- Waardering
- 3.152
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Met 5x5 bouw je zeker je basis kracht op, als je dat een langere periode doet gaat het effect weg, raken je spieren gewend.
Dat is wat ik jammer vind, dat je zoveel bezig bent met trainen en nog meer daarom heen dat je de hoofdzaak vergeet. Hoofdzaak is sterker worden. Je hebt zeker progressie gemaakt maar ik denk dat je er veel meer uit kan halen. Maar je laat je te veel leiden door verschillende visies.
Met alle respect voor jou schema en jou visie op de krachtsport.
succes met je trainingen en je wedstrijd, ik hoop dat je mijn ongelijk gaat aantonen.
Bedankt voor je goede raad!
Ik stel jouw mening zeer op prijs...je bent een man van de praktijk: "niet lullen, maar doen
".Een totaal van 915 toond aan dat je methoden werken.
Ik heb met diverse mensen van mening gewisseld over trainingsmethoden...maar ik laat me niet leiden door verschillende visies...ik train sinds ik wedstrijdgericht train hetzelfde...het 5x5 / 3x3 schema is een schema wat ik ooit eens door een zekere Ylke Vaassen heb gekregen
, waar ik heel blij mee ben en wat voor mij werkt. Als jij van mening bent dat er nog meer inzit - en je hebt gelijk, sterker worden is de hoofdzaak - en voorstellen hebt, dan hoor ik het graag!

).