen gaat, zal dat geen issue zijn, maar in principe ga ik er wel vanuit dat degenen die zich op hebben gegeven echt van plan zijn tekomen (tenzij zij specifiek hebben aangegeven dat het niet zeker is of zij kunnen, wat nu voor een enkeling het geval is).
Duidelijk.:thumbs:

• Like
Waarderingen: BB_
Nog niet eerder bij een meet geweest dus? De 20/30 mensen hebben we al een aantal keer gehaald.

20 zal best wel een(enkele) keer zijn voorgekomen maar 30 lijkt me sterk overdreven ,

maar ben je in voor een weddenschap over de opkomst van deze meet ? :burns:

Vorige meet was er 1 iemand die niet kwam zonder wat te laten weten en waren er 2 of 3 die onverwachts mee aten. Nu heb iedereen hier om een persoonlijke reactie gevraagd v.w.b. eten en trainen en gekregen. Ik heb degenen die niets hadden bevestigd een PB gestuurd en antwoord ontvangen, dus wat achter eenieders naam staat in de OP is bevestigd. Last minute wijzigt er altijd wel iets.

Is het een idee om ook vis op het menu te zetten? :heart:

Voor mij iig niet. Of het moet inktvis zijn.

• Like
Waarderingen: Onit
Ik twijfel nog steeds om te komen eten eerlijk gezegd trainen ben ik er sowieso bij @BB_

• Like
Vorige meet was er 1 iemand die niet kwam zonder wat te laten weten en waren er 2 of 3 die onverwachts mee aten. Nu heb iedereen hier om een persoonlijke reactie gevraagd v.w.b. eten en trainen en gekregen. Ik heb degenen die niets hadden bevestigd een PB gestuurd en antwoord ontvangen, dus wat achter eenieders naam staat in de OP is bevestigd. Last minute wijzigt er altijd wel iets.
Wanneer moet je het uiterlijk weten want weet nog niet zeker met eten nl.

• Sad
Terug
Naar boven