- Waardering
- 1.623
Uhm top 3 van wat? wat ik maximaal kan?
En bedankt voor het compliment![]()
Ja je 1Rm van Deadlift, Squat en Bench.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhm top 3 van wat? wat ik maximaal kan?
En bedankt voor het compliment![]()

Deadlift heb ik tijdje gedaan maar daarna mee gestopt, ik kon me rug niet goed houden en vond het te gevaarlijk. ik wil me rug niet slopen.
Squat was toen ik begon 100KG nu 175
Bench was erg zwak 60KG nu 125
ik heb maar 1 keer me 1Rm getest en toen kwam dat eruit
Het gaat me voornamelijk om hoe ik eruit zie, gewicht maakt me niks uit als ik er maar beest uit zie.
Met trainen doe ik op dit moment, alles maximaal behalve bench legpress en squat de rest van de fitness machines kan ik op max, dus gaat de goede kant uit.
Ze zijn nu aan het verbouwen en we krijgen aparaten waar je platen op moet leggen dus geen max meer![]()
Damn nog een deadlift van 200kg en je hebt 500kg totaal. Bruut gozer! hoop aan het eind van het jaar dat ook te halen.
Al was je ook al redelijk sterk voordat je begon met fitness, wat weeg je nu ?

Ik weeg nu 100KG
Ik begon met 103KG maar met veel meer vet uiteraard, toen ben ik veel gaan cardioén bij mijn krachttraining toen ben ik naar 95 gegaan en vond ik het mooi.
Toen heb ik een voedingsschema laten maken. Nu weeg ik 100KG maar met meer spieren dan ooit
Ik weet niet of deadlift wel verstandig voor mij is, ik heb moeite mijn rug echt goed recht te houden al is het 10KG of 150KG maakt niet uit echt recht is hij niet als ik zo voorover gebukt sta
Gisteren zat ik op 14%
Ik wil ook na ongeveer 8-9% dan ben ik een beestMisschien iets meer gewicht want ik ben 1,98.
Maar ik mag niet klagen in de vrienden groep sta ik al bekend als "Bodybuilder"![]()

Haha nice!, Dat is een bruut gewicht en met die lengte zal dat wel groot eruit zien. Ach wacht maar zeg ik nog even en dan ben ik ook groot![]()

Brute Incline, vind je bench eerlijk gezegt niet erg in verhouding met de "dumbbell">dumbbell press. Of zie ik dat verkeerd ?

jij gaat ook zeer goed als ik in jouw log kijk
Dat is op het apparaat van Techno Gym: Shoulder press
Exact deze: http://www.staffsfitness.com/assets/images/sale_items/shoulder_press.jpg
dat is toch veel te licht ofniet?
die apparaten hadden wij voor de verbouwing ook.