XXL Nutrition

Dbb toch een date forum? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Van harte rig en sophie.

Ik heb bloemenmeisje een ochtenknuffel via PM gegeven gisteren maar geen reactie op gehad.
 
tja dat wil gewoon zeggen dat je er uit ligt Emile ze heeft nieuwe groene weides ontdekt;)
 
Van harte rig en sophie.

Ik heb bloemenmeisje een ochtenknuffel via PM gegeven gisteren maar geen reactie op gehad.

Maar wel een reactie op je blog.
 
Laatst bewerkt:
Nog bedankt voor je karma, flower. Helaas moet ik eerst karma verdelen onder anderen alvorens ik jou weer mag trakteren!
 
Nog bedankt voor je karma, flower. Helaas moet ik eerst karma verdelen onder anderen alvorens ik jou weer mag trakteren!

Kan me niet herinneren dat ik ooit karma van jou heb gekregen maar is goed hoor, ik wacht het wel af! :thumbs:
 
Hallo ik ben Zelda, 29 jaar, blond, blauwe ogen en ben student in Amsterdam. En ik sport ook nog, trouwens.













Anybody?
 
HoI Ik B3n EnJ3e BeN MeIsJe VaN 13, willl j0uww dateuh??????? KisSs
 
hallo! is er nog ruimte?
 
Hallo ik ben Patrick ben 26 jaar en woon in Rotterdam. Heb een leuke baan en een mooi appartement.

Is dit goed zo?
 
Idd maar dat ziet hij niet.
 
zien is voor ongelovigen!
 
Zijn gevoel voor humor heeft zich al net zo sterk ontwikkeld als de culturele gedachtengoed waaruit hij ontsproten is.
 
:eek:wat een tering geile avatar sophiej:P

welke bedoelde je? Ik was opzoek naar een nieuwe :P

heb in de afgelope minuut met 20 verschillende gewisselt:P

Trasher zei:
Ok, heb ik niks gezegd:D Schrok een beetje toen je vorige avatar plaatsmaakte voor die afgrijselijke blauwe heks:P


:eek::treuren: Dat was geen afgrijselijke blauwe heks, het was een vrouw die ik ooit nagetekend heb.. :sad:vond em opzich wel gelukt..:(
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hallo ik ben Eric, 37 jaar. Ik heb een bochel, klompvoet en een open rug. Verder stink ik een uur in de wind en trek ik een uitkering. Nog gegadigden?
 
Back
Naar boven