XXL Nutrition

De 2e race naar de 400 totaal!

deadlift @ 145 :cool:

Wat gaat iedereen hard joh!

Deadlift 1x160.

De volgende die de 400kg haalt mag dan eens een filmpje posten van de BP, DL, SQ :cool:
Ben eens benieuwd...

Ikzelf ga niet meer direct maxen op de deadlift, nog wat opbouwen na onderrug blessure van een tijdje geleden! Mss binnekort nog eens proberen op de full squat (110kg attempt)

Vertrouw mij maar dat ik eerlijk ben hoor, jongeman.

Vertrouw mij maar dat ik eerlijk ben hoor, jongeman.

ja, ik geloof je best hoor ;)
maar wil eens de diepte vergelijken bij het squaten en de techniek vergelijken van het deadliften. Bij het bp'n kan je niet veel 'verkeerd' doen buiten wat bouncen met de bar op je borst :D

Ik betwijfel of ik kan filmen, maar ik ga zo diep als ik kan. Is toch een aardige ROM.

• Topic Starter Topic Starter
De spelregels:

* Filmpjes moet aantonen dat je werkelijk 400 totaal behaald hebt.
* Squats moeten beneden parallel zijn (full mag dus ook).
* Squats moeten los, dus niet in de smith
* Bench press moet mét zichtbare stop op de borst zijn.
* Deadlift spreekt voor zich.
* Alle lifts zullen RAW gedaan moeten worden (riem is toegestaan).
* ...

Ik betwijfel of ik kan filmen, maar ik ga zo diep als ik kan. Is toch een aardige ROM.

:rolleyes:

ik ben ff rustig aan aan het doen ivm verhuizing maar mn kamer + de rest van het huis is wel erg mooi geworden :D!!

volgende week weer lekker trainen gok ik. "ff" die 140 squat of 180 deadlift en ik heb 400!

Doe maar rustig aan hoor Sander:p

nou ik moet er wel een beetje vaart achter zetten want anders is dalijk iemand anders de winnaar ;)

Vergeet de filmpjes niet he.

Gillian, ik doe nu alleen fullsquat en deadlift zonder straps dat houd in dat ik gok ik 140dl, 110 squat en 87bench wat uitkomt op 337, dus mag ik weer meedoen aan de race naar de 400?

Boeit mij geen ene fl**ker of je mij gelooft of niet. Ik doe alleen mee aan deze race om mezelf te motiveren en mijn progressie bij te houden. Ik hoef heus niet officieel als winnaar bekroond te worden, hoor.

Ik zeg nergens dat ik je niet geloof. Zo bijzonder zijn stats namelijk niet... Ik wijs je alleen op de regels.:)

Wanneer ik thuis train , vanaf januari zal'k ook eens filmpjes maken.
Ik twijfel zelf namens aan mn diepte bij squat :o :p

Squat 1x132.5.

Bench 1 x 100 :D

Terug
Naar boven