AndroidHealthClinic

De mannen uit Arnhem

• Topic Starter Topic Starter
whaha en wie bepaald de regels?

Ik proef een ondertoon Ylke!
Ondanks het semi raw is.......toch erg sterk!

Semi RAW ??? Is dat hetzelfde als medium?:D Ondanks dat die dan medium was en de losse billen (ik moet toch wat te zeiken hebben) zag het sterk uit.
Wel niet zo leuk van Ylke dat die zijn spotter liet schrikken door net te doen alsof hij het niet haalde....Ik neem aan dat die spotter Rinaldo was maar die topfilmer van jullie hield zijn kop buiten beeld. Misschien wel met opzet?
Die squatbeurt zag er gewoon sterk uit:thumbs: Ylke je schema is nu beeindigd, wat ga je nu doen? Weer hetzelfde schema alleen met hogere kilo's?

Oh ja, Wim toch gefeliciteerd met je medium pr dan!;) Hoe is het met je knie en de schouder van Rinaldo?

Ik= de geweldige cameraman :p en nee geen opzet in het spel ( misschien toch onbewust :D )
Mijn knie gaat goed, geen last meer. Hoe gaat het met jou trainen?
Jah die 162,5 kilo komt eraan, misschien volgende week.
Ik laat het weten,
groeten uit Arnhem

Semi RAW ??? Is dat hetzelfde als medium?:D Ondanks dat die dan medium was en de losse billen (ik moet toch wat te zeiken hebben) zag het sterk uit.
Wel niet zo leuk van Ylke dat die zijn spotter liet schrikken door net te doen alsof hij het niet haalde....Ik neem aan dat die spotter Rinaldo was maar die topfilmer van jullie hield zijn kop buiten beeld. Misschien wel met opzet?
Die squatbeurt zag er gewoon sterk uit:thumbs: Ylke je schema is nu beeindigd, wat ga je nu doen? Weer hetzelfde schema alleen met hogere kilo's?

Oh ja, Wim toch gefeliciteerd met je medium pr dan!;) Hoe is het met je knie en de schouder van Rinaldo?

Heb een week niet getraind en maandag begin ik aan mijn vankantie training. Ik ga licht trainen 4 oefeningen per training waar van 3 oefeningen samen gestelde oefeningen zijn. 3-5x8 sets en rep.
september ga ik weer beginnen met opbouwen voor meer spanning en in oktober ga ik schema traininen.

Doel is gewichthef kniebuig van 300kg raw

Frontsquat bedoel je? Ik weet niet precies wat gewichthefkniebuigen is.

Frontsquat bedoel je? Ik weet niet precies wat gewichthefkniebuigen is.

gewichthef kniebuig is dat je met je knieen naar voren gaat en dat de belasining op je bovenlichaam komt. halter ligt hoog in je nek. bodybulders buigen ook zo alleen niet diep. focus ligt hier meer op snelheid

Met de powerlift kniebuig ligt de stang lager en gooi je je kont naar achter. belasting komt meer op je heup en bilspieren bovenkan been spieren. waar door je meer gewicht kunt gebruiken. technisch makkelijker als een gewichthef kniebuig. focus ligt meer op zware gewichten tillen. bij mij dan

Ik= de geweldige cameraman :p en nee geen opzet in het spel ( misschien toch onbewust :D )
Mijn knie gaat goed, geen last meer. Hoe gaat het met jou trainen?
Jah die 162,5 kilo komt eraan, misschien volgende week.
Ik laat het weten,
groeten uit Arnhem

Goed dat je knie beter is. Trainingen gaan lekker, niet al te zwaar, maar werk aan mijn techniek voor zowel het squatten als het deadliften. Ben benieuwd wanneer je de 162,5 hier gaat vermelden. Succes!

Mooi log, sterke gasten, even een abootje genomen. :thumb:

Via via hier terecht gekomen! Heb de tijd genomen om vanaf pagina 1 alles door te spitten..

Respect voor jullie prestaties! Goed bezig..

Ik blijf dit zeker volgen!

Via via hier terecht gekomen! Heb de tijd genomen om vanaf pagina 1 alles door te spitten..

Respect voor jullie prestaties! Goed bezig..

Ik blijf dit zeker volgen!

Dat doet me goed om te lezen.

Vanaf september gaan we weer serieus trainen voor een wedstrijd in december.

En dan gaan knallen!!!!

za,
BP 3*10*90kg, SQ 3*10*120, triceps ......veel spierpijn
Di,
BP 2*10*90 kg, smal BP 3*8*70kg, Rug ( roeien ), triceps
Nieuw schema weer wennen aan de herhalingen :(

Wat is jullie nieuwe schema?

Ja, wordt zwaar.
Vandaag geen spierpijn, jij Ylke?

Za @ Multisports
Bank: 3*5*120 kg
Sq : 2*6*120 kg ( ik moest 2*8 maar ging niet,stang rolde weg) dus heb straf setje gedaan 5*120 kg
DL : 3*5*100 kg

Groeten Wim

kniebuig 2x135 pfff
Bank 1x8 120 en 2x5 120.
deadlift 3x5 135

had nog redelijk spierpijn van dinsdag

kniebuig 2x135 pfff
Bank 1x8 120 en 2x5 120.
deadlift 3x5 135

had nog redelijk spierpijn van dinsdag

Ik had me eigenlijk voorgenomen om niet meer in je log te reageren, omdat ik het idee had/heb dat e.e.a. (helaas) verkeerd werd/word opgevat.

Wat ik kwijt wil, is dat ik er respect voor heb dat iemand van jouw status ook de "minder spectaculaire" trainingen in zijn log vermeld.

Suc6 met je doel en natuurlijk ook suc6 wat Wim & Rinaldo betreft!

Terug
Naar boven