XXL Nutrition

Dbb toch een date forum?

Bezoekers in dit topic

Een jongen met waarden, waar vind je ze n0g? :eek:

aanhalingstekens zijn weg
 
Tja, ik kan daar mee leven

dat maakt mij meer mans dan jij :p







Ok genoeg gezeverd, nu echt me bedje in
slaap ze ;)
 
Anyway, ik ga slapen (ondanks verwoede pogingen in dit topic, alleen)
 
Dus RvR paalt Yffje, Riggard doet Sophietje en Ryu gaat los op Loca. DBC nog met hertje? Vervolgens hebben we ook nog het bloemenmeisje, die monogamie en respect als randvoorwaarden voor een relatie stelt.

En niemand die de grootste aandachtshoer van DBB nog ontmaagd heeft? Of heeft onze butler Botjebouwer toch stiekem wel in het broekje van onze goddelijke maagd liggen peuren? Of was Lauw hem misschien voor met zijn penis van astronomische grootte?

Wat een cliffhanger.
 
Altijd vermakelijk, jouw replies lezen :roflol:
 
Dus RvR paalt Yffje, Riggard doet Sophietje en Ryu gaat los op Loca. DBC nog met hertje? Vervolgens hebben we ook nog het bloemenmeisje, die monogamie en respect als randvoorwaarden voor een relatie stelt.

En niemand die de grootste aandachtshoer van DBB nog ontmaagd heeft? Of heeft onze butler Botjebouwer toch stiekem wel in het broekje van onze goddelijke maagd liggen peuren? Of was Lauw hem misschien voor met zijn penis van astronomische grootte?

Wat een cliffhanger.

:roflol::bow2:
 
Wat een k*ttopic. En dat nog niet eens in het gare hanenhok staat:(
 
Dus RvR paalt Yffje, Riggard doet Sophietje en Ryu gaat los op Loca. DBC nog met hertje? Vervolgens hebben we ook nog het bloemenmeisje, die monogamie en respect als randvoorwaarden voor een relatie stelt.

En niemand die de grootste aandachtshoer van DBB nog ontmaagd heeft? Of heeft onze butler Botjebouwer toch stiekem wel in het broekje van onze goddelijke maagd liggen peuren? Of was Lauw hem misschien voor met zijn penis van astronomische grootte?

Wat een cliffhanger.

Ik heb nooit iets gezegd over monogamie, misschien moet je beter lezen voor je dingen gaat roepen. En wat apart dat jij respect niet als randvoorwaarde stelt! Dus jij vindt respect voor je vriendinnetjes niet belangrijk? Of zij voor jou? Of voor je neukertjes, sorry.

En wie is volgens jou dan de grootste aandachtshoer van DBB?
 
Ik heb nooit iets gezegd over monogamie, misschien moet je beter lezen voor je dingen gaat roepen. En wat apart dat jij respect niet als randvoorwaarde stelt! Dus jij vindt respect voor je vriendinnetjes niet belangrijk? Of zij voor jou? Of voor je neukertjes, sorry.

En wie is volgens jou dan de grootste aandachtshoer van DBB?

duh....EricR, altijd om aandacht vragen met zn slotjes....


:jk:

mikki ;)
 
Back
Naar boven